eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › ŚWIADCZENIE STAŁEJ POMOCY PRAWNEJ NA RZECZ INSTYTUTU CHEMICZNEJ PRZERÓBKI WĘGLA W ZABRZU Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 48/ichpw/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Zabrze: ŚWIADCZENIE STAŁEJ POMOCY PRAWNEJ NA RZECZ INSTYTUTU CHEMICZNEJ PRZERÓBKI WĘGLA W ZABRZU Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 48/ichpw/2014
Numer ogłoszenia: 386594 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261926 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE STAŁEJ POMOCY PRAWNEJ NA RZECZ INSTYTUTU CHEMICZNEJ PRZERÓBKI WĘGLA W ZABRZU Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 48/ichpw/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stałej pomocy prawnej na rzecz Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla w Zabrzu w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U.2010.10.65 j.t. z późn. zm.) bądź ustawy z dnia 26 maja 1982 r. - Prawo o adwokaturze (Dz.U.2009.146.1188 j.t.) w zakresie opiniowania wewnętrznych aktów prawnych, prawa administracyjnego, ustawy o instytutach badawczych i pokrewnych aktów prawnych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa karnego, prawa cywilnego.2.Świadczenie pomocy prawnej polegać będzie na wykonywaniu w szczególności następujących czynności w ramach obszaru określonego w pkt.5.1. SIWZ:2.1. udzielaniu porad i bieżących konsultacji prawnych oraz sporządzaniu pisemnych opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania prawa,2.2.reprezentowaniu Zamawiającego oraz uczestniczeniu w prowadzonych przez niego negocjacjach i spotkaniach, w szczególności negocjacjach mających za przedmiot nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunków prawnych, 2.3. opiniowaniu treści korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi,2.4. zastępstwie prawnym i procesowym w postępowaniach sądowych, administracyjnych, sądowo - administracyjnych, arbitrażowych oraz przed osobami trzecimi, 2.5.opiniowaniu wewnętrznych dokumentów (regulaminów, zarządzeń itp.) objętych działalnością prowadzoną przez Zamawiającego, 2.6.udzieleniu pomocy prawnej w zakresie dostosowania dokumentów Zamawiającego do zmieniających się przepisów prawa,2.7.informowaniu Zamawiającego o zmianach w przepisach prawnych dotyczących jego działalności,2.8.udziału w spotkaniach i naradach,2.9.bieżącej współpracy i udzielaniu wyjaśnień pracownikom Zamawiającego w zakresie stosowania przepisów prawnych oraz aktów wewnętrznych,2.10. uczestniczeniu w spotkaniach ze Związkiem Zawodowym,2.11.obsłudze prawnej Rady Naukowej i Komisji Dyscyplinarnej Zamawiającego,2.12. wydawaniu opinii na wniosek Rzecznika Dyscyplinarnego, działającego u Zamawiającego,2.13.uczestniczeniu w posiedzeniach Kolegium Instytutu na każdorazowe wezwanie Zamawiającego,2.14.wykonywaniu innych czynności o charakterze prawnym zleconych przez Zamawiającego.3.Wykonawca zobowiązany będzie sporządzać miesięczne protokoły z prowadzonych spraw i wydanych opinii zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy i przekazywać je Zamawiającemu do zatwierdzenia na koniec każdego miesiąca. 4. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy nie będzie doradzać innemu podmiotowi, którego interesy stałyby w konflikcie z interesami Zamawiającego związanymi z realizacją umowy, jeżeli takie usługi uniemożliwiałyby Wykonawcy rzetelne świadczenie usług na podstawie umowy.5.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania obsługi prawnej z najwyższą starannością wynikającą z zawodowego charakteru świadczonych usług, zgodnie z zasadami etyki i przepisami prawa, w szczególności:5.1.należytego wykonywania obowiązków określonych w umowie,5.2. należytej ochrony wszelkich danych uzyskanych w toku wykonywania umowy i wykorzystywania ich zgodnie z przeznaczeniem, 5.3. wskazywania Zamawiającemu informacji, dokumentów i danych, które są niezbędne Wykonawcy do należytej ochrony interesów Zamawiającego i wykonania przedmiotu zamówienia.6. Wykonawca dostępny będzie dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 - 15:00 w dniach pracujących (od poniedziałku do piątku), przy czym co najmniej jeden pracownik lub współpracownik Wykonawcy musi być obecny w siedzibie Zamawiającego co najmniej 2 razy w tygodniu w dniach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, z tym zastrzeżeniem, iż co najmniej raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego obecny będzie pracownik lub współpracownik Wykonawcy posiadający doświadczenie o którym mowa w pkt 11.1.3 a) poniżej. