Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-08
Radomin: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012
Numer ogłoszenia: 38684 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie dróg gminnych na terenie poszczególnych sołectw w gminie Radomin. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 2 .Ofertę można złożyć na wykonanie usług na terenie niżej wymienionych obrębów: Obręb 1 - droga w Rętwinach Nr 110322C, od skrzyżowania z drogą powiatową, w kierunku Trąbina; Obręb 2 - drogi w Radominie w kierunku Gaju, Piórkowa, Trąbina, Szczutowa: Nr 110328C, Nr 110326C, Nr 110325C, Nr 110324C, Nr 110323C, Nr 110330C oraz drogi stanowiące działki Nr 348. działka Nr 312 i działka Nr 162 oraz Nr 50; Obręb 3 - drogi w Piórkowie w kierunku Ruża Nr 110349C, Nr 110348C oraz drogi stanowiące działki Nr 58, Nr 134, Nr 143, Nr 152/1, Nr 63, Nr 73 i Nr 83; Obręb 4 - drogi w Jakubkowie Nr 110312C w kierunku Płonne-Plebanka i Nr 110313C w kierunku Półwieska Małego; Obręb 5 - drogi w Szczutowie: Nr 110311C w kierunku Jakubkowa, Nr 110317 w kierunku Trąbina, Nr 110318 Szczutowo -Płonne i drogi stanowiące działki Nr 173 i Nr 139; Obręb 6 - drogi w Łubkach Nr 110315 i Nr 110316, droga Nr 110308 Płonko-Szafarnia, Nr 110309C Płonne- Konstancjewo, Nr 110320C i Nr 110321C Bocheniec Płonne i Bocheniec Szafarnia, Nr 110301C Rodzone-Białkowo, Nr 110304 Płonne- Rodzone, Nr 110303C Białkowo- Płonko oraz droga stanowiąca działkę Nr 178 w Płonnem( w granicach sołectwa Rodzone, Łubki, Płonko, Szafarnia ); Obręb 7 - droga w Rętwinach Nr 110322C od skrzyżowania z drogą powiatową w Rętwinach, w kierunku Bocheńca i drogi stanowiące działki Nr 27 oraz Nr 11 na terenie sołectwa Bocheniec; Obręb 8 - droga Nr 110334C w Szafarni w kierunku Sokołowa . Obręb 9 - drogi w Kamionce Nr 110333C i 110335, w Bocheńcu w kierunku Gaju Nr 110331C oraz drogi stanowiące działki Nr 152, Nr 116, Nr 157 w Bocheńcu i działka Nr 75/2 w Kamionce; Obręb 10 - drogi we Wilczewku Nr 110345C, Nr 110346C, we Wilczewie- Wilczewku Nr 110336C w kierunku Sokołowa, droga w Dulsku Nr 110344C oraz drogi stanowiące działki Nr 27, Nr 41/2 i Nr 48/2 we Wilczewie i Nr 4, 13/2 we Wilczewko; Obręb 11 - drogi w Dulsku Nr 110338C, Nr 110337C, Nr 110340C, Nr 110341C, Nr 110342C, Nr 110343C oraz drogi stanowiące działki Nr 442/1 i Nr 343/3 ( w granicach sołectwa Dulsk ). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdy z w/w obrębów pod warunkiem, że oferent zagwarantuje jedną jednostkę sprzętu odśnieżającego, na odśnieżanie nie więcej niż jeden obręb. Informacje dotyczące ofert częściowych, znajdują się w załączniku do ogłoszenia i SIWZ. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną jednostką sprzętu odśnieżającego. Przez sprzęt odśnieżający należy rozumieć: co najmniej pług średni z lemieszami o szerokości minimum 2,20 m zamontowanym na ciągniku z przednim napędem o mocy minimum 100 kM , koparko-ładowarkę o mocy ponad 100 kM, sprzęt usuwający śnieg za pomocą dmuchawy - pług wirnikowy (zbieranie śniegu i wydmuchiwanie poza obręb drogi)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a mianowicie posiadają: 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą -spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie stawia się dodatkowych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną jednostką sprzętu odśnieżającego, przy uwzględnieniu warunku określonego w pkt IV ogłoszenia. Przez sprzęt odśnieżający należy rozumieć: co najmniej pług średni z lemieszami o szerokości minimum 2,20 m zamontowanym na ciągniku z przednim napędem o mocy minimum 100 kM , koparko-ładowarkę o mocy ponad 100 kM, sprzęt usuwający śnieg za pomocą dmuchawy - pług wirnikowy ( zbieranie śniegu i wydmuchiwanie poza obręb drogi). Zamawiający zastrzega sobie sprawdzenie czy posiadany sprzęt odpowiada ustalonym kryteriom, o których mowa powyżej. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie VI ogłoszenia .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum jedną osobą dla każdego pojazdu oddzielnie, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami lub sprzętem. b) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy powinna umożliwiać wykonanie zamówienia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań wykonawcom.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl lub www.bip.radomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radomin -Urząd Gminy Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin
pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 13:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 8 - Sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie nie jest przedmiotem dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obręb 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012- Obręb 1 1) Opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb I obejmuje: droga w Rętwinach Nr 110322C, od skrzyżowania z drogą powiatową, w kierunku Trąbina;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obręb 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012- Obręb 2 1) Opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb II obejmuje: drogi w Radominie w kierunku Gaju, Piórkowa, Trąbina, Szczutowa: Nr 110328C, Nr 110326C, Nr 110325C, Nr 110324C, Nr 110323C, Nr 110330C oraz drogi stanowiące działki Nr 348. działka Nr 312 i działka Nr 162 oraz Nr 50;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obręb 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012- Obręb 3 1) Opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb III obejmuje: - drogi w Piórkowie w kierunku Ruża Nr 110349C, Nr 110348C oraz drogi stanowiące działki Nr 58, Nr 134, Nr 143, Nr 152/1, Nr 63, Nr 73 i Nr 83;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obręb 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012- Obręb 4 1) Opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb IV obejmuje: drogi w Jakubkowie Nr 110312C w kierunku Płonne-Plebanka i Nr 110313C w kierunku Półwieska Małego;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obręb 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012- Obręb 5 1) Opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb V obejmuje: drogi w Szczutowie: Nr 110311C w kierunku Jakubkowa, Nr 110317 w kierunku Trąbina, Nr 110318 Szczutowo -Płonne i drogi stanowiące działki Nr 173 i Nr 139;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obręb 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012- Obręb 6 1) Opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb VI obejmuje: drogi w Łubkach Nr 110315 i Nr 110316, droga Nr 110308 Płonko-Szafarnia, Nr 110309C Płonne- Konstancjewo, Nr 110320C i Nr 110321C Bocheniec Płonne i Bocheniec Szafarnia, Nr 110301C Rodzone-Białkowo, Nr 110304 Płonne- Rodzone, Nr 110303C Białkowo- Płonko oraz droga stanowiąca działkę Nr 178 w Płonnem ( w granicach sołectwa Rodzone, Łubki, Płonko, Szafarnia );.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obręb 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012- Obręb 7 1) Opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb VII obejmuje: droga w Rętwinach Nr 110322C od skrzyżowania z drogą powiatową w Rętwinach, w kierunku Bocheńca i drogi stanowiące działki Nr 27 oraz Nr 11 na terenie sołectwa Bocheniec..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Obręb 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012- Obręb 8 1) Opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb VIII obejmuje: droga Nr 110334C w Szafarni w kierunku Sokołowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Obręb 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012- Obręb 9 1) Opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb IX obejmuje: drogi w Kamionce Nr 110333C i 110335, w Bocheńcu w kierunku Gaju Nr 110331C oraz drogi stanowiące działki Nr 152, Nr 116, Nr 157 w Bocheńcu i działka Nr 75/2 w Kamionce;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Obręb 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012- Obręb 10 1) Opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb X obejmuje: drogi we Wilczewku Nr 110345C, Nr 110346C, we Wilczewie- Wilczewku Nr 110336C w kierunku Sokołowa, droga w Dulsku Nr 110344C oraz drogi stanowiące działki Nr 27, Nr 41/2 i Nr 48/2 we Wilczewie i Nr 4, 13/2 we Wilczewko;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Obręb 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2012- Obręb 11 1) Opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obręb XI obejmuje: drogi w Dulsku Nr 110338C, Nr 110337C, Nr 110340C, Nr 110341C, Nr 110342C, Nr 110343C oraz drogi stanowiące działki Nr 442/1 i Nr 343/3 ( w granicach sołectwa Dulsk ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.