To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Kraków: Wykonanie robót dodatkowych w ramach zadania p.n. Remont Oddziału Klinicznego Kliniki Hematologii na parterze budynku Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 17.
Numer ogłoszenia: 38735 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33367 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych w ramach zadania p.n. Remont Oddziału Klinicznego Kliniki Hematologii na parterze budynku Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 17..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych w ramach zadania p.n. Remont Oddziału Klinicznego Kliniki Hematologii na parterze budynku Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 17. Zakres robót obejmuje wykonanie: - Dezynfekcja i malowanie ścian i sufitów nad stropami podwieszanymi; - Wykonanie wentylacji mechanicznej w każdym boksie; - Wymiana wentylacji w łazienkach i wc; - Wykonanie dodatkowych podłączeń instalacji elektrycznej; - Wykonanie gładzi gipsowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA J. KASPERCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA J. KASPERCZYK SPÓŁKA JAWNA
- Firma Budowlana Jacek Kasperczyk Spółka Jawna, Smardzowice 37, 32-077 Smardzowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93607,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107000,00
Oferta z najniższą ceną: 107000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 5b ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie dodatkowe zostało udzielone Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia podstawowego w postępowaniu ZP-BR-271-219/2011. Zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem nie był objęty zamówieniem podstawowym a konieczność wykonania robót dodatkowych wynikła w trakcie realizacji zamówienia podstawowego. 1. Po demontażu stropów podwieszonych stwierdzono konieczność dezynfekcji i odmalowania sufitów i ścian nad stropami podwieszonymi; 2. Stwierdzono niedrożność podłączeń istniejącej wentylacji do przewodów kominowych w łazienkach i pomieszczeniach wc. W związku z powyższym zachodzi konieczność wykonania wentylacji zgodnie z wymogami technicznymi. 3. W związku z zaleceniem Mistrza Kominiarskiego z dnia 10.01.2012 r. nakładającym obowiązek montażu kratek wentylacyjnych o powierzchni chłonnej 200cm2 zachodzi konieczność montażu w/w kratek wentylacyjnych i ciągów w boksach pacjentów. 4. W związku ze zmianą organizacji Oddziału Klinicznego Kliniki Hematologii należy zmienić lokalizacje punktów elektrycznych i zmodyfikować ich podłączenie (zasilanie). 5. W związku z dokonaną wymianą stolarki drzwiowej a także zmianą lokalizacji punktów elektrycznych i gazów medycznych należy obrobić i uzupełnić gładzie gipsowe. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia - stanowi 19,62% zamówienia podstawowego. W związku z powyższym udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.