eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Sprzątanie pomieszczeń- świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Lublin: Sprzątanie pomieszczeń- świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 387354 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Lublinie , ul. M.C. Skłodowskiej 40, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5310703, faks 081 5310748.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsa.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń- świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynku i wokół budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Lublinie, zlokalizowanego przy ul. M.C. Skłodowskiej 40, w sposób określony siwz oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Powierzchnia sprzątania wewnątrz budynku - 3.663,10 m2, powierzchnia na zewnątrz budynku - 850 m2 , 2 garaże wraz z pomieszczeniem gospodarczym - 79 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia wynoszącą minimum 500 tys. złotych, 6) przestrzegają jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami systemu jakości określonego normą ISO 9001:2000 lub inną równoważną w zakresie usług sprzątania, 7) należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówienia w budynkach użyteczności publicznej o łącznej powierzchni przekraczającej 3.000 m2, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, 8) dysponują lub będą dysponować minimum 7 osobami przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia, z których każda posiada stosowny staż pracy polegający na sprzątaniu w budynkach użyteczności publicznej oraz aktualne zaświadczenie o niekaralności, 9) dysponują lub będą dysponować w pełni sprawnymi urządzeniami niezbędnymi do właściwego wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia - w tym m. in. urządzeniami pozwalającymi wykonać usługi konserwacji płyt granitowych, prania wykładzin, tapicerki meblowej oraz środkami (o jakości nie gorszej niż charakteryzująca Domestos, Ajax, Cif, Cilit, Pronto itp.) potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czystości w powierzonym obiekcie. Ocena spełnienia przez Wykonawców przedstawionych warunków przebiegać będzie w formule spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia od wykonawcy. 1.1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia postanowienia art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2). 1.2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach wymienionych w SIWZ w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (na załączniku nr 2). 1.3. Oświadczenie o braku okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2). 1. Wymagane dokumenty od wykonawcy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 2.2. Formularz ofertowy (na załączniku nr 1). 2.3. Formularz cen jednostkowych zgodnie z załącznikiem nr 3. 2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.7. Polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.8. Aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, tj. certyfikat systemu zarządzania jakością wg norm ISO 9001:2000 w zakresie usług sprzątania. Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa powyżej, złożyć inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 2.9.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie na załączniku nr 5. 2.10. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia na załączniku nr 6. 2.11 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz środków czystości jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na załączniku nr 7..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsa.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSA w Lublinie ul. M. C. Skłodowskiej 40, 20-029 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 08:30, miejsce: WSA w Lublinie ul. M. C. Skłodowskiej 40, 20-029 Lublin - biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.