eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa artykułow biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Rzeszów: Dostawa artykułow biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 386926 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułow biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku do części III SIWZ. 2. Ilości towaru określone w formularzu cenowym są ilościami maksymalnymi. Zamawiający może zmniejszyć ilości towaru maksymalnie o 20% stosownie do wystawionych zleceń. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ilość części szczegółowo została określona w załączniku do części III SIWZUWAGA: Oferta musi być kompletna. Nieuwzględnienie, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie co najmniej o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie w przypadku oferowania asortymentu (dotyczy załącznika do SIWZ Formularz cenowy): 5.1 identycznego jak wskazany przez Zamawiającego - należy wpisać np. zgodny z SIWZ lub pozostawić bez wypełnienia - dotyczy asortymentu, który Zamawiający wskazał z nazwy; 5.2 równoważnego dokładną nazwę handlową, typ i nazwę producenta oferowanego artykułu [na formularzu cenowym] oraz 5.2.1. dołączyć kartę katalogową, etykietę asortymentu lub inny dokument (w języku polskim), itp., z których będzie wynikało, że oferowany artykuł: - spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego, - charakteryzuje się co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi, jakościowymi,funkcjonalnymi oraz użytkowymi w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w formularzu cenowym, 5.2.2. po jednej próbce oferowanego produktu opatrzonej numerem pozycji z formularza cenowego w celu identyfikacji (zob. też UWAGI w załączniku do SIWZ Formularz cenowy).UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6. W całym okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać wyłącznie asortyment zgodny z oferowanym. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania do siedziby Zamawiającego na własny koszt każdej zamówionej partii materiałów biurowych, a) w terminie do dwóch tygodni (w godzinach pracy O ZUS Rzeszów) od dnia złożenia zamówienia pisemnie, telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną, b) do jej rozładunku rozumianego jako wyładowanie ze środka transportu na terenie siedzibyZamawiającego. 8. Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 .pkt. 7 Pzp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą 0 (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz ponadto na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1. a przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1.d Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 1.1. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 2. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. lit. a) i b), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 2.1. i 2.2. stosuje się odpowiednio. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca złoży (w przypadku oferowania artykułów równoważnych): 3.1. kartę katalogową, etykietę asortymentu lub inny dokument (w języku polskim), itp., z których będzie wynikało, że oferowany artykuł spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego, charakteryzuje się co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi, jakościowymi, funkcjonalnymi oraz użytkowymi w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. 3.2. po jednej próbce zaproponowanego asortymentu równoważnego. Próbka w celu identyfikacji powinna być opatrzona numerem pozycji z formularza cenowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów pok. nr 1 ul. Siemiradzkiego 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów pok. nr 23 - Dziennik podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zeszytów, bloków szkolnych , długopisów, cienkopisów, markerów, wkładów do długopisów, zakreślaczy, kleju, tuszu, korektorów, taśmy klejącej itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.29.30-9, 22.81.60.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, klipów, nożyczek, datowników, , grzbietów do bindownicy, temerówek, przybornikóew biurowych, kalki, listew wsuwanych, koszulek, ofertówek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa skoroszytów, segregatrów, teczek kartonowych, itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.91.10-4, 30.19.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.