eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starzyno › Zakup sprzętu komputerowego i pomocniczego na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Starzyno: Zakup sprzętu komputerowego i pomocniczego na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie
Numer ogłoszenia: 386278 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie , Kłanino 22, 84-107 Starzyno, woj. pomorskie, tel. 58 673 87 83, faks 58 673 87 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i pomocniczego na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego i pomocniczego na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego n/w sprzętu o następujących parametrach Komputer przenośny (laptop)-szt. 4 Wymagane parametry: Procesor:IntelR CoreTM i5 2,5 GHz 3210M Cache L3 3MB lub kompatybilny Przekątna ekranu:15,6 cala Rozdzielczość:1366x768 Pamięć RAM zainstalowana:8 GB Malsymalna pamięć RAM: 16GB Pojemność dysku:1TB Klawiatura numeryczna Wbudowana kamera internetowa, napęd DVDRW, czytnik kart pamięci Karta graficzna:GeForce GT 640MX CPU dedykowana oraz zintegrowana w procesorze INTEL HD Graphics 4000 lub kompatybilne Wbudowany Bluetooth, WiFi 802.11 b/g/n, minimum 4 porty USB, HDMI, VGA (15 pin-D-SUB) Bateria Li-Ion, 6 komorowa, nie mniej niż 4400 mAh Zainstalowany system operacyjny Windows 7 Home Premium 64 bit Waga:mniej niż 2,5kg Dodatkowe wyposażenie: Mysz bluetooth laserowa 1600dpi, torba na laptopa -Komputer przenośny (laptop) - szt. 10 Wymagane parametry techniczne: Procesor:IntelR PentiumR Processor B960 2 rdzenie 2.2 GHz lub równoważny Pamięć RAM zainstalowana:4 GB Maksymalna wielkość pamięci:8 GB Pojemność dysku:500 GB Przekątna ekranu:LCD 15.6 cali, nominalna rozdzielczość 1366 x 768 pikseli Napęd optyczny:DVD?RW Super Multi Dual Layer Złacze HDMI, VGA (D-SUB 15 pin), porty USB minimum 3 szt. (w tym USB 3.0 2 szt.) wbudowane Bluetooth, WiFi 802.11 b/g/n, kamera internetowa, czytnik kart pamięci, wejście mikrofonowe, Karta graficzna:ATI Mobility Radeon HD 6290 Bateria 6 komorowa Zainstalowany system operacyjny Windows 7 Home Premium 64 bit Waga nie więcej niż 2,6kg Gwarancja:minimum 36 miesięcy Dodatkowe wyposażenie: Mysz bluetooth laserowa 1600dpi, torba na laptopa Zestaw komputerowy-szt. 16 Wymagane parametry: Komputer typu All in One (zintegrowany w obudowie monitora) Przekątna ekranu:21,5 Rozdzielczość:1920x1080 (HD1080) Procesor:Intel Pentium G 630 2,7GHz cache L2 3MB Pamięć RAM zainstalowana:4 GB Pamięć RAM maksymalnie:8 GB Karta graficzna:Intel HD (zintegrowana) Dysk twardy:250GB SATA3/600 16MB 7200rpm Wbudowane 2 głośniki, minimum 3W, wbudowana kamera 1,3MPix, napęd optyczny DVDRW, czytnik kart pamięci Komunikacja:LAN 10/100/1000, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth Złacza zewnętrzne: 2 x USB 3.0, 3 x USB 2.0, 1 x HDMI, 1 x LAN, 1 x Optical Audio, 3 x Audio W zestawie:klawiatura USB, myszka optyczna USB, mocowanie VESA, Zainstalowane oprogramowanie:Windows 7 Home Premium, Microsoft Office Starter Gwarancja:nie mniej niż 36 miesięcy w miejscu instalacji (on site), czas reakcji serwisu 48h Dołączone certyfikaty:ISO 9001, ISO 14001, ROHS -Pakiet Microsoft Office 2010 standard, licencja edukacyjna z opcją Software Assurance (OfficeStd SNGL LicSAPk OLP NL Acdmc) na 30 stanowisk Program do zarządzania placówką-szt. 1 Plan lekcji LIBRUS oraz sporządzanie i drukowanie świadectw dla uczniów technikum, szkół zawodowych, licealnych. W zestawie pakiet szkoleniowy z obsługi i konfiguracji oprogramowania. