Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-08
Starzyno: Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie
Numer ogłoszenia: 386988 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie , Kłanino 22, 84-107 Starzyno, woj. pomorskie, tel. 58 673 87 83, faks 58 673 87 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zsp.klanino@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór kadry merytorycznej i opiekuńczej na potrzeby projektu: pn.:Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w ramach 2 głównych zadań realizowanych w roku szkolnym 2012/2013. Zadanie nr 1 - Opieka nad młodzieżą (BO) korzystającą z noclegów w ramach projektu W ramach w/w zadania Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty częściowej na: Numer zadania Ilość grup Przedmiot Rodzaj zajęć Wymiar 1.1Opieka nad BO stacjonarne 30tyg x 16 godz. Zadanie nr 2-Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów ZSP W ramach w/w zadania Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty częściowej na: Numer zadania Ilość grup Przedmiot Rodzaj zajęć Wymiar 1.1 Siłownia stacjonarne 30tyg x 1 godz. 2.1 Fitness stacjonarne 30tyg x 1 godz. 3.1 Warsztaty filmowe stacjonarne 30tyg x 1 godz. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego opiekę nad młodzieżą (BO) korzystającą z noclegu w ramach projektu (Zadanie nr 1) Zadaniem Opiekuna jest sprawowanie opieki nad młodzieżą (BO) korzystającą z noclegów w ramach projektu w roku szkolnym 2012/2013 dla grupy 6-9 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie ZSP w Kłaninie; czas trwania opieki - 30 tygodni po 16h w tygodniu (480 godz.) Dla Uczestników projektu, korzystających z noclegu Opiekun zobowiązuje się zapewnić zajęcia dodatkowe, stanowiące wypełnienie czasu wolnego. Propozycję działań w tym zakresie należy przedstawić w załączniku nr 7 do SIWZ. Sprawujący opiekę jest zobowiązany do: 1.Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu ze Specjalistą ds. promocji, rekrutacji i ewaluacji i koordynatorem projektu). 2.Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3.Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach czasu pracy. 4.Opracowania szczegółowego programu zajęć dodatkowych w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5.Prowadzenia dokumentacji opieki nad młodzieżą (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6.Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć dodatkowych z zachowaniem praw autorskich. 7.Systematycznego monitorowania obecności oraz aktywności BO, 8.Monitorowania i raportowania ewentualnych problemów, które pojawią się w procesie sprawowania opieki nad młodzieżą. 9.Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez Koordynatora projektu (raz w miesiącu). 10.Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (Koordynator projektu lub Specjalista ds. promocji, rekrutacji i ewaluacji.) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 11.Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 12.Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Specjalistę ds. promocji, rekrutacji i ewaluacji. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów ZSP (Zadanie nr 2) Zadaniem Prowadzącego zajęcia stacjonarne jest prowadzenie zajęć sportowych i rekreacyjnych/warsztatów filmowych w roku szkolnym 2012/2013 dla grupy 6-9 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie ZSP w Kłaninie; czas trwania zajęć - 30 tygodni (60 godz.). Uczestnicy zajęć sportowych i rekreacyjnych/warsztatów filmowych powinni rozwijać swoje zainteresowania, umiejętności kluczowe: świadomość i ekspresję kulturalną, inicjatywność i przedsiębiorczość lub postawy społeczne i obywatelskie. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: 1.Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu ze Specjalistą koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu). 2.Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3.Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. 4.Opracowania szczegółowego programu zajęć w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5.Prowadzenia dokumentacji zajęć (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6.Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć z zachowaniem praw autorskich. 7.Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach. 8.Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. 9.Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu (raz w miesiącu). 10.Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (Koordynator projektu lub Specjalista ds. promocji, rekrutacji i ewaluacji) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 11.Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć BO (po zakończeniu zadania). 12.Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 13.Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. 14.Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Specjalistę ds. promocji, rekrutacji i ewaluacji. 1.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W celu dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy powinni złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ. 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4.Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5.Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 6.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodną z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7.O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. 8.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zspklanino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Kłanino 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Kłanino 22, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX-Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opieka nad młodzieżą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie opieki nad młodzieżą korzystającą z noclegów w ramach projektu w roku szkolnym 2012/2013.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów-siłownia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć sportowych i rekreacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania ucziów - fitness.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć sportowych i rekreacyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów - warsztaty filmowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie warszatów filmowych w roku szkolnym 2012/2013..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja projektu Klub Integracji Społecznej +
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- "Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)"
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.