eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne, o pojemności 140 l, 240 l, 1 100 l wykonanych z tworzywa sztucznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Będzin: Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne, o pojemności 140 l, 240 l, 1 100 l wykonanych z tworzywa sztucznego.
Numer ogłoszenia: 386582 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne, o pojemności 140 l, 240 l, 1 100 l wykonanych z tworzywa sztucznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych pojemników na odpady komunalne o pojemności 140 l, 240 l, 1100 l wykonanych z tworzywa sztucznego 1. Pojemniki 140 l. - nowe pojemniki na odpady komunalne o pojemności 140 l muszą spełniać normę EN-840 - muszą być wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) - muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych - pojemniki muszą być dwukołowe z klapą - kolor pojemników - antracyt - na przedniej -czołowej- powierzchni pojemnika ma być trwale umieszczone logo (np. metodą termo druku) firmy (w kolorze białym o wym: 220 x 150 mm - zawierający znak graficzny, nazwę i numer telefonu), numer pojemnika (zgodny z podaną przez zamawiającego kolejną numeracją - wysokość znaku 10 - 35 mm) Szacowana ilość pojemników - 250 szt. 2. Pojemnik 240 l. - nowe pojemniki na odpady komunalne o pojemności 240 l muszą spełniać normę EN-840 - muszą być wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) - muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych - pojemniki muszą być dwukołowe z klapą - kolor pojemników - antracyt - na przedniej -czołowej- powierzchni pojemnika ma być trwale umieszczone logo (np. metodą termo druku) firmy (w kolorze białym o wym: 220 x 150 mm - zawierający znak graficzny, nazwę i numer telefonu), numer pojemnika (zgodny z podaną przez zamawiającego kolejną numeracją - numeracja 10 -cio znakowa, wysokość znaku od 10 mm do 35 mm ) Szacowana ilość pojemników - 300 szt. 3. Pojemnik 1100 l. - nowe pojemniki na odpady komunalne o pojemności 1100 l muszą spełniać normę EN-840 - muszą być wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD) - muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych - pojemniki muszą być czterokołowe z płaską klapą - kolor pojemników - antracyt - na przedniej -czołowej- powierzchni pojemnika ma być trwale umieszczone logo (np. metodą termo druku) firmy (w kolorze białym o wym: 400 x 250 mm - zawierający znak graficzny, nazwę i numer telefonu), numer pojemnika (zgodny z podaną przez zamawiającego kolejną numeracją - numeracja 10 -cio znakowa, wysokość znaku od 20 mm do 50 mm ) Szacowana ilość pojemników - 100 szt. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości pojemników niż to określono w SIWZ i załączniku nr 1 do umowy z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wypływu. W takiej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia związane z zakupem mniejszej ilości pojemników. 5. Każdorazowo dostawy partii pojemników realizowane będą sukcesywnie w oparciu o złożenie zamówienia za pomocą faksu przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego, z wyprzedzeniem 7 dni roboczych, zgodnie z okresem obowiązywania umowy. 6. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji jakości na wszystkie (140 l, 240 l, 1100 l) typy pojemników. 7. Wykonawca winien zagwarantować, że oferowane pojemniki spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego a także, ze są wyprodukowane nie wcześniej niż w I kwartale 2013r. (fabrycznie nowe)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 3 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje 2 dostawy odpowiadające swoim zakresem przedmiotowemu postępowaniu tj.: dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia o wartości minimum 160 000,00 zł brutto każda. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wymienione w pkt.1 załącznika nr 2 do SIWZ) oraz wykaz wykonanych głównych dostaw wraz z dowodami określającymi wartość dostaw/dostawy (brutto), datę ich wykonania, podmiot na rzecz którego dostawa/dostawy została/y wykonana/e oraz że dostawa/dostawy została/y wykonana/e w sposób należyty (na druku wymienionym w pkt. 7 załącznika nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.