eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa płynów do hemodializy wodorowęglanowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Piła: Dostawa płynów do hemodializy wodorowęglanowych
Numer ogłoszenia: 387308 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płynów do hemodializy wodorowęglanowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa gotowych płynów do hemodializ wodorowęgloanowych o zróżnicowanym składzie elektrolitowym i określonym stężeniu, w tym płynów glukozowych (składnik A) oraz składnika dwuwęglonowego 8,4% NaHCO3 (składank B) do przeprowadzenia hemidizaliz wodorowęgloanowych, w ilości umożliwiającej przeprowadzenie ok. 8.500 dializ rocznie. 2) Gotowe do użycia koncentraty kwaśne w jednorazowych (pojemności do 4000 ml), zamkniętych apirogennych pojemnikach. w tym płynów glukozowych o stężeniu glukozy 1 g/l. Składnika A: a) płynny o zróżnicowanym finalnym składzie elektrolitowym w płynie dializacyjnym w zakresie stężenia: 1.Na 140-145 mmol/l 2.K 0-3 mmol/l 3.Ca 1,25-1,5 mmol/l 4.Mg 0,5 mmol/l 5.Cl 100-110 mmol/l Składnika B: a) składnik dwuwęglanowi w postaci kapsuł wypełnionych proszkiem dwuwęglanowym (8,4% NaHCO3) 3) Płyny dializacyjne współpracujące z posiadanymi przez Stację Dializ aparatami do hemodializ Gambro AK 90, AK 95, AK200 4) Przy pierwszym zastosowaniu nowych płynów dializacyjnych dostawca zobowiązany jest do skalibrowania urządzeń AK 90, AK 95, AK 200 (łacznie 15 sztuk). Usługa musi być wykonana przez autoryzowany serwis. Szacunkowa wartośc przetargu poniżej 206 tys. euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00 - Roztwory do dializy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 1.1. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa płynów do hemodializ wodorowęglanowych o wartości co najmniej 700.000, -zł 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 2.1. Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 245.000,- zł 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Wymagane warunki: 3.1. Wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania; 3.2. Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.3. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 3.4. Wykonawca nie został skazany za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy; 3.5. Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania ( z zastosowaniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty musza być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. Wykaz wykonywanych w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie określonym w rozdziale 7 pkt 1.1. Wykaz powinien zawierać: zrealizowane zamówienia, daty wykonania, Zamawiających, wartości zamówień oraz za łączone dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 1.3. Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo rozliczeniowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości określonej w rozdziale 7 pkt 2.1 - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 2.1. Aktualny certyfikaty analiz zgodne z Farmakopeą Europejską (Ph Eur). 3. Pozostałe dokumenty 3.1. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na skalibrowanie urządzeń AK 90, AK 95, AK200 przez autoryzowany serwis. 3.2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 3.3. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców (zgodnie z art. 23 ustawy), zobowiązani oni są do dostarczenia dokumentu upoważniającego wybranego pełnomocnika do ich reprezentowania, określając zakres udzielonego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby uprawione do reprezentacji Wykonawców, 3.6. Pełnomocnictwo uprawniające do występowania w imieniu Wykonawcy i podpisywania ofert, (jeżeli forma reprezentacji nie wynika z wpisu do KRS lub innej ewidencji działalności gospodarczej), 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.3 - 1.5 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o którym mowa w ppkt. 3.5 kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa niżej wymienione dokumenty: a)dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokumenty potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub dokumenty potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie Wykonawcy dotyczące ww. art. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.