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner)-szt. 1 Wymagane parametry techniczne: Technologia druku:laserowa monochromatyczna Obsługiwane systemu operacyjne: Microsoft Windows 2000 /XP/ Server 2003, polskie sterowniki Maksymalny rozmiar nośnika:A 3 Obsługiwane nośniki:papier A3, papier A4, papier B4, papier B5, koperty, folia Rozdzielczość druku w czerni:600 x 600 dpi Maksymalna szybkość druku mono nie mniej niż:20 str./min. Skaner:Skanowanie do TWAIN, Skanowanie do komputera, WIA , Skanowanie do skrzynki pocztowej, TIFF, PDF, BMP, oprogramowanie OCR-Abby FineReader Szybkość kopiowania w czerni nie mniej niż:20 str./min. Interfejs:USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps Zainstalowane opcje:druk dwustronny automatyczny (duplex) Szerokość urządzenia nie więcej niż:600 mm Głębokość nie więcej niż:540 mm Wysokość nie więcej niż:610 mm Normatywne obciążenie nie mniej niż:25000 str./miesiąc Zainstalowana pamięć, minimum:128MB Podajnik papieru:2 szt. (taca na 250, taca na 50 arkuszy) Toner:wydajność minimum 6300 stron, bęben 22000 stron. Gwarancja 24 miesiące w miejscu instalacji Drukarka laserowa monochromatyczna 2 szt: Obsługiwane formaty:A4 Rozdzielczość:400x600 Dpi Prędkość druku nie mniej niż 18 stron na minutę Obciążenie miesięczne minimum 5000 stron Druk dwustronny:ręczny Zainstalowana pamięć:minimum 8MB Interfejs:USB, WIFI W zestawie kabel USB Projektor multimedialny 1 szt: Technologia wyświetlania:DLP Rozdzielczość:1280 x 800 (WXGA) Jasność nie mniej niż:2500 ANSI Lumenów Kontrast nie mniej niż:10000:1 Minimalna jasność obiektywu F/2.56 Zoom optyczny i cyfrowy Minimalna odległość ekranu nie więcej niż:1,2m Maksymalna odległość ekranu nie mniej niż:9,7m Maksymalna przekątna ekranu nie mniej niż:300 Proporcje ekranu:16:10, 16:9, 4:3 Trwałość lampy nie mniej niż 5000h, w trybie ECO 6000h Standard sygnału video:HDTV Audio:tak Korekcja zniekształceń pionowych -40°/+40° Waga nie więcej niż 2,5kg W zestawie pilot Tablica interaktywna z projektorem krótkiej projekcji: Przekątna tablicy:80 Format:4:3 Technologia rezystywna (obsługa bez dodatkowego rysika) Podłaczenie do komputera:USB Rozdzielczość nie mniej niż 9600 Dołaczone oprogramowanie:W języku polskim, możliwość archiwizacji notatek do popularnych formatów plików DOC, PPT, XLS, PDF, HTML, PDF, BMP, EMS, WMS, GIF, CDF, TIF, PNG Tryb myszy komputerowej oraz tryb graficzny. Funkcje powiększenia obrazu, kurtyny pionowej i poziomej. Możliwość otwierania plików graficznych w formacie: BMP, EMF, WMF, TIF, JPG, GIF, PNG; dokumentów: TXT, DOC, PPT, XLS. Materiał stworzony na tablicy można zapisać w formacie PDF, HTML, CDF oraz w powyżej wymienionych formatach. Prędkość śledzenia:5m/sek. (prędkość przesyłu dla pisania/klikania 480 pkt./sek.) Certyfikaty:CE, ISO 9001 dla producenta, ROHS, W zestawie uchwyt naścienny pneumatyczny. Projektor krótkiej projekcji: Rozdzielczość maksymalna:1600x1200 Kontrast nie mniej niż:3000:1 Jasność nie mniej niż:3000 ANSI Lumenów Gwarancja:24 