eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji menadżera projektu pn. \Wrota Warmii i Mazur - elektroniczna platforma funkcjonowania administracji publicznej oraz świadczenia usług publicznych\ dalej w ogłoszeniu określanego jako Projekt WWiM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38723

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji menadżera projektu pn. \Wrota Warmii i Mazur - elektroniczna platforma funkcjonowania administracji publicznej oraz świadczenia usług publicznych\ dalej w ogłoszeniu określanego jako Projekt WWiM Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, do kontaktów: Andzrej Kiełczewski, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5352407 w. 22, fax 089 5352407, e-mail: bzp@up.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warmia.mazury.pl/BIP Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji menadżera projektu pn. \Wrota Warmii i Mazur - elektroniczna platforma funkcjonowania administracji publicznej oraz świadczenia usług publicznych\ dalej w ogłoszeniu określanego jako Projekt WWiM. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 11. Główne miejsce świadczenia usług: Województwo warmińsko-mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: a)przygotowanie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia na realizację Projektu WWiM; b)przygotowanie zasad eksploatacji systemu powstającego w wyniku realizacji Projektu WWiM; c)przygotowanie dla Zamawiającego rozliczania rzeczowo-finansowego Projektu WWiM (w tym m.in. przygotowanie rozliczenia poszczególnych etapów projektu, a po zakończeniu - całego projektu; przygotowywanie wniosków o płatność); d)nadzór nad prawidłową realizacją dostaw oraz nad prawidłowością instalacji oprogramowania przewidzianych w Projekcie WWiM ; e)sprawdzanie i potwierdzanie Zamawiającemu wykonania określonych w umowie etapów realizacji zadań lub ich części nie stanowiących odrębnych przedmiotów odbioru Projektu WWiM, f)składanie Zarządowi Województwa Warmińsko-Mazurskiego sprawozdań z realizowanych zadań w ramach projektu WWiM; g)rozstrzyganie, w porozumieniu z Zamawiającym, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania przedmiotu zamówienia; h) przygotowywanie dla Zamawiającego bieżącej sprawozdawczości w trakcie realizacji Projektu WWiM zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi Instytucji Pośredniczącej i innych instytucji; i) monitoring i pomiar wskaźników zawartych w Projekcie WWiM oraz ich raportowanie okresowe i końcowe dla Zamawiającego j)prowadzenie działań promocyjnych Projektu WWiM zgodnie z zawartymi w nim zapisami. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.00 - Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres usług menadżera projektu zawiera opis przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami ); 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: a)w okresie ostatnich 3 lat wykonali usługę polegającą na przygotowaniu co najmniej 3 wniosków zakwalifikowanych do dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, w tym jednego o wartości co najmniej 5 000 000,00 złotych; b)zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat lub aktualnie realizują usługę polegającą na zarządzaniu co najmniej jednym projektem finansowanym z funduszy Unii Europejskiej o wartości minimum 2 000 000,00 zł dla Jednostek Sektora Finansów Publicznych; c)w okresie ostatnich 3 lat zarządzali lub zarządzają przynajmniej 1 projektem finansowanym z Unii Europejskiej w ramach ZPORR Działanie 1.5. - Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego dla Jednostek Sektora Finansów Publicznych. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami i podmiotami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują co najmniej osobami o kwalifikacjach; a)co najmniej 1 informatyk z co najmniej wyższym wykształceniem i co najmniej 2-letnim stażem zawodowym; b)co najmniej 1 ekonomista z co najmniej wyższym wykształceniem i co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w Jednostkach Samorządu Terytorialnego oraz znajomością zasad rachunkowości w Jednostkach Samorządu Terytorialnego; c)co najmniej 1 prawnik z co najmniej wyższym wykształceniem prawniczym lub administracyjnym i co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w Jednostkach Samorządu Terytorialnego oraz znajomością tematyki związanej z projektami współfinansowanymi z Unii Europejskiej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5)oświadczenie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6)Wykaz usług na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez tych wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku. 7)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zmówienia a także zakresu wykonywanych przez nich obowiązków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez tych wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku. 8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 9) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania ofert nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku o dopuszczenie do składania ofert odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - należy złożyć stosowne pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.08.2006, godzina 10:15, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego, Olsztyn, ul. Emilii Plater 1, pok. 36.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR, Działanie 1.5. - Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego. 2) Informacje dodatkowe: 1. Zaleca się składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w w przetargu ograniczonym - wraz z wymaganymi dokumentami - na formularzach przygotowanych przez Zamawiającego. Formularze te można otrzymać na wskazany adres pocztą , faxem lub w siedzibie zamawiającego. Dostępne są rówież na stronie internetowej www.warmia.mazury.pl. 2. Na w/w stronie internetowej znajdują się również informacje dotyczące projektu Wrota Warmii i Mazur elektroniczna platforma funkcjonowania administracji publicznej i świadczenia usług publicznych. 3.Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków zgodnie z punktacją obliczoną według poniższych wzorów: Sekcja III.2.pkt 1 lit. a Maksymalnie do uzyskania 10 punktów Liczba punktów = Lz : Lmax x 10 Gdzie: Lz - liczba usług, Lmax - najwyższa liczba usług Sekcja III.2.pkt 1 lit. b Maksymalnie do uzyskania 25 punktów Liczba punktów = Lz : Lmax x 10 Gdzie: Lz - liczba zrealizowanych lub realizowanych usług, Lmax - najwyższa liczba zrealizowanych lub realizowanych usług Sekcja III.2.pkt 1 lit.c Maksymalnie do uzyskania 35 punktów Liczba punktów = Lz : Lmax x 35 Gdzie: Lz - liczba zarządzanych projektów, Lmax - najwyższa liczba zarządzanych projektów Sekcja III.2.pkt 2 lit a Maksymalnie do uzyskania 10 punktów Liczba punktów = Lz : Lmax x 10 Gdzie: Lz - liczba informatyków, Lmax - najwyższa liczba informatyków. Sekcja III.2. pkt 2 lit. b, Maksymalnie do uzyskania 10 punktów Liczba punktów = Lz : Lmax x 10 Gdzie: Lz - liczba ekonomistów, Lmax - najwyższa liczba ekonomistów Sekcja III.2.pkt 2 lit. c Maksymalnie do uzyskania 10 punktów Liczba punktów = Lz : Lmax x 10 Gdzie: Lz - liczba prawników, Lmax - najwyższa liczba prawników. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę pkt., o kolejności decydować będzie łączna wartość usług, które spełniają wymogi Zamawiającego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.