To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Zabrze: DOSTAWA TONERÓW, CARTRIDGY I GŁOWIC Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 59/ichpw/2014
Numer ogłoszenia: 386424 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313304 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TONERÓW, CARTRIDGY I GŁOWIC Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 59/ichpw/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 6 do SIWZ.2.Przedmiot zamówienia obejmuje gwarantowaną ilość produktów, które Wykonawca dostarczy w trakcie obowiązywania umowy. Gwarantowana ilość produktów wykazana jest w załączniku nr 6 do SIWZ w kolumnie nr 7.3.W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na sukcesywnej dostawie produktów wykazanych w załączniku nr 6 do SIWZ w ilościach maksymalnych wskazanych w kolumnie nr 10.4.Zakres prawa opcji może być realizowany w terminie określonym w pkt. 10.1. SIWZ jeżeli Zamawiający wykupi gwarantowaną ilość poszczególnych produktów. 5.Wykonawca zobowiązany będzie sukcesywnie dostarczać produkty objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego na podstawie zamówień przekazywanych drogą elektroniczną lub faksem (przy czym Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo potwierdzić przyjęcie zamówienia).6.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy w terminie do 4 dni od daty złożenia zamówienia. Niniejszy termin dotyczy zarówno gwarantowanej ilości produktów jak również zamówienia objętego prawem opcji.7.Wykonawca zobowiązany będzie realizować dostawy objęte prawem opcji na tych samych warunkach co ilości gwarantowane.8. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały były oryginalne (wyprodukowane przez producenta urządzeń w których są używane) lub im równoważne.9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany oraz którego stosowanie nie spowoduje utraty gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu drukującego. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie wyrób, którego wszystkie podzespoły zostały wyprodukowane z materiałów nowych. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów napełnianych powtórnie lub regenerowanych.10.Wykonawca oświadcza, że zaoferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymogi, o których mowa w pkt. 5.10. i 5.11. - załącznik nr 1 do SIWZ. 11.Pod pojęciem materiałów równoważnych Zamawiający rozumie takie, których wydajność, mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752:2004 określającą wydajność monochromatycznych kaset z tonerem, jest nie mniejsza niż materiałów oryginalnych a proces ich produkcji jest zgodny z normą ISO 9001:2000 i które posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe w odniesieniu do oryginalnego asortymentu określonego przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ.12.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do oryginalnych produktów określonych przez Zamawiającego.13.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą następujące dokumenty: a)Dokumentację techniczną - dokument zgodności z normą ISO/IEC 19752 potwierdzający równoważność oferowanych materiałów oraz szczegółowe specyfikacje, z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że zaoferowany asortyment równoważny jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w odniesieniu do oryginalnego asortymentu określonego przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia, b)Oświadczenie producenta urządzenia, iż materiały równoważne nie spowodują pogorszenia jakości pracy i są w pełni kompatybilne z urządzeniem, do którego są przeznaczone,c )Poświadczenie producenta urządzenia o dopuszczeniu materiałów równoważnych do stosowania bez utraty gwarancji na urządzenie.14.W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem materiału równoważnego Wykonawca zobligowany będzie do zwrotu kosztów naprawy na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w w/w serwisie. W przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa Wykonawca wymieni drukarkę na nową, na własny koszt.15.Okres ważności dostarczonych materiałów powinien wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy.16.Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczone produkty zgodnie z gwarancją producenta.17.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych materiałów.18.Wykonawca do oferty załącza wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ.19. Sposób regulowania należności z tytułu sukcesywnych dostaw został określony we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 20. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr POIG.01.01.02-24-017/08: Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 1-Badania i rozwój nowoczesnych technologii,Działanie 1.1-Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2- Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JET-PRINTER Sp. z o.o., Al. Krakowska 213, 02-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253632,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 158356,35
Oferta z najniższą ceną: 158356,35 / Oferta z najwyższą ceną: 176418,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ORAZ NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Zwycięstwa 1/3 w Zabrzu
- Świadczenie usług pocztowych - listy polecone
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1.72 MWp wraz z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19
- "Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Most w ciągu ul. Jagiellońskiej nad rzeką Bytomką."
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.