eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › modernizacja istniejącej wentylacji mechanicznej w budynku Urzędu Miasta Krakowa - Centrum Administracyjne przy Al. Powstania Warszawskiego 10 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38714

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: modernizacja istniejącej wentylacji mechanicznej w budynku Urzędu Miasta Krakowa - Centrum Administracyjne przy Al. Powstania Warszawskiego 10 w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Magdalena Paluch - tel. (012)616 17 89, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.krakow.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Krakowa, Kancelaria Magistratu, stanowisko nr 1, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 616 14 88, fax (012) 616 12 17, e-mail: info@um.krakow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja istniejącej wentylacji mechanicznej w budynku Urzędu Miasta Krakowa - Centrum Administracyjne przy Al. Powstania Warszawskiego 10 w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków Al. Powstania Warszawskiego 10. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Modernizacja istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Urzędu Miasta Krakowa - Centrum Administracyjne przy Al. Powstania Warszawskiego 10 w Krakowie, w tym: -Instalacje wentylacji mechanicznej -Instalacje chłodnicze -Instalacje elektryczne 2. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą niżej wymienionych opracowań dokumentacji : Przedmiar robót modernizacji wentylacji mechanicznej (W1), Rysunek nr 150-PW-K-2005/1 - rzut maszynowni: sieci wentylacyjne, lokalizacja urządzeń, przekroje (W2), Rysunek nr 150-PW-K-2005/2 - rzut parteru - sieci wentylacyjne (W3), Rysunek nr 150-PW-K-2005/3 - rzut piętra - sieci wentylacyjne (W4), Projekt wykonawczy - branża klimatyzacja i wentylacja (W5), Przedmiar robót instalacji chłodniczej (C1), Projekt wykonawczy - branża chłodnicza (C2), Przedmiar robót - automatyka i zasilanie instalacji wentylacji mechanicznej (E1), Rysunek nr 150-PW-E-2005/4 - rzut piwnic - lokalizacja urządzeń, trasy kablowe (E2), Rysunek nr 150-PW-E-2005/5 - rzut parteru - lokalizacja urządzeń, trasy kablowe (E3), Rysunek nr 150-PW-E-2005/6 - rzut piętra - lokalizacja urządzeń, trasy kablowe (E4), Rysunek nr 150-PW-E-2005/1 - szafa zasilająco sterownicza SZS-1 instalacji wentylacji mechanicznej (E5), Projekt wykonawczy - branża elektryczna (E6), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (S1), które będą stanowiły załączniki do siwz. 3. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania Dokumentacji powykonawczej(2 egz) 4. Uwagi dla wykonawców dotyczące realizacji zamówienia: a) Prace wykonywane będą w czynnym budynku biurowym, którego funkcjonowanie nie może być ograniczone. b) Prace związane z wykonaniem modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej po godzinie 18:00 oraz w soboty i w dni świąteczne. c) Głośne i uciążliwe prace w Centrum Administracyjnego mogą być wykonywane w dni powszednie po godz. 18:00 i w soboty. d) Wszelkie wyłączenia napięcia w rozdzielnicy głównej, złączach kablowych i tablicach piętrowych mogą być wykonywane po otrzymaniu pisemnej zgody z Wydziału Informatyki i Infrastruktury - Referat Inwestycji i Remontów. e) Wykonawca dostarczy listę pracowników wykonujących w/w zamówienie. 5. Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji na wykonane prace. 6. Wykonawca zobowiązany jest, przed zawarciem umowy, do ubezpieczenia robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem z sumą gwarancyjną w wysokości minimum 500.000 zł. z rozszerzeniem o: - odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone osobom trzecim przez podwykonawców Wykonawcy, - odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podwykonawcy objętych jedną umową ubezpieczenia, - odpowiedzialność cywilną za szkody w mieniu powierzonym w celu realizacji niniejszego zamówienia, - ryzyko wadliwego wykonania robót lub usług, - odpowiedzialność cywilną za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez ubezpieczającego. Wymienione ubezpieczenie powinno być zawarte na okres tożsamy z okresem realizacji robót budowlanych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.35.10.00, 45.32.10.00, 45.33.12.30, 45.21.50.00, 45.33.12.10, 45.33.12.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60.000,00 EUR i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.278.000,00 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2,5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest: a) przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 7.000 zł. b) przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: - 5 % ceny ofertowej. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia): O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 2 instalacje klimatyzacji lub wentylacji o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł. każda, 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, tj.: a)Osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, jak również posiadającymi zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień złożenia wniosku, b)Osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i uprawnienia SEP 1kV do dozoru (D) lub równoważne jak również posiadającymi zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień złożenia wniosku, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia osiągnęli przychód netto za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 400.000zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. 1.Zamawiający do składania ofert zaprosi 5 Wykonawców wybranych na podstawie \listy rankingowej\. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wymaganych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.Opis sposobu dokonywania oceny stawianych wykonawcom warunków: a)wskazanego w pkt. III.2.I.2.