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego, w pozostałe dni tygodnia Wykonawca będzie świadczył bieżącą obsługę prawną za pomocą środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość (telefon, faks, poczta elektroniczna) oraz pracownik lub współpracownik Wykonawcy posiadający doświadczenie o którym mowa w pkt 11.1.3 a) poniżej, dostępny będzie na każde wezwanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego w ciągu 3 h od jego zawiadomienia jeżeli takie zawiadomienie nastąpi do godziny 12:00 danego dnia, jeżeli zawiadomienie nastąpi po godzinie 12:00 Wykonawca zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego dnia następnego o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego. Zawiadomienie może nastąpić za pomocą telefonu, faksu, poczty elektronicznej. 7.Szacunkowa ilość godzin pracy Wykonawcy w całym okresie świadczenia usługi to 608 godzin w tym200 godzin przeznaczona dla spraw pilnych tzn. na wezwanie Zamawiającego opisanych w pkt. 6. powyżej.8.Obsługa prawna, w której wymaga się świadczenia usług związanych z realizacją przedmiotu umowy poza siedzibą Zamawiającego tj. stawiennictwa przed sądem, urzędem lub innymi organami i instytucjami będzie wykonywana poza godzinami określonymi powyżej. 9.Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, płatnym w równych miesięcznych kwotach.10.Za wykonanie zadań opisanych w pkt 5.2.4. powyżej Wykonawca otrzymywać będzie każdorazowo wynagrodzenie w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28.09.2002 r. w sprawie opłat za czynności radców prawnych oraz ponoszenia przez Skarb Państwa kosztów pomocy prawnej udzielonej przez radcę prawnego ustanowionego z urzędu (Dz. U. z 2013 r. poz. 490 j.t.) bądź w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2002 r. w sprawie opłat za czynności adwokackie oraz ponoszenia przez Skarb Państwa kosztów nieopłaconej pomocy prawnej udzielonej z urzędu (Dz.U.2013.461 j.t.).11. Terminy wykonania poszczególnych usług prawnych:11.1. udzielanie ustnych porad prawnych, sporządzanie pisemnych opinii prawnych w zakresie stosowania prawa - bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 7 dni roboczych od daty zlecenia,11.2. opiniowanie lub przygotowywanie pod względem formalnym i prawnym zarządzeń, wewnętrznych regulaminów, instrukcji oraz innych aktów prawnych w zakresie wskazanym w pkt. 1 SIWZ- bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 7 dni roboczych od daty otrzymania dokumentu.12.W skomplikowanych przypadkach Wykonawca może wydłużyć, za zgodą i w uzgodnieniu z Zamawiającym, terminy realizacji zadań określone powyżej.13.W przypadku pilnej potrzeby konsultacji prawnej, Zamawiający ma prawo zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie takiej konsultacji (telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną) w terminach krótszych niż określone powyżej. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie.14.Termin wykonania usług prawnych w zakresie innym niż wskazany w pkt 11., zostanie każdorazowo uzgodniony pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.15. Organizacja obsługi prawnej: 15.1. Osoby wykonujące usługi prawne zobowiązane będą do stosowania narzędzi informatycznych obowiązujących u Zamawiającego, w szczególności poczty elektronicznej. 15.2. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie, w którym będzie świadczona obsługa prawna.15.3.Pomieszczenie będzie wyposażone w biurko, krzesła, dostęp do Internetu. 15.4.Koszty eksploatacyjne (energia elektryczna i cieplna, utrzymanie czystości oraz dostęp do Internetu) związane z użytkowaniem pomieszczenia, o którym mowa powyżej przez Wykonawcę pokrywa Zamawiający.15.5.Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakty z Zamawiającym w zakresie organizacyjno-technicznym oraz poda dane teleadresowe (w tym adres poczty elektronicznej) niezbędne do właściwego przepływu informacji.15.6.Zamawiający zobowiązany będzie do przekazania wszelkich dokumentów i informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy przez Wykonawcę.15.7.W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, iż wykonane zlecenie tj. opinia/ analiza prawna wymaga dodatkowych uzupełnień i wyjaśnień, Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do jej uzupełnienia w ramach miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego i uwzględni to w protokole o którym mowa w pkt. 5.3. SIWZ.15.8. Jeżeli w czasie realizacji przez Wykonawcę zleconej czynności Zamawiający stwierdzi, że jej kontynuacja jest niecelowa, powiadomi o tym Wykonawcę. Z chwilą otrzymania powiadomienia Wykonawca przerwie jej wykonywanie.16.Szczegóły organizacyjne obsługi prawnej, o której mowa powyżej zostaną uzgodnione pomiędzy przedstawicielem Wykonawcy a przedstawicielem Zamawiającego po zawarciu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radców Prawnych Ćwik i Partnerzy Spółka Partnerska, Al.J.Ch. Szucha 8, 00-582 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89971,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53096,64

  • Oferta z najniższą ceną: 53096,64 / Oferta z najwyższą ceną: 118080,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.