eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie pełnobranżowego projektu Rozbudowy Oddziału Neonatologii Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Polnej 33 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Poznań: Wykonanie pełnobranżowego projektu Rozbudowy Oddziału Neonatologii Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Polnej 33 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji
Numer ogłoszenia: 386310 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 854-60-00, faks (061) 852-04 -55, 8546146.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pełnobranżowego projektu Rozbudowy Oddziału Neonatologii Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Polnej 33 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie pełnobranżowego projektu Rozbudowy Oddziału Neonatologii Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Polnej 33 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4100.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp) 2) dołączyli Upoważnienie do podpisania oferty przez osobę/osoby figurujące w rejestrze (lub innym dokumencie, o czym mowa w pkt. 1) jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy Upoważnienie należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrach lub wpisie do ewidencji. Upoważnienie nie dotyczy osób wpisanych w rejestrze 3) Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -(aktualny, tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów 2) Upoważnienie do podpisania oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania. W sytuacji, gdy ofertę podpisuje jeden z podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć upoważnienie/pełnomocnictwo, które winno być podpisane przez wszystkie podmioty. 3) Oświadczenie W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie winno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie. 4)-wykaz wykonanych prac projektowych, które zakończyły się realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 prac projektowych o profilu służby zdrowia (oddziały, bloki operacyjne, gabinety zabiegowe) o wartości kosztorysowej inwestycji powyżej 5 mln złotych (brutto) każda z prac z podaniem nazwy Zamawiającego, daty wykonania prac projektowych, daty, których projekt dotyczył, nazwy zadania i adresu realizacji, rodzaju wykonanych robót projektowych, wartości kosztorysowej inwestycji oraz danych kontaktowych Zamawiającego zlecającego projekt (numer telefonu) - lista referencyjna wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie i zakończyły się realizacją- referencje. - należy załączyć zaświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień projektowych w zakresie odpowiadającym siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.ump.edu.pl/dzp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UM, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok.113,114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UM, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok.113,114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.