eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Truskolasy › wybór wykonawcy zagospodarowania przestrzeni publicznej wokół zabytkowego kościoła w Truskolasach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Truskolasy: wybór wykonawcy zagospodarowania przestrzeni publicznej wokół zabytkowego kościoła w Truskolasach
Numer ogłoszenia: 387592 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Św. Mikołaja w Truskolasach , ul. Częstochowska 40, 42-134 Truskolasy, woj. śląskie, tel. 34 319 90 61, faks 34 319 90 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.truskolasy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościół katolicki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór wykonawcy zagospodarowania przestrzeni publicznej wokół zabytkowego kościoła w Truskolasach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół zabytkowego kościała parafialnego polegające na: 1. wykonaniu nawierzchni istniejących ciągów pieszych z kostki granitowej, 2. odwodnieniu i odprowadzeniu powierzchniowych wód opadowych, 3. remoncie schodów prowadzących do plebanii z terenu kościoła, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową stanowiącą integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz decyzją administracyjną nr 188/2009 z dnia 6 kwietnia 2009 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostały określone wg przepisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 1605 ze zmianami). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch i więcej wykonawców (konsorcjum) nw. Dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w ofercie przez każdego z wykonawców . 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - dla spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz o zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, i o uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty - załącznik nr 3, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 5 i nr 6, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dla spełnienia tego warunku wykonawca składa: a) stosowne referencje, protokoły odbioru , i inne dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych, stanowiących wykaz ważniejszych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000 złotych każde z zamówień, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 7, b) wykaz osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia ze strony wykonawcy oraz dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje zawodowe i posiadanie uprawnień zawodowych (branży budowlanej i branży sanitarnej) - załącznik nr 8. c) wykaz podmiotów (podwykonawcy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z podaniem wartości zamówienia przypadającej podwykonawcom i zakresem rzeczowym części zamówienia, które zostanie wykonane przez podwykonawcę oraz z : oświadczeniami podwykonawców o gotowości do współpracy, z dokumentami stwierdzającymi kwalifikacje zawodowe osób wykonujących zamówienie ze strony podwykonawców i potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych branży budowlanej i branży sanitarnej - załącznik nr 9. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- dla spełnienia tego warunku wykonawca składa: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 400 000 zł - załącznik nr 10. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wymóg, dotyczący wykazu ważniejszych robót budowlanych wykonanych w wymaganym okresie, jest spełniony w sytuacji gdy każdy z wykonawców zrealizował po jednym porównywalnym zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł. Warunek będzie uznany za spełniony także, gdy jeden z wykonawców samodzielnie spełnia wymaganie. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , wymóg dotyczący przedłożenia polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 400 000 zł, uznany będzie za spełniony jeżeli ustanowiony pełnomocnik (główny partner konsorcjum) spełnia wymóg co najmniej w połowie (1/2 z 400 000 zł ), a uzupełnienie do wymaganej kwoty zapewnione jest przez pozostałych partnerów konsorcjum, przy czym jako minimum uznaje się zdolność kredytową lub posiadane środki finansowe każdego z partnerów na poziomie 1/4 z kwoty 400 000 zł. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pierwszą stroną oferty ma być wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1. 2. Dowód wniesienia wadium - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w tym również o : a) zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, b) uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty - załącznik nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 . 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 5 i nr 6. 6. Stosowne referencje , protokoły odbioru , itp. dokumenty określające wykonanie przez wykonawcę co najmniej dwóch zamówień należycie wykonanych, stanowiących wykaz ważniejszych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000 złotych każde z zamówień, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 7 . 7. Wykaz osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia ze strony wykonawcy oraz dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje zawodowe i posiadanie uprawnień zawodowych branży budowlanej i branży sanitarnej - załącznik nr 8. 8. Wykaz podmiotów (podwykonawcy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z podaniem wartości zamówienia przypadającej podwykonawcom i zakresem rzeczowym części zamówienia, które zostanie wykonane przez podwykonawcę oraz z : oświadczeniami podwykonawców o gotowości do współpracy , z dokumentami stwierdzającymi kwalifikacje zawodowe osób wykonujących zamówienie ze strony podwykonawców i potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych branży budowlanej branży sanitarnej - załącznik nr 9. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 400 000 zł - załącznik nr 10. 10. W ramach określenia wartości zamówienia wykonawca przedłoży : a) szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy - załącznik nr 11 , b) określenie składników cenotwórczych dla ewentualnych robót zamiennych lub zlecanych dodatkowo, niezmiennych do końca realizacji umowy - załącznik nr 12, c) wykaz dostawców i wytwórców wybranych materiałów, które zostaną zastosowane przy realizacji zamówienia w oparciu o dostawy producentów - załącznik nr 13, d) oświadczenie o akceptacji warunków płatności z tytułu realizacji zamówienia - załącznik nr 14, e) kosztorysy ofertowe przy czym dopuszcza się załączenie kosztorysów w formie uproszczonej zawierających podstawę wyceny , opis pozycji, jednostkę obmiarową , ilość cenę jednostkową , wartość pozycji , tabelę elementów scalonych oraz zestawienie materiałów, wraz z zestawieniem kosztorysów - załącznik nr 15. 11. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - załącznik nr 16 12. Uczestnicy konsorcjum winni załączyć wymagane powyżej dokumenty, z tym że każdy odrębnie dokumenty wymienione w pkt. 3,4,5, a jeżeli wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane . 13. Każdy z podwykonawców uczestniczący w realizacji zamówienia winien przedłożyć odrębnie dokumenty wymienione w pkt. 3,4,5, oraz w 8 w zakresie oświadczenia podwykonawcy o gotowości do współpracy. Jeżeli podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.truskolasy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia rzymsko - katolicka pod wezwaniem Świętego Mikołaja w Truskolasach kancelaria parafii ul. Częstochowska 40 42 - 134 Truskolasy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Parafia rzymsko - katolicka pod wezwaniem Świętego Mikołaja w Truskolasach kancelaria parafii ul. Częstochowska 40 42 - 134 Truskolasy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.