eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Słupca: Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupcy
Numer ogłoszenia: 387398 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta w Słupcy , ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 27 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.slupca.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w miejscach publicznych na terenie miasta Słupcy (kosze uliczne, kontenery miejskie KP 7, miejskie pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów) wg harmonogramu, stanowiącego załącznik nr 1 i 2 do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1. zbieranie odpadów z koszy ulicznych (zgodnie z zał. 1), uprzątnięcie terenu wokół kosza, prawidłowe ustawienie koszy - 2x w tygodniu poniedziałek 242 kosze, sobota 322 kosze, 2. odbiór odpadów z kontenerów KP 7, uprzątnięcie terenu wokół kontenera - 3 kontenery (przy Urzędzie Miasta, Plac targowy ul. Ratajczaka, przy plaży) 12 odbiorów w miesiącu (wg zgłoszeń), 3. odbiór raz w tygodniu odpadów z ulicznej selektywnej zbiórki tj.16 pojemników 1100 l na opakowania z tworzyw sztucznych, 4 pojemniki 1100 l na szkło (zał. 2), 4. odbiór 14m3 (? 2 m 3) miesięcznie odpadów komunalnych dostarczonych przez pracowników Urzędu Miasta do wyznaczonego punktu zbiórki odpadów w Słupcy, 5. odbieranie i transport odpadów zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i innych ustaw, 6. zagospodarowanie odpadów zgodnie z aktualnym Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, 7. bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, 8. przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o ilości odebranych odpadów komunalnych, 9. przekazywanie, do końca miesiąca następującego po kwartale, Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 10. Wykonawca ma obowiązek: 1)w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia : a) porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami w trakcie realizacji usługi wywozu, b) zachowania właściwego stanu sanitarnego pojemników i kontenerów, c) mycie i dezynfekcja sprzętu winno się odbywać w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej z częstotliwością co najmniej 1 raz na 6 miesięcy, d) wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu pisemny raport z wykonania usługi, e) naprawiać lub ponosić koszty naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi, f) wyposażyć własnych pracowników zajmujących się zbieraniem odpadów w odzież ochronną z logo firmy oraz identyfikatory; 2) w zakresie używanych pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia : a) zapewnienia przez cały czas trwania umowy dla właściwej realizacji przedmiotu umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, b) odbierania i transportowania odpadów pojazdami zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, c) zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę a także przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu, d) zachowania właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów (mycie i dezynfekcja sprzętu winno odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej), e) pojazdy do odbierania odpadów komunalnych winny być myte z zewnątrz i wewnątrz oraz odkażane nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; 3)w zakresie bazy transportowej: a) pojazdy do realizacji przedmiotu zamówienia garażować wyłącznie na terenie bazy transportowej, b) umożliwić upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego wstęp na teren bazy transportowej w celu przeprowadzenia kontroli realizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i innych ustaw. 11. Wykonywanie przedmiotu zamówienia powinno się odbywać w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla społeczeństwa do niezbędnego minimum. 12. Faktury za odbiór odpadów miejskich ze względów rozliczeniowych winny być wystawiane w systemie miesięcznym, odrębnie dla każdego asortymentu (kosze uliczne, kp -7, pojemniki do selektywnej zbiórki, odbiór odpadów). Do każdej faktury powinny być dołączone zestawienie z datami odbioru. 13. Podane ilości szacunkowe odpadów mogą się różnić w zależności od realnych potrzeb na plus, czy na minus w poszczególnych miesiącach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy załączą do oferty aktualne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę wywozu stałych odpadów komunalnych niesegregowanych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto i załączy dokument, iż usługa ta została wykonana należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż na czas realizacji zamówienia dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia tj. pojazdem/ ami specjalistycznymi do wykonywania niniejszego zamówienia, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualna umowa lub pisemne zapewnienie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych przez instalację zgodnie z aktualnym Wojewódzkim Planem gospodarki Odpadami; Umowa lub pisemne zapewnienie odbioru odpadów z selektywnej zbiórki do instalacji zgodnie z ustawą o odpadach.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miasto.slupca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta w Słupcy ul. Pułaskiego 21, pok.320 lub ze strony internetowej urzędu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego tj.Urząd Miasta w Słupcy,ul.Pułaskiego 21 w Biurze Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.