eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa tokarki numerycznej CNC, z przyrządem do aktywnej kontroli wraz z instalacją, oprzyrządowaniem i oprogramowaniem; Dostawa szkolenia z obsługi tokarki numerycznej CNC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Łódź: Dostawa tokarki numerycznej CNC, z przyrządem do aktywnej kontroli wraz z instalacją, oprzyrządowaniem i oprogramowaniem; Dostawa szkolenia z obsługi tokarki numerycznej CNC
Numer ogłoszenia: 387670 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny , ul. Stefanowskiego 1/15, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312211, faks 042 6312211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tokarki numerycznej CNC, z przyrządem do aktywnej kontroli wraz z instalacją, oprzyrządowaniem i oprogramowaniem; Dostawa szkolenia z obsługi tokarki numerycznej CNC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tokarki numerycznej CNC, z przyrządem do aktywnej kontroli wraz z instalacją, oprzyrządowaniem i oprogramowaniem; Dostawa szkolenia z obsługi tokarki numerycznej CNC.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.20.00 - Obrabiarki sterowane komputerowo do metalu 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagana wpłata wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 5.1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 ustawy oraz złożyli ofertę, przy czym Wykonawca może złożyć w tym Postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 5.2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.3. Wykonawca posiada ważny dokument potwierdzający zgodność jego działań w realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia z Systemem Zapewnienia Jakości opartym na odpowiednich normach międzynarodowych. 5.4. Potwierdzenie, że całość i wszystkie komponenty dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia spełnią wymogi norm technicznych i przepisów o systemie zgodności CE. 5.5 Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji oraz zapewni szkolenie personelu Zamawiającego oraz serwisowanie wszystkich komponentów i całości dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych formalnych warunków, zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, co w przypadku jakiegokolwiek braku lub niedociągnięcia skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Na potwierdzenie warunków udziału w Postępowaniu wymienionych w pkt. 5.1 niniejszej SIWZ. 6.1.1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzorcowy druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 6.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ÷ 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w niniejszej SIWZ w: 1) pkt. 6.1.2., 6.1.3. i 6.1.5. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pkt. 6.1.4. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ÷ 8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) lit. a i c oraz w pkt. 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg zawarty w pkt. 2) stosuje się odpowiednio. 6.2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca sporządzi, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w niniejszym Postępowaniu, odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. W odniesieniu do każdej pozycji wykazu Wykonawca załączy dane kontaktowe do osób u zamawiającego dostawę (tel, e-mail), mogących zaświadczyć, że te dostawy zostały wykonane należycie. 6.3. Potwierdzeniem warunku działań Wykonawcy w realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia zgodnie z Systemem Zapewnienia Jakości, opartym na odpowiednich normach międzynarodowych, będzie merytorycznie i terminowo ważne poświadczenie wydane Wykonawcy przez niezależny podmiot uprawniony do certyfikacji Systemów Zapewnienia Jakości. 6.4. Potwierdzeniem warunku, że całość i wszystkie komponenty dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia będą spełniać wymogi norm technicznych i przepisów o systemie zgodności CE będzie oświadczenie Wykonawcy sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 6.5. Wykonawca określi w oświadczeniu sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ warunki udzielanej gwarancji oraz zapewnienia szkolenia personelu Zamawiającego oraz serwisowania dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.70
  • 2 - szkolenia personelu - 0.05
  • 3 - dostosowanie oferty i jej komponentów do procesu dydaktycznego - 0.25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dziekanat Wydziału Mechanicznego Politechniki Łodzkiej ul. Stefanowskiego 1/15 90-924 Łódź budynek A22, II piętro, pok 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Dziekanat Wydziału Mechanicznego Politechniki Łodzkiej ul. Stefanowskiego 1/15 90-924 Łódź budynek A22, II piętro, pok 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej do prognozowanych potrzeb i oczekiwań rynku pracy województwa łódzkiego poprzez zakup wyposażenia przeznaczonego do nowoczesnych metod nauczania - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.