eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania :Kompleks rekreacyjny Nad Białką w Głuchołazach w okolicach ul. Kościuszki i ul. Opolskiej (Etap- I A) obejmującybudowę kąpieliska otwartego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w systemie zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Głuchołazy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania :Kompleks rekreacyjny Nad Białką w Głuchołazach w okolicach ul. Kościuszki i ul. Opolskiej (Etap- I A) obejmujący: budowę kąpieliska otwartego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 387386 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320896 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy, Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania :Kompleks rekreacyjny Nad Białką w Głuchołazach w okolicach ul. Kościuszki i ul. Opolskiej (Etap- I A) obejmujący: budowę kąpieliska otwartego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w systemie zaprojektuj i wybuduj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji zadania pn. Kompleks rekreacyjny Nad Białką w Głuchołazach w okolicach ul. Kościuszki i ul. Opolskiej (Etap- I A) obejmujący: budowę kąpieliska otwartego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w systemie zaprojektuj i wybuduj, zwanego dalej zadaniem głównym. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w art. .25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r Nr 156 poz. 1118 z póżn. zm). tj. w szczególności: 1)weryfikacja sporządzanej dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i wykonawczego) pod kątem: - zgodności z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, - zgodności przyjętych rozwiązań z obowiązującymi normami, - optymalizacji projektowanych rozwiązań technicznych i funkcjonalnych (w tym zastosowanych materiałów), 2)potwierdzanie wykonania dokumentacji zgodnie z umową i uzyskanymi na etapie opracowywania dokumentacji: warunkami, decyzjami, uzgodnieniami oraz ustaleniami z Zamawiającym, 3)bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami prawa, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz koordynacja robót poszczególnych branż, 4)prowadzenie dokumentacji budowy w czasie całego okresu realizacji prac (kompletowanie dokumentacji zdjęcia, filmy, slajdy) w tym: sporządzanie protokołów rad budowy, prowadzenie dziennika budowy, sporządzanie protokołów robót zanikających lub ulegających zakryciu, robót zamiennych, protokołów konieczności oraz kontrola prawidłowości dokonywanych wpisów w dokumentacji budowy pod względem właściwego procesu budowlanego. 5) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, a także w określonych sytuacjach wprowadzanie robót zamiennych na zlecenie Zamawiającego (opracowywanie protokołów konieczności wykonania tych robót) oraz informowanie Zamawiającego, z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania zadania 6)kontrola finansowa realizacji inwestycji, w tym kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, a także sporządzenie rozliczenia końcowego z realizowanego zadania, 7)potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zleceniodawcą i Wykonawcą zadania głównego, 8)składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, co najmniej 1 raz w miesiącu oraz dodatkowo na życzenie Inwestora, a także zawiadamianie Zamawiającego w terminie niezwłocznym o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą zadania głównego. 9)egzekwowanie od Wykonawcy zadania głównego i sprawdzanie aprobat technicznych, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, wyników prób badań itp. (zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) i aktualnie obowiązującymi rozporządzeniami) przed wbudowaniem materiału i zamontowaniem urządzenia 10)uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń oraz zlecenie Wykonawcy zadania głównego wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości lub wymaganej ilości, a także żądanie od Wykonawcy zadania głównego zastąpienia lub poprawienia pozycji niespełniających warunków Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nawet po ich zainstalowaniu, 11)organizowanie i udział w spotkaniach w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, wraz ze wszystkimi uczestnikami realizacji zadania głównego , przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego, w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów; 12)przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów pozwalających złożyć zawiadomienie o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego lub wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie. 13)przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji, 14)uczestnictwo i nadzór w procedurze odbiorów oraz przeglądach gwarancyjnych, a także uczestniczenie w próbach, rozruchach i odbiorach technicznych urządzeń technicznych, instalacji i przewodów. Udział w odbiorach poszczególnych elementów i etapów prac realizowanych zgodnie z art. 56 ustawy Prawo budowlane, przy czym przy realizacji zadania głównego przewidziane są następujące odbiory robót: a)odbiór dokumentacji projektowej - odbiór dokonywany będzie przez Zamawiającego na podstawie pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia i potwierdzony zostanie protokołem odbioru dokumentacji projektowej, lub czynności podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego b) odbiory robót zanikających lub podlegających zakryciu - odbiory te dokonywane będą przez Inspektora Nadzoru oraz na podstawie