- według zasady - spełnia - (bez wpływu na ustalenie \listy rankingowej\) b) opisanego w punkcie III.2.I.1 - Doświadczenie Wykonawcy/Wykonawców - oceniane będzie na podstawie wykazu robót instalacji wentylacji lub klimatyzacji. Należyte wykonanie każdej z tych robót musi być potwierdzone stosownym dokumentem (np. referencje). Za każdą wykonaną robotę (udokumentowaną, iż została wykonana należycie) o wartości minimum 150 000 złotych wykonawca otrzyma 10 pkt pomocniczych, a za każde rozpoczęte 50 000 złotych powyżej 150 000 złotych wykonawca otrzyma 1 pkt pomocniczy. Waga 50% Ocena warunku będzie dokonywana zgodnie z następującym wzorem: (liczba punktów pomocniczych badanego wniosku/max ilość punktów pomocniczych wśród badanych wniosków) x 50 %, gdzie 1 % odpowiada 1 pkt c) opisanego w punkcie III.2.I.3 - Sytuacja finansowa Wykonawcy/Wykonawców- wysokość przychodów oceniane będzie na podstawie rachunku zysków i strat za ostatni rok obrotowy - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty i zysk. waga 50 % Ocena warunku będzie dokonywana zgodnie z następującym wzorem: (przychody badanego wniosku/przychody max) x 50 %, gdzie 1 % odpowiada 1 pkt Ostateczna ocena punktowa złożonego wniosku stanowić będzie sumę liczby punktów uzyskanych z oceny spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.2.I.1 i III.2.I.3 ogłoszenia. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. 1.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o treści: Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz na podstawie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), oświadczam, iż Wykonawca którego reprezentuję: 1)posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót instalacji klimatyzacji lub wentylacji o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł każda, o których mowa w sekcji III.2 punkt I.1., z podaniem ich zakresu, wartości robót, nazwy zlecającego, daty i miejsca ich wykonania. 5.Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 4 zostały wykonane należycie, 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: 1)dla kierownika robót - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne na dzień złożenia wniosku. 2)dla osoby pełniącej nadzór nad wykonaniem robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień złożenia wniosku i uprawnienia SEP 1 kV do dozoru (D) lub równoważne. 7.Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy/Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumentów określających przychody za ostatni rok obrotowy a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Jeżeli w rachunku zysków i strat będą podane wartości w walucie innej niż PLN, będą one przeliczone na PLN (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu)według kursu średniego NBP danej waluty z dnia bilansowego. IV. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 1.Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.2) punktach III.2, III.3, składa: a)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. V. Forma dokumentów. 1.Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. 2.Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem powinien dokonać Pełnomocnik. VI. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2.W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.2) pkt. III ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 1)każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w sekcji III.2) punktach III.2 i 3 oraz III.7; 2)pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty wymienione w sekcji III.2) punktach III. 4-6 oraz zamiast Oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w sekcji III.2) punkcie III.1 ogłoszenia, Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o treści: \Działając jako Pełnomocnik Wykonawców (wskazać wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz na podstawie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) oświadczam że: -wspólnie posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także wspólnie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; -wspólnie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; -wspólnie posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ponadto oświadczam, iż żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 1 (z wyłączeniem pkt 10) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).VII. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, sporządzony na piśmie w języku polskim w sposób czytelny i trwały. 2. Część wniosku, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem \Zastrzeżona część wniosku\. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 3. Dokumenty składające się na wniosek powinny być zszyte (spięte, oprawione, zbindowane itp.) w sposób uniemożliwiający ich wypięcie (zdekompletowanie). 4. Wniosek należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: \Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć) Wydział Organizacji i Nadzoru UMK, Oddział Zamówień Publicznych Znak sprawy: OR-12.3410 - 97/06 Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na \Modernizację istniejącej instalacji mechanicznej w budynku UMK Centrum Administracyjne przy Al. Powstania Warszawskiego 10\. Nie otwierać przed 21 sierpnia 2006 r. godz.12.00. 5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą pisemną lub faksem. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Urząd Miasta Krakowa, Wydział Organizacji i Nadzoru, Oddział Zamówień Publicznych, 31-004 Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3 - 4. Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu: 012 616-1217. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być złożony wyłącznie w formie pisemnej. VIII. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana nieodpłatnie Wykonawcom, którzy zostaną zaproszenie do składania ofert wraz z zaproszeniem do składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.