eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Naprawa i ustawienie stalowych barier drogowych oraz montaż nowych barier na drogach krajowych nr 51,51a,57 administrowanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Lidzbarku Warmińskim.



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Olsztyn: Naprawa i ustawienie stalowych barier drogowych oraz montaż nowych barier na drogach krajowych nr 51,51a,57 administrowanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Lidzbarku Warmińskim.
Numer ogłoszenia: 386604 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 52128 01, faks (89) 527 35 36, 5272307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i ustawienie stalowych barier drogowych oraz montaż nowych barier na drogach krajowych nr 51,51a,57 administrowanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Lidzbarku Warmińskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Naprawa i ustawienie stalowych barier drogowych oraz montaż nowych barier na drogach krajowych nr 51,51a,57 administrowanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Lidzbarku Warmińskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Montaż Barier Energochłonnych Janusz Szudra, ul. Gdańska 35, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202701,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135121,65

  • Oferta z najniższą ceną: 135121,65 / Oferta z najwyższą ceną: 135121,65

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zgodnie z którym tryb z wolnej ręki można zastosować w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.Wykazując spełnienie powyższych przesłanek Zamawiający wskazuje, że: 1)Udzielenie zamówienia podstawowego miało miejsce 29.05.2013r.; 2)Zamówienie będzie wykonywane przez Wykonawcę robót podstawowych; 3)Jest to pierwsze zamówienie uzupełniające, którego wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego; 4)W trakcie prowadzenie zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający zastrzegł w ogłoszeniu o zamówieniu możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego; 5)Zamówienie uzupełniające jest zgodne z zamówieniem podstawowym- polega na powtórzeniu tych samych usług, tj. naprawa i ustawienie barier w pasie drogowym dróg krajowych nr 51, 51a i 57. Zamówienie będzie wykonywane na tych samych odcinkach dróg według tych samych Szczegółowych Specyfikacji Technicznych co zamówienie podstawowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.