eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie na okres 24 miesięcy - przemieszczanie, plantowanie i wstępne zagęszczanie odpadów przywożonych na nieckę składowiska w celu unieszkodliwienia lub odzysku oraz inne prace związane z bieżącą eksploatacją składowiska przy zastosowaniu spycharek gąsienicowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Lublin: Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie na okres 24 miesięcy - przemieszczanie, plantowanie i wstępne zagęszczanie odpadów przywożonych na nieckę składowiska w celu unieszkodliwienia lub odzysku oraz inne prace związane z bieżącą eksploatacją składowiska przy zastosowaniu spycharek gąsienicowych
Numer ogłoszenia: 386656 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339112 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., Al J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5324281, faks 081 5321910.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie na okres 24 miesięcy - przemieszczanie, plantowanie i wstępne zagęszczanie odpadów przywożonych na nieckę składowiska w celu unieszkodliwienia lub odzysku oraz inne prace związane z bieżącą eksploatacją składowiska przy zastosowaniu spycharek gąsienicowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie przez okres 24 miesięcy po wykonaniu dotychczasowego zamówienia w tym zakresie, tj. od 02 grudnia 2013 r. Przedmiot zamówienia obejmuje przemieszczanie, plantowanie i wstępne zagęszczanie odpadów przywożonych na nieckę składowiska w celu unieszkodliwienia lub odzysku oraz inne prace związane z bieżącą eksploatacją składowiska przy zastosowaniu spycharek gąsienicowych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac technologicznych na składowisku związanych z przetwarzaniem dowożonych odpadów w procesach D5 oraz R5 określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21): - spychanie odpadów z miejsc rozładunku do miejsc składowania, plantowanie i wstępne zagęszczanie odpadów, - przykrywanie odpadów materiałami eksploatacyjnymi (w tym również odpadami przeznaczonymi do odzysku) celem tworzenia warstw izolacyjnych tzw. przekładek technologicznych, zgodnie z założeniami projektowymi i instrukcją prowadzenia składowiska oraz prace dodatkowe związane z eksploatacją składowiska takie jak: - prace przy bieżącym formowaniu obwałowań, - bieżące kształtowanie drogi technologicznej na niecce składowiska i utrzymanie jej przejezdności dla pojazdów dowożących odpady. SPRZĘT NIEZBĘDNY DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1.Spycharka gąsienicowa: -moc silnika 200 - 250 KM -masa eksploatacyjna 20 000 - 25 000 kg 2.Spycharka gąsienicowa: -moc silnika 300 - 350 KM -masa eksploatacyjna 30 000 - 40 000 kg. Zakres przedmiotu zamówienia 1.Przemieszczanie, plantowanie i wstępne zagęszczanie odpadów przywożonych na nieckę składowiska w celu unieszkodliwienia lub odzysku oraz inne prace związane z bieżącą eksploatacją składowiska muszą zostać wykonane przy zastosowaniu spycharek gąsienicowych. Zamówienie obejmuje: Spycharka gąsienicowa o mocy silnika 200-250 KM - 4048 godzin dyspozycyjności sprzętu Spycharka gąsienicowa o mocy silnika 300-350 KM - 4048 godzin dyspozycyjności sprzętu. 2.Czas dyspozycyjności sprzętu jest zamawiany w ramach godzin otwarcia składowiska i obejmuje: -Czas efektywnej pracy sprzętu - 3036 godzin -Czas gotowości - 1012 godzin, który obejmuje konieczne przestoje wynikające z: -technologii składowania odpadów, -dynamiki dowożenia odpadów na składowisko, -przestojów wynikających z przerw w pracy obsługi sprzętu - względy bhp, potrzeby fizjologiczne itp. Aktualnie Składowisko Odpadów w Rokitnie jest czynne: Poniedziałek:7.00-19.00 Wtorek:7.00 -16.00 Środa:7.00-16.00 Czwartek:7.00-16.00 Piątek:7.00-19.00 Zmiana tygodniowego czasu pracy składowiska (49 godz.) i zmiana rozkładu czasu pracy w poszczególne dni tygodnia może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy: -poprzez wydłużenie, w okresach wzmożonego zapotrzebowania na odbiór odpadów, np. w dni około świąteczne, -z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (administratora obiektu), wskutek decyzji właściciela Składowiska Odpadów w Rokitnie, tj. Gminy Lublin. 2.1Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dyspozycyjności sprzętu z przyczyn technologicznych bądź organizacyjnych. 2.2Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zapotrzebowania na efektywny czas pracy w przypadku zmniejszania się ilości dowożonych odpadów oraz zmiany parametrów fizyko - chemicznych odpadów, mającej wpływ na proces zagęszczania. 