pisemnego zgłoszenia w dzienniku budowy przy udziale Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty ich zgłoszenia przez Wykonawcę i potwierdzone zostaną wpisem do dziennika budowy Inspektora Nadzoru oraz protokołem odbioru robót lub czynności, podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, c) odbiory robót częściowych - odbiory te dokonywane będą przez Inspektora Nadzoru na podstawie pisemnego zgłoszenia w dzienniku budowy przy udziale Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty ich zgłoszenia przez Wykonawcę i potwierdzone zostaną wpisem do dziennika budowy inspektora nadzoru oraz protokołem odbioru robót lub czynności, podpisanym przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, d) odbiór końcowy - nastąpi po ukończeniu całości robót zgłoszonych wpisem do dziennika budowy przez Kierownika budowy i potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru gotowości robót do odbioru. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Komisyjny odbiór końcowy robót zorganizowany będzie przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty zgłoszenia i potwierdzenia gotowości wykonanych robót do odbioru przez Inspektora Nadzoru. Protokół z czynności odbioru końcowego sporządzony na formularzu określonym przez Zamawiającego, zostanie podpisany przez uczestników odbioru w dniu zakończenia odbioru. Inspektor Nadzoru sprawdza kompletność dokumentacji pozwalającej stwierdzić prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. e) udział w przeglądach gwarancyjnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym wynikającym z Umowy na realizację zadania głównego. 15)Inspektor nadzoru (inspektorzy poszczególnych branż) powinien (powinni) nadzorować budowę (pracę projektowe i roboty budowlane) w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru, zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego - minimum 2 razy w tygodniu, a w przypadkach koniecznych również na wezwanie telefoniczne poza w/w ustaleniami, 16)Do zadań Inspektora nadzoru należy również wykonywanie innych czynności i zadań nie wymienionych w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla realizacji inwestycji 17)Inspektor nadzoru ma ponadto obowiązek: - sprawdzania robót ulegających zakryciu lub zanikających, - żądania dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt, odkrywek elementów robot budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. - wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku gdy, Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i wiedzą techniczną, 18)Zadaniem Inspektora Nadzoru jest również kontrola nad koordynowaniem realizacji Etapu I A z inwestycjami opracowywanymi wg odrębnych dokumentacji, tj.: - budową drogi dojazdowej do parkingu i kąpieliska oraz przebudową dwóch mostków (na kanale Młynówka) wraz z niezbędną dla ich realizacji infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowaną w południowej części kompleksu (obszar oznaczony w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem: 06KD). - modernizacją kanału Młynówki realizowaną przez Wodociągi sp. z o.o. w Głuchołazach w ramach Funduszu Spójności. Zakres modernizacji obejmuje m.in. przekrycie kanału Młynówki, ale bez budowy na jej części drogi dojazdowej (obszar oznaczony w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem: 15dKDx). Orientacyjny opis prac planowanych do nadzorowania : Do zadań Inspektora będzie należał nadzór na realizacją inwestycji Kompleks rekreacyjny Nad Białką w Głuchołazach w okolicach ul. Kościuszki i ul. Opolskiej (Etap- I A) obejmujący: budowę kąpieliska otwartego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w systemie zaprojektuj i wybuduj w zakresie Etapu I A , zgodnie z wykonaną dokumentacją , w części objętej realizacją, to jest nadzór nad robotami związanymi z : Pracami projektowymi związanymi z wykonaniem wielobranżowej dokumentacji budowlanej budową niecki basenowej rekreacyjnej wraz atrakcjami oraz częścią pływacką w technologii żelbetowej. wykonaniem zjeżdżalni rurowej otwartej budową brodzika dla dzieci w technologii żelbetowej. budową zespołu budynków usługowo-administracyjnych z zapleczem socjalnym (spełnienie minimum wymagań z możliwością ewentualnej rozbudowy, część technologiczna budynku w technologii żelbetowej, część nadziemna w technologii szkieletowej stalowej lub w technologii tradycyjnej - murowanej. Wyklucza się zastosowanie technologii kontenerowej). Zespół składający się z dwóch odrębnych budynków oraz zadaszonej strefy wejściowej. budową placu zabaw instalacją kolektorów słonecznych. budową ciągów technologicznych do fontanny suchodennej Szczegółowy zakres realizacji inwestycji Kompleks rekreacyjny Nad Białką w Głuchołazach w okolicach ul. Kościuszki i ul. Opolskiej (Etap- I A) obejmujący: budowę kąpieliska otwartego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w systemie zaprojektuj i wybuduj określa Program Funkcjonalno-Użytkowy dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http:gmina.glucholazy.sisco.info?przetargi=1&rok=2013&mc=7&eid=506 Wykonawca w kosztach powinien uwzględnić : - koszty dojazdów i pobytów na budowie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jan Leszczyński Zakład Projektowania i Usług Probudex, ul. Kusztelana 6, 53-021 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73185,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73185,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159162,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.