eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › dostawa mebli do sali obsługi interesantów w budynku Urzędu Miejskiego w Płońsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38680

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Płońsk: dostawa mebli do sali obsługi interesantów w budynku Urzędu Miejskiego w Płońsku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Płońsku, do kontaktów: Danuta Ziółek Andrzej Kamasa, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511, e-mail: sekretarz@plonsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.plonsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.plonsk.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.plonsk.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli do sali obsługi interesantów w budynku Urzędu Miejskiego w Płońsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Płońsk - Budynek Urzędu Miejskiego w Płońsku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli do sali obsługi interesantów w budynku Urzędu Miejskiego w Płońsku: lad na konstrukcji stalowej ze szkłem, szaf, kontenerów oraz metalowych regałów do archiwum dowodów osobistych wraz z montażem w budynku Urzędu Miejskiego w Płońsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 p.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 p.z.p.); 2)aktualny odpisu z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia), 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 36.12.11.61 - Metalowe szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem do sali obsługi interesantów w urzędzie miejskim w Płońsku (punktu obsługi interesantów, punktu podawczego, sali wydziału spraw obywatelskich, punktu kas urzędu miejskiego oraz archiwum dowodów osobistych). Przedmiotem dostawy są: lady, szafy, kontenery oraz metalowe regały dla archiwum dowodów osobistych. 1) Lady zlokalizowane są na parterze budynku w punkcie obsługi interesantów, punkcie podawczym i sali wydziału spraw obywatelskich. Lady wykonane z płyty drewnopochodnej pokryte okleiną w kolorze jasnego buka (w kolorze drzwi do pomieszczeń biurowych). Blaty oparte są na konstrukcji stalowej ze szkłem (w załączeniu zdjęcie konstrukcji stalowych stanowiących balustradę schodów w budynku urzędu) w formie rurek ( o okrągłym przekroju - średnica Ø: 50mm (nogi), przynajmniej 30 mm (poprzeczki)) koloru czarnego lub ciemnoszarego. Należy zastosować zwykłe szkło zbrojone. Wykonawca zainstaluje również na konstrukcji lad 10 gniazd komputerowych - 2 X RJ 45 z podwójnymi gniazdami instalacyjnymi (4 punkt obsługi interesantów, 1 punkt podawczy, 5 sala wydziału spraw obywatelskich) Lady w punkcie obsługi interesantów oraz w punkcie podawczym podzielone są na dwie części wyższą o wysokości 110 cm i niższą o wysokości 86 cm dostosowaną do lepszej obsługi osób niepełnosprawnych. Szczegółowe rozwiązania wraz z wymiarami stanowią załączniki graficzne: Nr 1a,b - punkt obsługi interesantów, Nr 2a,b - punkt podawczy, Nr 3 - meble w sali wydziału spraw obywatelskich. 2) Rozwiązanie punktu kas urzędu miejskiego przedstawia rysunek nr 4. Lada na konstrukcji stalowej ze szkłem, wykonana z płyty drewnopochodnej pokrytej okleiną w kolorze jasnego buka (w kolorze drzwi do pomieszczeń biurowych). Drzwi w kolorze lad, wzmocnione z dwoma zamkami. Szyby umieszczone nad ladą ze szkła. Ramy wokół szyb wykonane z płyty drewnopochodnej pokrytej okleiną w kolorze jasnego buka. Konstrukcja przymocowana do ścian pomieszczenia zgodnie ze sztuka budowlaną. 3) Regały metalowe dla archiwum dowodów osobistych. Regały metalowe pomalowane farbą proszkową koloru popielato - szarego o wytrzymałości min 70 kg na jedną półkę. Nogi wykonane z kątowników perforowanych (grubość blachy min 1,5mm), posiadające stopy tworzywowe zabezpieczające przed wciskaniem w podłogi. Półki wykonane z blachy stalowej. Regały wyposażone powinny być w ograniczniki boczne i tylne zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów Parametry regałów: wysokość do 3000 mm, szerokość półek : 400 mm; rozstaw półek co 300 mm: Łączna długość półek musi wynieść min. 70 mb !!! Szerokość poszczególnych modułów regałów dowolna. Wykonawca dostarczy również 60 metalowych zakładek bibliotecznych. Regały będą rozstawione wzdłuż ścian. Szkic pomieszczenia, w którym będą rozstawione regały z propozycją ich rozstawienia stanowi rysunek nr 5. 4) Szafy i kontenery Zamówienie obejmuje dostawę 3 szaf zamykanych, wykonanych z płyty drewnopochodnej z okleiną w kolorze jasnego buka oraz 12 kontenerów na kółkach. Wymiary szaf: wysokość 160 - 180 cm, szerokość: 70 - 80 cm, głębokość: 35 - 40cm (wyposażenie: przynajmniej cztery półki). Wymiary kontenerów: wysokość: ok. 60cm, szerokość: 40 - 50 cm, głębokość: 40 - 50 cm (wyposażenie: przynajmniej trzy szuflady) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 \rozporządzenia\),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (brutto) 95 2. Gwarancja na realizację całego zadania 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.07.2006, godzina 12:30, Urząd Miejski w Płońsku, ul. Płocka 39, pok. 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.