eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek Łukowski › dostawa samochodów BUS dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Stoczku Łukowskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Stoczek Łukowski: dostawa samochodów BUS dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Stoczku Łukowskim
Numer ogłoszenia: 387536 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Aktywności Zawodowej , ul. 1 Maja 12, 21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie, tel. 0-25 7970 301, faks 0-25 7970 301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://stoczeklukowskiug.bip.e-zeto.com/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Aktywności Zawodowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodów BUS dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Stoczku Łukowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa dwóch samochodów bus 9-cio osobowych (wraz z kierowcą) fabrycznie nowych (rok produkcji 2011), o parametrach: 1. Zadanie 1 Wymagania minimalne dla samochodu Nr 1 Parametry techniczne: 1. silnik diesel o mocy min. 110KM (common rail), 2. średnie zużycie paliwa nie większe niż 8 l/100km, 3. 6-cio biegowa manualna skrzynia biegów, (6+1) 4. wysokość min. 1900mm, 5. długość min. 5100 mm, 6. ABS, 7. klimatyzacja z nawiewem regulowanym przód i tył, 8. dodatkowe ogrzewanie tyłu pojazdu 9. poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, 10. wspomaganie kierownicy, 11. immobiliser, 12. elektrycznie odsuwane szyby z przodu pojazdu, 13. elektrycznie ustawiane lusterka z podgrzewaniem, 14. centralny zamek sterowany zdalnie, 15. radio cd + instalacja radiowa z 4 głośnikami, 16. pirotechniczne napinacze pasów, 17. regulacja kolumny kierowniczej, 18. regulowany fotel kierowcy w trzech płaszczyznach, 19. pełne przeszklenie, 20. odsuwane drzwi boczne, 21. przód - fotel kierowcy + podwójna kanapa dla pasażerów, 22. dywaniki dla kierowcy i pasażerów z przodu pojazdu, 23. tył - dwie kanapy 3 osobowe z zagłówkami oraz z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa (szybkodemontowalne), 24. przyciemniane szyby w przedziale pasażerskim, 25. podłoga pokryta wodoodporną wykładziną antypoślizgową, 26. pełna tapicerka w przedziale pasażerskim, 27. lakier metalizowany, 28. oznakowanie zgodnie z wymogami przepisów o ruchu drogowym - samochód do przewozu osób niepełnosprawnych, 29. auto-alarm, 30. koła na felgach stalowych + pełne kołpaki kół, 31. dodatkowo koło zapasowe pełnowymiarowe na feldze stalowej, 32. komplet kół zimowych na felgach stalowych, 33. pakiet ubezpieczeń na 12 miesięcy ( AC, OC, NW), 2. Zadanie 2 Wymagania minimalne dla samochodu Nr 2 Parametry techniczne: 1. silnik diesel o mocy min. 110KM (common rail), 2. średnie zużycie paliwa nie większe niż 8 l/100km, 3. 6-cio biegowa manualna skrzynia biegów, (6+1) 4. wysokość min. 1900mm, 5. długość min. 5100 mm, 6. ABS, 7. klimatyzacja z nawiewem regulowanym przód i tył, 8. dodatkowe ogrzewanie tyłu pojazdu 9. poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, 10. wspomaganie kierownicy, 11. immobiliser, 12. elektrycznie odsuwane szyby z przodu pojazdu, 13. elektrycznie ustawiane lusterka z podgrzewaniem, 14. centralny zamek sterowany zdalnie, 15. radio cd + instalacja radiowa z 4 głośnikami, 16. pirotechniczne napinacze pasów, 17. regulacja kolumny kierowniczej, 18. regulowany fotel kierowcy w trzech płaszczyznach, 19. pełne przeszklenie, 20. odsuwane drzwi boczne, 21. przód - fotel kierowcy + podwójna kanapa dla pasażerów, 22. dywaniki dla kierowcy i pasażerów z przodu pojazdu, 23. tył - dwie kanapy 3 osobowe z zagłówkami oraz z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa (szybkodemontowalne), 24. przyciemniane szyby w przedziale pasażerskim, 25. podłoga pokryta wodoodporną wykładziną antypoślizgową, 26. pełna tapicerka w przedziale pasażerskim, 27. lakier metalizowany, 28. oznakowanie zgodnie z wymogami przepisów o ruchu drogowym - samochód do przewozu osób niepełnosprawnych, 29. auto-alarm, 30. koła na felgach stalowych + pełne kołpaki kół, 31. dodatkowo koło zapasowe pełnowymiarowe na feldze stalowej, 32. komplet kół zimowych na felgach stalowych, 33. pakiet ubezpieczeń na 12 miesięcy ( AC, OC, NW),.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczeklukowskiug.bip.e-zeto.com/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stoczek Łukowski, Pl. Tadeusza Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Stoczek Łukowski, Pl. Tadeusza Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.