eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Dostawa sprzętu anestezjologicznego i do tlenoterapii, sprzętu do znieczuleń, rurek intubacyjnych, testów i materiałów do sterylizacji oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Brzeg: Dostawa sprzętu anestezjologicznego i do tlenoterapii, sprzętu do znieczuleń, rurek intubacyjnych, testów i materiałów do sterylizacji oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
Numer ogłoszenia: 386336 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206177 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, faks 077 4446522.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu anestezjologicznego i do tlenoterapii, sprzętu do znieczuleń, rurek intubacyjnych, testów i materiałów do sterylizacji oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu anestezjologicznego i do tlenoterapii, sprzętu do znieczuleń, rurek intubacyjnych, testów i materiałów do sterylizacji oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 9 zadań. Zad. nr 1 Rurki intubacyjne, tracheostomijne, akcesoria oddechowe, filtry, znieczulenia, inne Zad. nr 2 Sprzęt wentylacyjno-oddechowy, do tlenoterapii, inny drobny sprzęt anestezjologiczny Zad. nr 3 Materiały do sterylizacji Zad. nr 4 Testy do sterylizacji Zad. nr 5 Probówki i pojemniki jednorazowe do pobierania materiału Zad. nr 6 Sprzęt laboratoryjny jednorazowy Zad. nr 7 Sprzęt do badań mikrobiologicznych Zad. nr 8 Etykiety, paski wskaźnikowe, pisaki Zad. nr 9 Zamknięty, próżniowy system do pobierania krwi 2. Ilości i szczegółowe wymagania dotyczące produktów stanowiących przedmiot zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych, stanowiących załączniki nr 2.1-2.9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Wymagania stawiane dla przedmiotu zamówienia. 3.1. Wszystkie zaoferowane produkty muszą być oznakowane etykietami w języku polskim. 3.2. Zaoferowane produkty muszą posiadać co najmniej 6 miesięczny termin ważności. 3.3. Zaoferowane produkty muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku, wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty te wykonawca dostarczy zamawiającemu na każde jego wezwanie. 3.4. W przypadku wystąpienia w trakcie badania i oceny ofert wątpliwości dotyczących zgodności, zaoferowanych produktów z opisanymi w SIWZ, zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia, w wyznaczonym terminie, ulotek informacyjnych, folderów, katalogów lub próbek tych produktów w celu dokonania ich porównania z opisem...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.25.00 - Probówki 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rurki intubacyjne, tracheostomijne, akcesoria oddechowe, filtry, znieczulenia, inne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ANMAR Sp. z o.o. Sp. K., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220802,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198947,90

  • Oferta z najniższą ceną: 198947,90 / Oferta z najwyższą ceną: 198947,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzęt wentylacyjno-oddechowy, do tlenoterapii, inny drobny sprzęt anestezjologiczny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1B, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116010,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111676,30

  • Oferta z najniższą ceną: 111676,30 / Oferta z najwyższą ceną: 111676,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Materiały do sterylizacji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87010,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62888,00

  • Oferta z najniższą ceną: 62888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62888,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Probówki i pojemniki jednorazowe do pobierania materiału.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFILAB s.c. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek-Żychlińska, ul. Emaliowa 28,, 02-295 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8005,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6151,50

  • Oferta z najniższą ceną: 6151,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6151,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Sprzęt laboratoryjny jednorazowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFILAB s.c. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek-Żychlińska ul. Emaliowa 28,, ul. Emaliowa 28,, 02-295 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9417,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7370,20

  • Oferta z najniższą ceną: 7370,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7370,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Sprzęt do badań mikrobiologicznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFILAB s.c. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek-Żychlińska ul. Emaliowa 28,, ul. Emaliowa 28,, 02-295 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15556,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12132,50

  • Oferta z najniższą ceną: 12132,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12132,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zamknięty, próżniowy system do pobierania krwi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eclipse Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K., ul. prof. Michała Życzkowskiego 16, 31-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45162,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39641,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39641,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39641,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.