eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › OCHRONA MIENIA I OSÓB W BUDYNKACH POMORSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ PRZY UL. MARYNARKI POLSKIEJ 148, UL. PODWALE STAROMIEJSKIE 69 W GDAŃSKU, W DELEGATURZE POMORSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ W SŁUPSKU PRZY UL. PONIATOWSKIEGO 4 ORAZ DOZOROWANIE PARKINGÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Gdańsk: OCHRONA MIENIA I OSÓB W BUDYNKACH POMORSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ PRZY UL. MARYNARKI POLSKIEJ 148, UL. PODWALE STAROMIEJSKIE 69 W GDAŃSKU, W DELEGATURZE POMORSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ W SŁUPSKU PRZY UL. PONIATOWSKIEGO 4 ORAZ DOZOROWANIE PARKINGÓW
Numer ogłoszenia: 387518 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki , ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7512500, faks 058 7512516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA MIENIA I OSÓB W BUDYNKACH POMORSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ PRZY UL. MARYNARKI POLSKIEJ 148, UL. PODWALE STAROMIEJSKIE 69 W GDAŃSKU, W DELEGATURZE POMORSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ W SŁUPSKU PRZY UL. PONIATOWSKIEGO 4 ORAZ DOZOROWANIE PARKINGÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia i osób w budynkach Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przy ul. Marynarki Polskiej 148, przy ul. Podwale Staromiejskie 69 w Gdańsku, w Delegaturze Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Słupsku przy ul. Poniatowskiego 4 oraz dozorowanie parkingów. CPV: 79 71 00 00-4 usługi ochroniarskie 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 3.Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy (załącznik Nr 2 do Specyfikacji)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej (w tym pokoje, drogi ewakuacyjne) nie mniejszych niż 2,5tys. m2 każda ( pomieszczenia powinny być zlokalizowane w jednym budynku, budynek może być połączony łącznikami, tunelami itp.), o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda, trwające co najmniej 12 miesięcy każda, w ramach jednego kontraktu, każda. Pod pojęciem wykonana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na wykonaniu usług ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej (w tym pokoje, drogi ewakuacyjne) o łącznej pow. nie mniejszej niż 2,5 tys. m2 każda(pomieszczenia powinny być zlokalizowane w jednym budynku, budynek może być połączony łącznikami, tunelami itp), których wartość nie będzie mniejsza niż 80 000,00 złotych brutto każda, zrealizowana, tj. zakończona przez Wykonawcę. Pod pojęciem wykonywana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na wykonywaniu usług ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej (w tym pokoje, drogi ewakuacyjne) o łącznej pow. nie mniejszej niż 2,5 tys. m2 (pomieszczenia powinny być zlokalizowane w jednym budynku, budynek może być połączony łącznikami, tunelami itp), której pewna część o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 złotych brutto została już zrealizowana (wykonana) przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Posiadanie własnej Grupy interwencyjnej Gdańsk i Słupsk - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zmiana Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 ulegnie zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, o ile Wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. 5.Zmiana Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 ulegnie zmianie w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę o ile Wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. 6.Zmiana Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 ulegnie zmianie w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne o ile Wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. 7.O ile zmiany, o których mowa w ust. 4, 5 i 6 będą oznaczały zwiększenie wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji umowy w przypadku nie posiadania zabezpieczenia środków finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem kiedy suma płatności brutto wynikająca z faktur, przekroczy kwotę brutto o której mowa w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ w Gdańsku, przy ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk, pokój 104..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ w Gdańsku, przy ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk ( Lada podawcza, parter, na prawo od głównego wejścia)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.