Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Otwock: Dostawa innych implantów do magazynu szpitala
Numer ogłoszenia: 38773 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa innych implantów do magazynu szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa innych implantów do magazynu szpitala Zamówienie zostało podzielone na 2 części/pakiety i obejmuje: Pakiet nr 1 - grotowkręty typu Shanza Pakiet nr 2 - wkręty Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). Zamawiający wymaga wyposażenia bloku operacyjnego w instrumentaria do wszczepu implantów, które to będzie użyczone na czas obowiązywania umowy. (o ile dotyczy asortymentu wymagającego instrumentarium).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 20% wartości umowy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI niniejszej SIWZ, z których winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Deklaracja zgodności - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela.( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) 2. Certyfikat zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności.( dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B) 3. Opis zaoferowanego asortymentu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 98
- 2 - warunki nabycia - 2
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużania okresu obowiązywania umowy z zastosowaniem cen określonych w umowie w sytuacji niewykorzystania wartościowego lub ilościowego umowy i po dokonaniu rozeznania rynku stwierdzającego wzrost cen na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
im. prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05-400 Otwock
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grotowkręty typu Shanza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 180 mm i średnicy 3mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 42 szt. Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 200 mm i średnicy 3mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 42szt Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 220 mm i średnicy 3mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 42szt Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 250 mm i średnicy 3mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 42szt Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 180 mm i średnicy 4mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 42szt Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 200 mm i średnicy 4mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 42szt Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 220 mm i średnicy 4mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 42szt Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 250 mm i średnicy 4mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 42szt Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 180 mm i średnicy 5mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 120szt Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 200 mm i średnicy 5mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 120szt Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 220 mm i średnicy 5mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 42szt Grotowkręt typu Shanza samowiercący, samogwintujący o długości 250 mm i średnicy 5mm, ostro zakończony, z różną długością nagwintowania (40-100mm ze skokiem co 10 mm) 42szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. warunki nabycia - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wkręty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręt kaniulowany O 4,5 samogwintujący o różnej długości (25-80mm) z przeskokiem co 2mm 100szt Wkręt kaniulowany O 7mm samogwintujący o różnej długości długości (50-150mm) z przeskokiem co 2mm 100szt Wkręt gąbczasty samogwintujący O 6,5 mm różnej długości długości (25-120mm) z przeskokiem co 2mm (gniazdo krzyżowe) 500szt Wkręt korowy samogwintujący O 3,5mm różnej długości (25-70mm) z przeskokiem co 2mm (gniazdo krzyżowe) 200szt Wkręt korowy samogwintujący O 2mm różnej długości (5-20mm) z przeskokiem co 2mm (gniazdo krzyżowe) 40szt Wkręt korowy samogwintujący O 1,2mm różnej długości (5-20mm) z przeskokiem co 2mm (gniazdo krzyżowe) 40szt Wkręt korowy samogwintujący O 2,7mm różnej długości (10-30mm) z przeskokiem co 2mm (gniazdo krzyżowe) 40szt Wkręt korowy samogwintujący O 4,5 mm różnej długości (12-120mm) z przeskokiem co 2mm (gniazdo krzyżowe) 2500szt Podkładki pod wkręty o różnej średnicy do ww. wkrętów. 100szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. warunki nabycia - 2
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Otwocku-Jabłonna.
- Modernizacja zewnętrznej strony płyty stropowej budynku chłodni wentylatorowej nr 32 na terenie NCBJ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu i powierzchni oraz preparatów do mycia i dezynfekcji ciała.
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz nieodpłatne użyczenie konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego na potrzeby oddziału ortopedii - klatki lędźwiowe rozprężalne dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- dostawa implantów ortopedycznych
- Akcesoria do zabiegów artroskopowych.
- Dostawa implantów, protez wraz z oprzyrządowaniem do zabiegów
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.