eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › usługi pralnicze-A.ZP-271-17/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Zakopane: usługi pralnicze-A.ZP-271-17/14
Numer ogłoszenia: 387234 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348654 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze-A.ZP-271-17/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Zakopanem. Zakres usługi obejmuje: -odbiór brudnej bielizny (bielizna pościelowa z oddziałów, koce, poduszki, ręczniki, ścierki, bielizna operacyjna (tzn:ubrania i fartuchy operacyjne oraz serwety i kompresy), odzieży szpitalnej (fartuchy, mundurki lekarskie i pielęgniarskie, pidżamy itp.) odzieży roboczej personelu technicznego, zwane dalej bielizną z siedziby Zamawiającego własnym transportem, -pranie bielizny z dezynfekcją chemiczno-termiczną, - naprawa rzeczy uszkodzonych tzn. przeszycie na maszynie szwem ciągłym, naprawienie szwów bocznych, zszycie rozdartych części bielizny, wszycie suwaka, gumki, uzupełnienie troków, guzików itp. Koszty potrzebnych/ użytych materiałów ponosi Wykonawca, - prasowanie i maglowanie bielizny, - pakowanie czystej bielizny, - oznakowanie przekazywanie do prania bielizny w sposób odpowiedni dla Zamawiającego - dowóz czystej bielizny do siedziby zamawiającego własnym transportem 2.Przewidywana ilość bielizny do prania wyniesie w skali miesiąca ok. 2.700 kg co daje ok. 64 800 kg w skali całej umowy. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość prania służy do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres usługi uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego (związanych z ilością hospitalizowanych pacjentów, zatrudnionego personelu), dlatego w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu). Jednakże zmniejszenie zakresu usługi nie przekroczy 20% całości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości. 3.Proces prania winien odbywać się zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ze szczególnym uwzględnieniem wymagań i zaleceń obowiązujących w jednostkach służby zdrowia, a określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą ( Dz. U. z 2012, poz. 739) oraz wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Ogólne zasady świadczenia przedmiotowej usługi. 4.1.Odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej: a)Odbiór brudnej bielizny od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 - 10.00. b)Magazyn brudnej bielizny znajduje się w suterenach szpitala. Bielizna zabrudzona materiałem biologicznym zapakowana jest w worki koloru czerwonego, przy czym bielizna skażona zapakowana jest w dodatkowy worek i opisana hasłem -skażone-. Pozostała bielizna pakowana jest w worki koloru niebieskiego. Wszystkie worki są szczelnie zamknięte. c)Każdorazowe przekazanie brudnej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową. d)Maksymalny czas prania bielizny - 24 h od momentu odbioru bielizny od Zamawiającego do momentu przekazania czystej bielizny do Zamawiającego. e)W razie braku czystej bielizny w Szpitalu, w sytuacjach awaryjnych, Wykonawca może być poproszony telefonicznie o wcześniejszy zwrot upranego asortymentu. f)W okresie kumulacji dni wolnych, w dniu poprzedzającym święto, dodatkowy odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny. g)Transport bielizny brudnej i czystej winien odbywać się oddzielnymi środkami transportu lub takimi, które posiadają szczelną i podzielną komorę załadunkową, zabezpieczającą przed kontaktem bielizny brudnej i czystej. Jeżeli środek transportu nie posiada szczelnej podzielnej komory, to najpierw powinna być dowożona czysta bielizna, następnie zabierana brudna (komora ładunkowa samochodu musi być dezynfekowana pomiędzy ładunkami brudnym a czystym). h)Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny szpitalnej z chwilą jego pobrania i załadunku. i)Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek brudnej bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie. 4.2. Pranie brudnej bielizny: a)Wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny z oddziałów szpitala, bloku operacyjnego oraz bielizny skażonej, która jest dodatkowo oznakowana przez Zamawiającego. b)Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek. c)Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej odzieży (zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym). d)Do prania winny być używane środki piorące, wybielające i dezynfekujące dopuszczone do obrotu i użytkowania