eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › przebudowa dróg gminnych i osiedlowych na terenie gminy i miasta Miechów



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38634

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Miechów: przebudowa dróg gminnych i osiedlowych na terenie gminy i miasta Miechów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, do kontaktów: Zdzisław Kustosz,Jerzy Franczyk, Iwona Dróżdż., ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 71, fax 041 3832378, e-mail: ugimmiechow@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.miechow.eu Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg gminnych i osiedlowych na terenie gminy i miasta Miechów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Miechów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Przebudowa drogi gminnej ul. Jagiellońska na dług. 350 mb. Przebudowa drogi osiedlowej na os. Sikorskiego przed blokiem nr 5 i nr 6 wraz z budową zatok parkingowych na dług. 138 mb. Przebudowa drogi gminnej Dziewięcioły - Ścięgna na dług 550mb. Przebudowa drogi gminnej ul. Folusz, na dług 115 mb. Przebudowa drogi gminnej os. Kolejowe-do Biskupic, na dług. 1265 mb. Przebudowa drogi gminnej ul. Podmiejska, na dług. 740 mb. Remont i przebudowa drogi gminnej ul. Warszawska, na dług. na dług. 442 mb. Remont chodnika i nawierzchni drogi osiedlowej, od ul. Szpitalnej do Kotłowni na ul. Jagiellońskiej na dług. 112 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji obejmującej przedmiary robót oraz specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) robót budowlanych, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ oraz dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 2 roboty budowlane zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: poniżej 211tyś euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 17000,00PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1) wykonać w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpocząć i zakończyć w tym okresie) 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia potwierdzone listami referencyjnymi, 2) dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli dróg, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ - Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) robót budowlanych, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 2 roboty budowlane, 10) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 2 roboty budowlane zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 9, zostały wykonane należycie, 11) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu. Opłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką w kasie UGiM lub przelew na nr konta 17 85910007 0200 0013 8080 0008. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów pok. 49.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej ul. Jagiellońska na dług. 350 mb. 1) Krótki opis: Roboty przygotowawcze, kanalizacja deszczowa, podbudowa, elementy uliczne, nawierzchnia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi osiedlowej na os. Sikorskiego przed blokiem nr 5 i nr 6 wraz z budową zatok parkingowych na dług. 138 mb. 1) Krótki opis: Roboty ziemne, podbudowa, elementy uliczne, nawierzchnia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Dziewięcioły - Ścięgna na dług 550mb. 1) Krótki opis: Roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa, nawierzchnia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 211tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej ul. Folusz, na dług 115 mb. 1) Krótki opis: Roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa, nawierzchnia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej os. Kolejowe-do Biskupic, na dług. 1265 mb. 1) Krótki opis: Roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa, nawirzchnia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej ul. Podmiejska, na dług. 740 mb. 1) Krótki opis: Roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa, nawierzchnia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 211tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Remont i przebudowa drogi gminnej ul. Warszawska, na dług. na dług. 442 mb. 1) Krótki opis: Roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa, nawierzchnia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 211tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Remont chodnika i nawierzchni drogi osiedlowej, od ul. Szpitalnej do Kotłowni na ul. Jagiellońskiej na dług. 112 mb. 1) Krótki opis: Roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa, nawierzchnia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 211tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.