eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa zasilaczy awaryjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Szczecin: Dostawa zasilaczy awaryjnych
Numer ogłoszenia: 386570 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348138 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zasilaczy awaryjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu systemu zasilania awaryjnego w postaci 2 sztuk zasilaczy, na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. 2.Wyszczególnienie rodzaju sprzętu, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa załącznik nr 1 specyfikacji. 3.Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). 4. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności sprzętu oraz dostarczenie go zamawiającemu. Miejscem dostarczenia zamawiającemu sprzętu są wskazane przez zamawiającego pomieszczenia (pok. 307) w Budynku Jednostek Międzywydziałowych ZUT zlokalizowanego w Szczecinie przy al. Piastów 48 70-311 Szczecin, zwanego dalej miejscem dostarczenia sprzętu. W odniesieniu do oprogramowania, przez dostarczenie sprzętu należy rozumieć również zapewnienie pełnej, bezterminowej i wielostanowiskowej licencji na korzystanie z oprogramowania przez zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz w zakresie określonym dla oprogramowania w załączniku nr 1 specyfikacji, jeżeli zakres ten został określony w załączniku nr 1 specyfikacji. 5.Wykonawca zobowiązany będzie w umowie do przeprowadzenia instruktażu w zakresie dotyczącego zasad korzystania oraz obsługi sprzętu. Instruktaż wykonawca przeprowadzi w ciągu 2 tygodni po montażu i uruchomieniu sprzętu dla co najmniej 3 osób ze strony zamawiającego (personel techniczny). Przeprowadzenie instruktażu służyć ma w szczególności przedstawieniu możliwości technicznych oraz zasad efektywnego korzystania z urządzeń stanowiących przedmiot niniejszej umowy w kontekście pytań zgłaszanych przez użytkowników. 6. Dostawa, obejmuje również wykonanie czynności jego montażu (zainstalowania) oraz pierwszego próbnego uruchomienia. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia sprzętu. 7. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego sprzętu i świadczenie usług z tym związanych, w tym usług serwisu sprzętu. 8. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem sprzętu (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty: 1) W wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję w zakresie sposobu korzystania ze sprzętu komputerowego zwaną w dalszej części specyfikacji instrukcją obsługi; 2) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych oraz dodatkowych świadczeń, stosownie do postanowień działu XV ust. 11-15 specyfikacji, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów. 10.Przez dokumenty, o których mowa w ust. 8 niniejszego działu rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty oraz oznakowania sprzętu w takim zakresie, w jakim są wymagane dla danego sprzętu w Załączniku nr 1 specyfikacji. szczegóły w siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eaton Power Quality S.A. Oddział w Polsce, ul. 17 stycznia 45a, 02-146 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85458,50

  • Oferta z najniższą ceną: 85458,50 / Oferta z najwyższą ceną: 103700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.