2.3Zamówienia czasu dyspozycyjności i czasu pracy, w zależności od ilości i rodzaju deponowanych odpadów, składane będą na bieżąco przez kierownika Składowiska Odpadów w Rokitnie, w okresach nie dłuższych niż 7 dni. 3.Rozliczenia pracy sprzętu będą dokonywane w oparciu o wskazania urządzeń monitorujących (rejestrujących) z modułem GPS, zainstalowanych przez Zamawiającego na sprzęcie Wykonawcy, wskazanych jako sprzęt podstawowy. 3.1Efektywny czas pracy sprzętu ustalany będzie z uwzględnieniem wskazań urządzeń monitorujących (rejestrujących) z modułem GPS jako czas, w którym sprzęt był w ruchu (przemieszczał się), z zastrzeżeniem pkt 3.2. 3.2Z uwagi na specyfikę pracy sprzętu na składowisku, zarejestrowane w systemie GPS okresy braku przemieszczania się sprzętu, krótsze niż 3 minuty, będą wliczane do efektywnego czasu pracy. 3.3W przypadku pracy sprzętu zamiennego - bez rejestratorów GPS oraz w przypadku awarii rejestratorów GPS, rozliczenia rzeczywistego czasu dyspozycyjności sprzętu będą dokonywane na podstawie parametru proporcji czasu efektywnej pracy do czasu gotowości, określonych w obowiązującym zleceniu. 3.4W przypadku przekroczenia zamówionego czasu dyspozycyjności zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za pracę zamówioną. 3.5W przypadku trwałej wymiany sprzętu podstawowego Wykonawca zgłosi ten fakt pisemnie Zamawiającemu: -14 dni przed planowaną wymianą, lub -Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 5 dni, po ustaleniu takiej potrzeby - w przypadku awaryjnej wymiany sprzętu np. wskutek braku możliwości naprawy sprzętu podstawowego, w celu podjęcia działań przez Zamawiającego związanych z przeinstalowaniem rejestratora GPS na nowy sprzęt. 4.Korzystanie z infrastruktury Składowiska Odpadów w Rokitnie, w celach związanych ze świadczeniem usług sprzętowych, będzie się odbywało na poniższych zasadach: 4.1Zamawiający udostępni Wykonawcy w obrębie Składowiska Odpadów w Rokitnie miejsce do parkowania sprzętu na placu oraz ewentualnie miejsce do postawienia przenośnych zbiorników na paliwo (w razie zaistnienia takiej potrzeby, zgłoszonej przez Wykonawcę). 4.2Zamawiający może również udostępnić miejsce w garażu, w przypadku wyrażenia takiej potrzeby przez Wykonawcę. 4.3Zamawiający udostępni pomieszczenia socjalne dla pracowników zatrudnionych do obsługi sprzętu w zakresie: szatnia, kuchnia i jadalnia oraz sanitariaty (wc, umywalki, prysznice). 4.4Korzystanie z obiektów wymienionych w pkt 4.1-4.3 będzie odbywało się na mocy odrębnej umowy. 4.5Za korzystanie z obiektów wymienionych w pkt 4.1-4.3 Zamawiający będzie pobierał od Wykonawcy opłaty w następującej wysokości netto: -miejsce do parkowania dla jednej maszyny wraz z placem pod tymczasowy, mobilny zbiornik paliwa (jeden plac dla każdego Wykonawcy) - 200,00 zł/m-c, -miejsce w garażu dla jednej maszyny - 500,00 zł/m-c, -korzystanie z pomieszczeń socjalnych przez jednego pracownika - 108,00 zł/m-c. Informacje dodatkowe 1.W razie awarii sprzętu Wykonawca zapewni ciągłość prac poprzez dostarczenie (podstawienie) sprzętu zastępczego na własny koszt i na warunkach określonych w umowie bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 2.Sprzęt zastępczy musi posiadać co najmniej takie same parametry jak sprzęt podstawowy zastępowany. 3.Wymiana niesprawnego sprzętu nastąpi w czasie 24 godzin od wystąpienia niesprawności. 4.W przypadku dostarczenia (podstawienia) sprzętu niesprawnego technicznie lub o nieodpowiednich parametrach Zamawiający ma prawo uznać, że zamiana sprzętu nie nastąpiła. 5.Praca sprzętu zamiennego będzie rozliczana wg stawek odpowiadających wielkości sprzętu podstawowego. 6.Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu aktualne zestawienie pracowników wykonujących usługi sprzętowe oraz kserokopie ich uprawnień zawodowych, najpóźniej w dniu podjęcia przez nich pracy. 7.Wykonawca musi dysponować wymaganym sprzętem, tj. min. 2 spycharkami o wielkościach określonych w IDW - pkt 4.1- Przedmiot zamówienia. 8.Wykonawca musi wyrazić zgodę na zainstalowanie, na koszt Zamawiającego, urządzeń monitorujących (rejestrujących) z modułem GPS umożliwiających kontrolę i rozliczenie czasu pracy sprzętu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.00.00 - Eksploatacja składowisk odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PAREXBUD Sp. z o.o., ul. Nałęczowska 24, 20-701 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1534146,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1521345,67

  • Oferta z najniższą ceną: 1521345,67 / Oferta z najwyższą ceną: 1521345,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.