eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Zakup, dostawa 8 wiat przystankowych wraz z zamontowaniem ich na przystankach komunikacji miejskiej Związku Komunalnego Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Chrzanów: Zakup, dostawa 8 wiat przystankowych wraz z zamontowaniem ich na przystankach komunikacji miejskiej Związku Komunalnego Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 386836 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie , ul. Oświęcimska 9, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 6276138, faks 32 6276138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa 8 wiat przystankowych wraz z zamontowaniem ich na przystankach komunikacji miejskiej Związku Komunalnego Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa wraz z montażem 8 wiat przystankowych dla Związku Komunalnego Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie, w tym: wiaty 4 - modułowe 1 sztuka, wiaty 3 - modułowe 1 sztuka, wiaty 2 - modułowe 6 sztuk. Wykaz przystanków na terenie poszczególnych Gmin stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 2. Opis wiat przystankowych 2.1. kształt i wymiary: a) wiata 4 modułowa wg Załącznika Nr 8 do SIWZ, b) wiata 3 modułowa wg Załącznika Nr 9 do SIWZ, c) wiata 2 modułowa wg Załącznika Nr 10 do SIWZ, z zastrzeżeniem że na przystankach Libiąż Żarki Piekarnia kierunek Kraków, Libiąż Moczydło kierunek Chełmek ściany boczne wiat mają mieć szerokość po 1000 mm każda licząc od tylnej ściany wiaty. Przy tych wiatach Wykonawca ewentualnie powinien przewidzieć dodatkowe podparcie konstrukcji wiaty. 2.2.konstrukcja: a) wykonana z profili stalowych ocynkowanych ogniowo Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo oględzin ocynkowania konstrukcji przed jej pomalowaniem. b) malowana proszkowo c) wypełnienie ścian bocznych i ściany tylnej: szkło hartowane o grubości co najmniej 6 mm i wymiarach zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SIWZ montowane do konstrukcji wiaty za pomocą uchwytów wykonanych z materiałów odpornych na korozję , Uwaga: wymiary szyb opisanych w Załączniku Nr 11 nie mają zastosowania do szyb w ścianach bocznych na przystankach Libiąż Żarki Piekarnia kierunek Kraków, Libiąż Moczydło kier. Chełmek. Na tych przystankach wykonawca zamontuje szyby o wymiarach odpowiednich do szerokości ścian bocznych. d) dach łukowy, jednospadowy z dwoma rynnami zewnętrznymi (z przodu i z tyłu) pokryty poliwęglanem komorowym o grubości min. 6 mm e) wody opadowe odprowadzane z rynien wewnątrz słupków pionowych stanowiących konstrukcję wiaty f) konstrukcja wiaty umożliwia bez przeróbek zamocowanie w każdej ze ścian (tylnej i bocznych ) nośnika reklamowego formatu city light. 2.3. sposób montażu : wiata montowana na fundamentach prefabrykowanych z betonu B-20 zgodnie z Załącznikiem Nr 12 do SIWZ 2.4. kolorystyka: a) profile stalowe ścian bocznych i tylnych wiaty w kolorze popielatym RAL 7040 b) konstrukcja dachu wiaty, konstrukcja i siedzisko ławeczki oraz kosze na śmieci w kolorze niebieskim RAL 5015 c) gablota i wkład do niej w kolorze niebieskim RAL 5015 Uwaga: wykonawca przed malowaniem konstrukcji wiaty i jej wyposażenia dokona przed Zamawiającym prezentacji próbek kolorów. 2.5.wyposażenie: a) gablota ogłoszeniowa, montowana w ścianie tylnej, w górnej części prawego modułu wiaty, patrząc na nią od krawędzi jezdni: o wymiarach min. 1 185 mm x min. 960 mm x max 45 mm, wykonana z laminatów poliestrowo - szklanych nie odkształcających się w wyniku działania warunków atmosferycznych, nie tracących koloru i odpornych na korozję, zamykana na dwa zamki otwierane kluczem trójkątnym z blokadą uniemożliwiającą ich przekręcenie, oświetlona systemem diodowym o mocy max.10W rozmieszczonym w górnej i dolnej części gabloty na całej jej długości, odpornym na warunki atmosferyczne zalanym osłoną hermetyczną, wyposażona w uszczelki zamontowane w sposób trwały na obwodzie gabloty, drzwi gabloty montowane po prawej stronie w sposób uniemożliwiający odkształcanie się oraz obwiśnięcie, drzwi na całym obwodzie oraz boki gabloty na całej długości mają posiadać wlaminowaną blachę ocynowaną grubości 1,5 - 2 mm drzwi zastosowane we wszystkich gablotach są między sobą wymienne gablota ma posiadać otwory wentylacyjne: - 2 otwory w dolnej ścianie - po 3 otwory w górnej części ścian bocznych gablota wyposażona we wkład na rozkłady jazdy, wymienny, mocowany w górnej części na dwóch śrubach motylkowych, wykonany z komorowego poliwęglanu na którego powierzchni są zamontowane w sposób trwały przeźroczyste przegrody, umieszczone: I rząd: 2 przegrody na umieszczenie formatu A3 poziomo oraz jedna na umieszczenie formatu A4 pionowo II rząd: na całej długości przegrody na umieszczenie formatu A5 poziomo III rząd: na całej długości przegrody na umieszczenie formatu A4 pionowo Górna część wkładu do gabloty ma być zabezpieczona przed odkształcaniem, odpowiednio wykonanym paskiem z blachy nierdzewnej. do montażu gabloty Wykonawca dostarczy cztery śruby 6x40 mm wykonane ze stali nierdzewnej, cztery nakrętki M6 samokontrujące oraz 8 podkładek wykonanych z PCV, 8 podkładek ze stali nierdzewnej, 4 tulejki z PCV Uwaga: Zamawiający w trakcie postępowania udostępni Wykonawcom do wglądu wzór