Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-24
Kielce: Wykonanie projektów i ich realizacja - windy zewnętrzne dla osób niepełnosprawnych w budynkach Środowiskowych Domów Samopomocy w Kielcach
Numer ogłoszenia: 386502 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach , ul. Studzienna 2, 25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3312524, faks 041 3685057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów i ich realizacja - windy zewnętrzne dla osób niepełnosprawnych w budynkach Środowiskowych Domów Samopomocy w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - wind zewnętrznych dla niepełnosprawnych w celu likwidacji barier architektonicznych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Kielcach - ul. Okrzei 8 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n. : Montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Okrzei 8 ( część I) oraz w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Kielcach , ul. Miodowa 7 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Kielcach - ul. Miodowa 7 ( część II) . Zakres prac obejmuje zaprojektowanie - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej a następnie prace budowlane : wykonanie demontażu chodnika w miejscach lokalizacji podnośników , wyburzenie otworów drzwiowych w ścianach budynków , wykonanie fundamentów pod podnośniki , dostawa oraz montaż podnośników , doprowadzenie zasilania do podnośników , naprawa ubytków i uzupełnienie tynków , wykonanie nawierzchni z kostki brukowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.27.00-8, 45.11.11.00-9, 45.31.12.00-2, 45.31.31.00-5, 42.41.61.00-6, 45.23.32.00-2, 71.22.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie : I część - 2500,00 zł. , II część - 2500,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku należy złożyć oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Zamawiający żąda wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowych w specjalności architektonicznej oraz kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami . Wykonawcy występujący wspólnie mogą spełnić ten warunek łącznie . W przypadku składania oferty na obydwie części zamówienia Wykonawca może przedłożyć jeden wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia . 2. Zamawiający żąda oświadczenia , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . Wykonawcy występujący wspólnie mogą spełnić ten warunek łącznie . Zamawiający oceni spełnienie tych warunków w sposób : spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do ofert dokumentów .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Zamawiający żąda posiadania opłaconej polisy ( dokumentu ubezpieczenia wraz z dowodami zapłaty składek ) , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 100000,00 zł. ( dla I części) i co najmniej 100000,00 zł. dla II części . Wykonawcy występujący wspólnie mogą spełnić te warunki łącznie . W przypadku składania oferty na obydwie części należy przedłożyć dokumenty o wartości zsumowanej dla obydwu części . 2. Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 100000,00 zł. dla I części i co najmniej 100000,00 zł. dla II części , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie mogą spełnić te warunki łącznie . W przypadku składania oferty na obydwie części należy przedłożyć dokumnenty o wartości zsumowanej dla obydwu części . Zamawiający oceni spełnienie tych warunków w sposób : spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do ofert dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków , o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy pzp Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów dotyczących : - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu , - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia , - charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem , - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie 25-542 Kielce , ul. Bukowa 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , 25-544 Kielce , ul. Studzienna 2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu i jego realizacja - winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Kielcach - ul. Okrzei 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie ( opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej ) a następnie prace budowlane : wykonanie demontażu chodnika w miejscu lokalizacji podnośnika , wyburzenie otworów drzwiowych w ścianie szczytowej budynku w celu wykonania przejścia z podnośnika do budynku , wykonanie nadproży stalowych , wykonanie fundamentów pod podnośnik , dostawa , montaż podnośnika , doprowadzenie zasilania do podnośnika , naprawa ubytków , uzupełnienie tynków , wykonanie nawierzchni z kostki brukowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.27.00-8, 45.11.11.00-9, 45.31.12.00-2, 45.31.31.00-5, 42.41.61.00-6, 45.23.32.00-2, 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu i jego realizacja : Winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Kielcach - ul. Miodowa 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie ( opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej) a następnie prace budowlane : wykonanie demontażu chodnika , wyburzenie otworów drzwiowych w ścianie budynku , wykonanie fundamentów pod podnośnik , dostawa , montaż podnośnika , doprowadzenie zasilania do podnośnika , naprawa ubytków , uzupełnienie tynków, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.27.00-8, 45.11.11.00-9, 45.31.12.00-2, 45.31.31.00-5, 42.41.61.00-6, 45.23.32.00-2, 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników do oznaczania hormonów, markerów nowotworowych , przeciwciał , antygenów, wraz z dzierżawą analizatora oraz sprzętu niezbędnego do ich wykonania dla ŚCO w Kielcach.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup czujników do pomiaru głębokości snu pacjentów operowanych wraz z użyczeniem platformy monitorującej dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz WSzZ w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIE ZWŁOK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W PIŃCZOWIE (Powiat Kazimierza Wielka).
- Termomodernizacja budynku laboratoryjno-garażowego w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Kielcach
- Dostawa mebli
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105542 L w m. Mełgiew
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Raszyn
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.