eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regimin › Numer sprawy12/13. Nazwa zadaniaPEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY REGIMIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Regimin: Numer sprawy: 12/13. Nazwa zadania: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY REGIMIN
Numer ogłoszenia: 387616 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Regiminie , Regimin 22, 06-461 Regimin, woj. mazowieckie, tel. 023 6811756, faks 023 6811756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 12/13. Nazwa zadania: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY REGIMIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY REGIMIN Nadzór inwestorski sprawowany przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana dotyczyć będzie branży sanitarnej i wszelkich robót budowlanych związanych z budową oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną. W ramach nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany zostanie w szczególności do: - reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania z projektem, zgłoszeniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i zgodnością prowadzonych robót z zawartą umową. Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego. - sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego na straty - Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy i w porozumieniu z Zamawiającym podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do dziennika budowy wyznaczając termin ich wykonania i zawiadamia o nich na piśmie Zamawiającego, wykonawcę robót budowlanych i autora projektu, - sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, - wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotów i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych, - żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem robót budowlanych, - na każde żądanie Zamawiającego składanie sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, - kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, - w czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia dokonanych czynności stosownym zapisem, - Inspektor Nadzoru bierze udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, - w porozumieniu z Zamawiającym każdorazowe zawiadamianie właściwego organu nadzoru technicznego o wypadkach naruszania Prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych, - potwierdzenia wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w dzienniku budowy, - skompletowania wraz z Wykonawcą robót budowlanych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego: protokołów odbioru, prób, badań, atestów, dokumentacji powykonawczej, kart gwarancyjnych itp., - w razie konieczności wykonania robót, zamówień uzupełniających lub zamiennych działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisuje z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego i nadzoru autorskiego protokół konieczności podając przybliżony koszt tych robót i występuje z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, - przygotowania do odbioru końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, - dojazd na miejsce budowy lub siedziby Zamawiającego, - czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, - egzekwowania od Wykonawcy obowiązków wynikających ze Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz postanowień umownych, - uczestnictwa w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót placu budowy oraz wszystkich istniejących dokumentów, o których mowa w kontrakcie na wykonanie robót, - ścisłej współpracy z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego oraz powiadamiania Zamawiającego i Projektanta w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów, niejasności, sprzeczności lub wad w dokumentacji projektowej. Zakres związany z pełnieniem funkcji nadzoru inwestorskiego został przedstawiony również we wzorze umowy (załącznik nr 1) wraz z formularzem ofertowym zamieszczonych na naszej stronie internetowej (www.regimin.pl). Dla potrzeb sporządzenia oferty Wykonawca powinien przyjąć, że będzie potrzeba częstszych przyjazdów (szczególnie w fazie końcowych robót związanych z budową jak i rozruchem technologicznym oczyszczalni) w ciągu trwania zamówienia i częstotliwość przyjazdów może ulec zmianie (zwiększeniu) w związku z powyższym powinien ująć je w swojej ofercie zwiększając swoją cenę ofertową o ok. 15% Koszty związane z dodatkowymi przyjazdami jak i nadzorem na budowie ponosi w tym wypadku Wykonawca. Cena ofertowa w ciągu realizacji budowy oczyszczalni ścieków jak i jej zakończenia na usługę związanej z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nie może ulec zmianie, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy na usługę będącą przedmiotem zamówienia. Wykonawca chcąc zapoznać się z zakresem robót budowlanych może wejść na naszą stronę internetową (www.regimin.pl) gdzie na głównej stronie wybierając zakładkę (najnowsze przetargi) znajduje się ogłoszenie z dnia 05.08.2013 dotyczące ogłoszenia o zamówieniu na budowę oczyszczalni ścieków dla gminy Regimin (wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną) gdzie do każdej części ogłoszenia (część od 1 do 4) w załącznikach znajduje się cała dokumentacja techniczna).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiodącym inspektorem nadzoru (koordynatorem) winna być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w branży sanitarnej - posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją biologicznych oczyszczalni ścieków i posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym (PIIB); Wykonawca winien wykazać, że był inspektorem nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie oczyszczalni ścieków o technologii biologiczno - mechanicznej o przepustowości minimum 500 m3/dobę. Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje do nadzorowania robotami branżowymi jak niżej: a) osoba posiadająca uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych robót oraz posiadająca aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń i zrzeszona jest we właściwym samorządzie zawodowym; b) osoba posiadająca uprawnienia w branży elektrycznej (w tym automatyka i sterowanie) - posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych robót oraz posiadająca aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń i zrzeszona jest we właściwym samorządzie zawodowym; c) osoba posiadająca uprawnienia w branży wodno - melioracyjnej - posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych robót oraz posiadająca aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń i zrzeszona jest we właściwym samorządzie zawodowym; (chodzi o nadzór na roboty związane z wykonaniem wylotu ścieków oraz umocnieniem skarp rzeki i rowów RŁ-22 i Ł-22/1). Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia. 2) zaistnienia okoliczności po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu albo 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY REGIMIN REGIMIN 22 06-461 REGIMIN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2013 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY REGIMIN REGIMIN 22 06-461 REGIMIN Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.