posiadające dokumenty odpowiednio potwierdzające dopuszczenie do obrotu i użytkowania, przeznaczone do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności: przepisami ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych 13 września 2002r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.), ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (t.j. Dz.U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1222 ze zm e)Zastosowane przez Wykonawcę metody prania, suszenia, maglowania i prasowania muszą być dostosowane do odebranego asortymentu oraz nie mogą powodować zmian struktury, koloru i kształtu tego asortymentu. f)Maszyny i urządzenia używane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą odpowiadać normie CE w zakresie bezpieczeństwa (jeśli nie posiadają znaku CE, to powinny być dostosowane do obowiązujących przepisów). g)Maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie. h)Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, gumki uzupełnić troki, guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych/ użytych materiałów. i)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. 4.3. Dostawa i transport czystej bielizny: a)Dostawy czystej bielizny od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 - 10.00; b)Magazyn czystej bielizny znajduje się w suterenach szpitala. c)Czysta bielizna powinna być szczelnie zapakowana w worki foliowe, a w czasie transportu w dodatkowy worek tak aby zabezpieczyć bieliznę przed zabrudzeniem. d)Fartuchy i mundurki personelu, z wyjątkiem odzieży operacyjnej, powinny być prasowane i dostarczane w stanie powieszonym i zafoliowane. e)Czysta bielizna będzie dostarczana posegregowana asortymentowo w opakowaniach zabezpieczających przed wtórnym zabrudzeniem (zakażeniem), umożliwiających odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania. f)Każdorazowe przekazanie czystej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową. 4.4. Pozostałe warunki: a)Bielizna szpitalna jest odbierana w rozliczeniu sztukowym i oddawana Szpitalowi w tym samym systemie, natomiast rozliczenie finansowe za bieliznę następuje w przeliczeniu na kilogramy. Przewidywana ilość prania to 2700 kg na miesiąc. b)Organizacja transportu, załadunku i rozładunku bielizny szpitalnej ma gwarantować nie krzyżowanie się dróg czystych i brudnych oraz wykluczać kontakt czystej bielizny z brudną. c)Pralnia, w której wykonywane będą usługi musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej i spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą ( Dz. U. z 2012, poz. 739) d)Wykonawca ponosi koszty związane z: transportem (w tym zabezpieczenia bielizny na czas transportu - worki, folia), naprawą uszkodzonej bielizny, odkupieniem rzeczy zgubionych, zniszczonych oraz dostarczeniem druków wymaganych do rozliczenia ze Szpitalem, o których mowa w pkt 4.1 lit b) i pkt 4.3. lit. e). e)Wykonawca jest odpowiedzialny za gospodarkę odpadami powstałymi w wyniku realizowania przedmiotu zamówienia. 4.5. Ocena stanu higienicznego: a)Wykonawca zobowiązany jest do okresowego wykonywania badań mikrobiologicznych w pralni potwierdzających skuteczność dezynfekcji (wyprana bielizna, strefa brudna, czysta, z magla, urządzenia do prasowania, regałów do czystej bielizny, rąk personelu -dwóch pracowników, komory ładunkowej samochodu transportowego,).Wykonywanych przez stację sanitarno - epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium mikrobiologiczne. Wyniki badań mikrobiologicznych Wykonawca dostarczy Pielęgniarce Epidemiologicznej Zamawiającego przynajmniej raz na kwartał. b)Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć kopię dokumentacji z kontroli przeprowadzonych przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną raz na pół roku, jeżeli taka kontrola odbyła się. c)Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dbać o właściwy stan sanitarno-epidemiologiczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu stosując odpowiednie procedury i środki dezynfekcyjne przeznaczone dla obszaru medycznego zgodnie z normą PN-EN 14885. d)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania audytów i kontroli jakości usługi u Wykonawcy. 5. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM USŁUG PRALNICZYCH BLUU Wioleta Fic, Ul. Ceramiczna 10, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150640,56

  • Oferta z najniższą ceną: 150640,56 / Oferta z najwyższą ceną: 190512,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.