eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starzyno › Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Starzyno: Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie
Numer ogłoszenia: 386988 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie , Kłanino 22, 84-107 Starzyno, woj. pomorskie, tel. 58 673 87 83, faks 58 673 87 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsp.klanino@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór kadry merytorycznej i opiekuńczej na potrzeby projektu: pn.:Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w ramach 2 głównych zadań realizowanych w roku szkolnym 2012/2013. Zadanie nr 1 - Opieka nad młodzieżą (BO) korzystającą z noclegów w ramach projektu W ramach w/w zadania Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty częściowej na: Numer zadania Ilość grup Przedmiot Rodzaj zajęć Wymiar 1.1Opieka nad BO stacjonarne 30tyg x 16 godz. Zadanie nr 2-Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów ZSP W ramach w/w zadania Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty częściowej na: Numer zadania Ilość grup Przedmiot Rodzaj zajęć Wymiar 1.1 Siłownia stacjonarne 30tyg x 1 godz. 2.1 Fitness stacjonarne 30tyg x 1 godz. 3.1 Warsztaty filmowe stacjonarne 30tyg x 1 godz. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego opiekę nad młodzieżą (BO) korzystającą z noclegu w ramach projektu (Zadanie nr 1) Zadaniem Opiekuna jest sprawowanie opieki nad młodzieżą (BO) korzystającą z noclegów w ramach projektu w roku szkolnym 2012/2013 dla grupy 6-9 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie ZSP w Kłaninie; czas trwania opieki - 30 tygodni po 16h w tygodniu (480 godz.) Dla Uczestników projektu, korzystających z noclegu Opiekun zobowiązuje się zapewnić zajęcia dodatkowe, stanowiące wypełnienie czasu wolnego. Propozycję działań w tym zakresie należy przedstawić w załączniku nr 7 do SIWZ. Sprawujący opiekę jest zobowiązany do: 1.Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu ze Specjalistą ds. promocji, rekrutacji i ewaluacji i koordynatorem projektu). 2.Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3.Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach czasu pracy. 4.Opracowania szczegółowego programu zajęć dodatkowych w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5.Prowadzenia dokumentacji opieki nad młodzieżą (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6.Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć dodatkowych z zachowaniem praw autorskich. 7.Systematycznego monitorowania obecności oraz aktywności BO, 8.Monitorowania i raportowania ewentualnych problemów, które pojawią się w procesie sprawowania opieki nad młodzieżą. 9.Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez Koordynatora projektu (raz w miesiącu). 10.Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (Koordynator projektu lub Specjalista ds. promocji, rekrutacji i ewaluacji.) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 11.Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 12.Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Specjalistę ds. promocji, rekrutacji i ewaluacji. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów ZSP (Zadanie nr 2) Zadaniem Prowadzącego zajęcia stacjonarne jest prowadzenie zajęć sportowych i rekreacyjnych/warsztatów filmowych w roku szkolnym 2012/2013 dla grupy 6-9 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie ZSP w Kłaninie; czas trwania zajęć - 30 tygodni (60 godz.). Uczestnicy zajęć sportowych i rekreacyjnych/warsztatów filmowych powinni rozwijać swoje zainteresowania, umiejętności kluczowe: świadomość i ekspresję kulturalną, inicjatywność i przedsiębiorczość lub postawy społeczne i obywatelskie. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: 1.Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu ze Specjalistą koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu). 2.Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3.Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. 4.Opracowania szczegółowego programu zajęć w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5.Prowadzenia dokumentacji zajęć (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6.Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć z zachowaniem praw autorskich. 7.Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach. 8.Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. 9.Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu (raz w miesiącu). 10.Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (Koordynator projektu lub Specjalista ds. promocji, rekrutacji i ewaluacji) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 11.Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć BO (po zakończeniu zadania). 12.Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 13.Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. 14.Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Specjalistę ds. promocji, rekrutacji i ewaluacji. 1.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W celu dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy powinni złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ. 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4.Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5.Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 6.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodną z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7.O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. 8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zspklanino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Kłanino 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Kłanino 22, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX-Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opieka nad młodzieżą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie opieki nad młodzieżą korzystającą z noclegów w ramach projektu w roku szkolnym 2012/2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów-siłownia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć sportowych i rekreacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania ucziów - fitness.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć sportowych i rekreacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów - warsztaty filmowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie warszatów filmowych w roku szkolnym 2012/2013..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.