opisanej gabloty. Wiata na przystanku Trzebinia - Dulowa Sklep kierunek Kraków nie będzie wyposażona w gablotę i nie będzie posiadać konstrukcji do jej mocowania. Wykonawca dostarczy 5 szt. jednakowych kluczy do gablot oraz następujące dodatkowe serwisowe elementy zapasowe: 1 wkład do gabloty 1 sztuka drzwi gabloty b) ławeczka wewnątrz wiaty na całej jej długości o konstrukcji stalowej z drewnianym siedziskiem o szerokości min. 300 mm i grubości min. 40 mm. Siedzisko umieszczone 100 mm od ściany tylnej wiaty. Opieradło ławeczki na całej jej długości, wykonane z materiału siedziska, mocowane do konstrukcji wiaty, dolna krawędź opieradła na wysokości 180 mm nad siedziskiem. Szerokość opieradła 200 mm. Drewno na siedzisko i opieradło ma być odpowiednio wysuszone i zaimpregnowane oraz pomalowane. c) znak drogowy: przystanek autobusowy - D-15 zamocowany na krawędzi najazdowej dachu, wykonany z pleksi o grubości min.12 mm, świecący obustronnie, oświetlenie LED, światło białe- zimne, zasilanie 12 V, moc max. 10 W, folia odblaskowa 3M, w ramce montażowej, przewód zasilający min. 2 mb. Uwaga: Wiata na przystanku Trzebinia - Dulowa Sklep kierunek Kraków nie będzie wyposażona w znak drogowy przystanek autobusowy - D-15 d) tablica informacyjna zawierająca nazwę przystanku o długości proporcjonalnej do jej nazwy i wysokości 200 mm, aluminiowa, malowana proszkowo kolorem RAL 5015 o grubości min 2,5 mm zamontowana na przedniej krawędzi dachu wiaty, pośrodku szerokości wiaty. Rozmiar, kolor, rodzaj czcionki zostanie uzgodniony z Wykonawcą po wyborze oferty. e) kosze na śmieci: w kształcie walca, wykonane z blachy ocynkowanej, perforowanej, pomalowanej zewnątrz i wewnątrz kosza, pojemność 35 l, konstrukcja nośna kosza oraz daszek zamocowany do niej - pomalowane w kolorze kosza, tj. RAL 5015, mocowanie kosza ma uwzględnić jego opróżnianie przez obrót, kosz powinien być zabezpieczony zamkiem uniemożliwiającym jego przypadkowe wysypanie, kosz montowany do konstrukcji wiaty, na zewnątrz wiaty, f)elementy dekoracyjne: malowane kwadraty o boku 150 mm o zaokrąglonych rogach, umieszczone rzędem na całej długości ścian tylnych i bocznych wiaty w górnych szybach, tuż nad linią podziału poziomego modułów wiaty w różnym przypadkowym pochyleniu w kolejności: kolor zielony RAL 6018, niebieski RAL 5015, pomarańczowy RAL 2000, za wyjątkiem szyby w górnym module ściany bocznej z kierunku najazdowego, na której Wykonawca wykona logo Zamawiającego na całej wielkości. Logo oraz kwadraty na tej ścianie winny być wykonane metodą sitodruku przed procesem jej hartowania. Wzór logo Zamawiający przekaże Wykonawcy po wyborze oferty. 3. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: demontażu wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ wiat przystankowych, wywozu ich na złom oraz przekazania dokumentacji złomowania Zamawiającemu i przelania na jego konto bankowe pieniędzy otrzymanych ze złomowania. Zdemontowane materiały nadające się do dalszego wykorzystania (kosze, tablice pod rozkłady jazdy, rynny, ekrany szklane itp.) należy przekazać do Zamawiającego, montażu wiat zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, tj. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.), montaż wiat obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc montażu poprzez uprzątnięcie terenu oraz obróbkę nawierzchni chodnika, Uwaga: wiaty na przystankach Chrzanów PKS kierunek Dworzec ZKKM, Chrzanów Podwale, Trzebinia Dulowa kierunek Kraków zostaną zdemontowane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wystąpić pisemnie do właściwego zarządcy drogi lub właściciela celem dokonania uzgodnień niezbędnych do montażu nowych wiat..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 dostaw i montażu wiat przystankowych o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł brutto. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionych w pkt 10.2 SIWZ, tj. wykazu wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 dostaw wiat przystankowych o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł brutto, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w pkt.10.2 SIWZ są: 1)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przez upływem terminu składnia ofert, 2)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt w pkt 1) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w w pkt.10.2 SIWZ , zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładać dowodów, o których mowa w pkt. 10.2 a)SIWZ. Na podstawie § 9 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt. 10.2 a) pkt1) SIWZ, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust.1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz.1817).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia z art 22. ust.1 Ustawy Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia z art 22 ust.1 Ustawy Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia z art 22 ust.1 Ustawy Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkkm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-500 Chrzanów, ul.Oświęcimska 9 Ip. pok 123.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 07:30, miejsce: 32-500 Chrzanów, ul.Oświęcimska 9 Ip. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.