eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sępólno Krajeńskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Sępólno Krajeńskie: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sępólno Krajeńskie
Numer ogłoszenia: 386590 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349818 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894210, faks 052 3894220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sępólno Krajeńskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje zgodnie z uchwałą nr XXXVI/264/09 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 27 sierpnia 2009 zmianę Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sępólno Krajeńskie. 2. Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sępólno Krajeńskie będzie przeprowadzona zgodnie z ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz.717 z późn.zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 118 poz.1233) oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 3. Granicami obszaru objętego zmianą Studium są granice administracyjne Gminy Sępólno Krajeńskie. Powierzchnia Gminy wynosi 22.916 ha 4. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) Faza I : a) Skompletowanie niezbędnych podkładów mapowych - miasto w skali 1:5000, gmina w skali 1:10000; b) Przygotowanie ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień o przystąpieniu do zmiany studium - projekty pism; c) Inwentaryzacja urbanistyczna - prace terenowe i kameralne (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia oraz elementów przyrodniczych); d) Wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla miasta i gminy Sępólno Krajeńskie - dokument obejmuje tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku - miasto w skali 1:5000- 2 egz, gmina w skali 1:10000- 2 egz; e) Analiza złożonych wniosków do studium wraz ze stosownymi wykazami i rejestrem na mapie - 1 egz. oraz propozycja rozpatrzenia wniosków; 2) Faza II: a) Sporządzenie koncepcji projektu studium - 1 egz. dokumentu obejmującego tekst oraz rysunki w postaci wydruku kolorowego i prezentacja przez Wykonawcę koncepcji w siedzibie Zamawiającego oraz w poszczególnych sołectwach Gminy (wg obopólnie uzgodnionego harmonogramu spotkań); b) Uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych; c) Uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie studium od gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej; 3) Faza III: a) Sporządzenie projektu studium w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek studium miasto w skali 1:5000, gmina w skali 1:10000 (ew. pomniejszeń rysunku) - ilość egz. niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami w formie tekstowej i cyfrowej; b) Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń studium na środowisko - 3 egz. w formie tekstowej i 1 egz. w formie cyfrowej; c) Wdrożeniu procedury opiniowania i uzgadniania projektu studium, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - przygotowanie projektów pism; 4) Faza IV: a) Analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz ze stosownymi wykazami i rejestrem oraz wprowadzenie zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień i ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, b) Sporządzenie projektu studium do wyłożenia do wglądu publicznego - 1 egz. Oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami - przygotowanie projektów pism oraz protokołu z dyskusji publicznej; c) Analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu studium wraz z wykazem oraz przygotowanie stanowiska burmistrza dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia; 1 egz. d) Wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z rozpatrzenia uwag i o ile to będzie konieczne ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie; e) Sporządzenie projektu studium do przedstawienia na komisji oraz na sesji Rady Miejskiej, ilość egz. (ew. pomniejszeń rysunku) 1 egz., - projekty pism i uchwał w formie tekstowej i cyfrowej; 5) Faza V a) Po uchwaleniu studium przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi - tom w oprawie trwałej ze spisem i numeracją dokumentów oraz sporządzenie - 5 egz. uchwalonego studium, w tym 1 egz. w postaci umożliwiającej wykonanie kopii oraz 1 egz. rysunku studium kreślonego w technice umożliwiającej jego ekspozycje - kolorowe wydruki; b) Tekst i rysunek studium + rysunki i teksty powstałe w trakcie opracowania planu - zapisanie CD, rysunki w wersji cyfrowej wraz z programem umożliwiającym jego wydruk w skali oraz jpg. - 1 egz. c) Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych - projekty wszystkich pism zgodnie z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i współprace przy prowadzeniu procedury z wyłączeniem wysyłki pism. d)forma graficzna w postaci kolorowego rysunku naklejona na płótno lub usztywniona - do umieszczenia na ścianie - miasto w skali 1:5000- 2 egz, gmina w skali 1:10000- 2 egz;..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 89016.39 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa, ul.Targowa 45, 03-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 89016.39
  • Oferta z najniższą ceną: 89016.39 oferta z najwyższą ceną: 89016.39
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.