eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ NAMIOTOWEJ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ISTNIEJĄCEJ SZKOŁY NA POTRZEBY ZAPLECZA SANITARNO-SZATNIOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W MYCIELEWIE, gm. KCYNIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Kcynia: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ NAMIOTOWEJ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ISTNIEJĄCEJ SZKOŁY NA POTRZEBY ZAPLECZA SANITARNO-SZATNIOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W MYCIELEWIE, gm. KCYNIA
Numer ogłoszenia: 387210 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kcyni , ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5893720, faks 052 5893722.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ NAMIOTOWEJ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ISTNIEJĄCEJ SZKOŁY NA POTRZEBY ZAPLECZA SANITARNO-SZATNIOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W MYCIELEWIE, gm. KCYNIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ NAMIOTOWEJ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ISTNIEJĄCEJ SZKOŁY NA POTRZEBY ZAPLECZA SANITARNO-SZATNIOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W MYCIELEWIE, gm. KCYNIA , o powierzchni zabudowy 837,66 m2, powierzchni adaptowanej w istniejącej szkole 124,14 m2, - kubaturze całkowitej 6 035,17 m3, wymiary zewnętrzne rzutu 42,0x24,28 m. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty pomiarowe - roboty ziemne, - roboty zabezpieczające, - roboty betonowe i żelbetowe - roboty murowe - konstrukcje drewniane - roboty izolacyjne - roboty blacharskie - stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa - roboty posadzkowe - roboty wykończeniowe: tynki, glazura i wykładzina ścienna, roboty malarskie - pokrycie dachowe - roboty elewacyjne - instalację elektryczną - przebudowę istniejącego oświetlenia terenu - instalację odgromową - instalację grzewczą - instalację wodociągową i kanalizacji sanitarnej - dostawa i montaż sprzętu sportowego zgodnie z wykazem umieszczonym w przedmiarze robót - wykonanie pochylni do dostawy opału - zapewnienie obsługi geodezyjnej: wytyczenie oraz wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej - wykonanie certyfikatu energetycznego budynku - odtworzenie nawierzchni po robotach - przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2.2. Przez zakończenie przedmiotu umowy rozumie się dokonanie odbioru końcowego, przekazanie Zamawiającemu wszystkich znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy dokumentów, określonych we wzorze umowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 2.3. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp: 2.3.1. W przypadku wystąpienia prac, które nie były ujęte w dokumentacji (przedmiocie zamówienia), a wynikły w trakcie realizacji robót budowlanych, Zamawiający udzieli je na podstawie odrębnie zawartej umowy w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian będzie: - opisanie stanu rzeczywistego wynikłego w trakcie realizacji przedmiotu umowy, - podanie sposobu wykonania prac dodatkowych nie ujętych w dokumentacji, - opracowanie kosztorysu na roboty dodatkowe, nie ujęte w dokumentacji, z zachowaniem składników cenotwórczych przyjętych w ofercie (kosztorysie ofertowym), - w przypadku braku możliwości wykonania kosztorysu na prace dodatkowe nie ujęte w dokumentacji na podstawie składników cenotwórczych podanych w ofercie, prace zostaną wycenione na bazie dostępnych katalogów KNR. Dokumenty dotyczące prac dodatkowych nie objętych zakresem zamówienia podstawowego niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia przygotowuje kierownik budowy i akceptuje pod względem technicznym inspektor nadzoru. Do wykonania prac dodatkowych Wykonawca może przystąpić po pełnej akceptacji (zakresu prac i ceny za prace) przez Zamawiającego. 2.3.2. W przypadkach będących wynikiem zmiany dokumentacji projektowej lub wykonawczej (np. zmiany pozwolenia na budowę) 2.3.3. W przypadku wystąpienia prac nieprzewidzianych, które nie były ujęte w przedmiocie zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania , których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, Zamawiający przewiduje zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub jego etapów w formie aneksu do umowy. 2.4. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją wykonawczą, szczegółową specyfikacją techniczną, przedmiarem robót; warunkami wykonania robót, określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: kwota wadium 40 000,00 zł słownie: czterdzieści tysięcy PLN zero groszy 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 2.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: na konto Zamawiającego 94 8166 0009 0000 0198 2000 0009, z adnotacją wadium na BUDOWĘ SALI GIMNASTYCZNEJ NAMIOTOWEJ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ ADAPTACJĘ POMIESZCZEŃ ISTNIEJĄCEJ SZKOŁY NA POTRZEBY ZAPLECZA SANITARNO-SZATNIOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W MYCIELEWIE, gm. KCYNIA 2.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 2.3) w gwarancjach bankowych, 2.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, do oferty należy dołączyć jego oryginał.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał nr 1 A.2) Wzór umowy - zał. nr 3 A 3) Dowód wniesienia wadium. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.- zał. nr 2. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania, przynajmniej dwoma robotami w zakresie budowy lub rozbudowy budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 600,00 m2 i kubaturze 5.000,00 m3 o wartości min. 1.000.000,00 złotych - zał. nr 4 C.2) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. C.3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zał. nr 5. C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca winien przedstawić kserokopię uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego lub dokumentów równoważnych Kierownik budowy musi posiadać doświadczenie w kierowaniu przynajmniej dwoma budowami w zakresie budowy lub rozbudowy budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 600,00 m2 i kubaturze 5.000,00 m3 o wartości min. 1.000.000,00 złotych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku braku dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, należy dołączyć oświadczenie kierownika pokazujące potwierdzenie spełnianych warunków). D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt A, B i C dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. F.2. Wykonawcy występujący wspólnie załączają do oferty umowę regulującą współpracę, określającą zobowiązania partnerów oraz zawartą na okres nie krótszy niż termin wykonania zamówienia. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kcynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kcyni ul. Rynek 23 89-240 Kcynia pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kcyni ul. rynek 23, 89-240 Kcynia sekretariat - pokój nr 11 /I piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.