miesiące Proporcje ekranu:4:3 Współpraca ze standardem 3D Technologia obrazu:DLP Trwałość lampy:4000h Złacza:USB, VGA W zestawie pilot UWAGA:Wymagana instalacja tablicy interaktywnej wraz z projektorem w świetlicy na 3 piętrze w budynku internatu. W skład wymaganej instalacji wchodzi:instalacja, konfiguracja oraz uruchomienie tablicy interaktywnej i projektora. Instalacja okablowania sygnałowego i zasilającego, zainstalowanie dostarczonego oprogramowania. Materiały wymagane do instalacji muszą zostać dostarczone przez wykonującego instalację. Wymagane szkolenie użytkownika z obsługi tablicy. Zestaw nagłośnieniowy: Głośniki:2xCS150/2 z wbudowanym odbiornikiem systemu bezprzewodowego Mikrofon:Bezprzewodowy do ręki MH-202 Mikrofon bezprzewodowy nagłowny:MU-53H Transmiter:Osobisty do mikrofonów MT-103 Zestaw głośnikowy wielokanałowy 5.1: Ilość głośników:6 Regulatory, złacza:wyjście słuchawkowe, regulacja poziomu głośności, regulacja niskich tonów, regulacja barwy tonu, pilot Moc całkowita głośników (RMS):500W Głośnik niskotonowy:165W Głośniki satelitarne 5x67 W Certyfikat THXR Dekodowanie Dolby Digital 5.1 Dekodowanie DTS Stereo 3D Cyfrowe wejścia optyczne:2 Cyfrowe wejście koncentryczne:1 6-kanałowe wejście bezpośrednie Wejście RCA Wejście 3,5 mm:1 Konsola sterowania:Kaskadowa Głośniki satelitarne:4, montowane do ściany Głośnik centralny:1, montowany do ściany Głośnik niskotonowy:Skierowany w bok, w wentylowanej obudowie Zdalne sterowanie:Podczerwień Oprogramowanie dodatkowe: InternetSecurity (kontrola rodzicielska) program antywirusowy+firewall wersja 2013. Licencja na 40 stanowisk, aktualizacja bazy wirusów on-line przez okres minimum 36 miesięcy. Radiodtwarzacz CD. Wymagane parametry: Sposób umieszczania płyty CD pionowo Standardy odtwarzania:Audio CD, CD-R/RW, MP3, WMA Radiocyfrowe Zakres fal radiowych FM Liczba stacji radiowych do zaprogramowania 30 Dźwięk Dźwięk stereo Typ głośników szerokopasmowe Moc wyjściowa RMS 2 x 5 W + 2 x 15 W Korektor dźwięku tak Podbicie basów tak Pilot, zegar, wyłącznik czasowy (Sleeptimer), możliwość podłączenia iPoda, odtwarzanie plików MP3, WMA przez złącze USB, podświetlany wyświetlacz, Super Woofer, wbudowany wzmacniacz gitarowy.Uchwyt do przenoszenia. Wejścia/wyjścia stacja dokująca iPod/iPhone, USB, wejście liniowe AUX, wejście mikrofonowe, wyjście kompozytowe, wyjście słuchawkowe. Waga (bez baterii) nie więcej niż 6,8 kg Zasilanie 10 baterii R20, sieciowe 220-240 V, 50/60 Hz. 1.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Kod CPV: CPV 30213100-6, 30213100-8, 302321108, 32322000-6, 32331600-8, 32342400-6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni złożyć oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ 3)sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3.Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodną z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6.O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. 7.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zspklanino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Kłanino 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Klanino, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX-Rozwój wykształcenia i kompetncji w regionach, Działanie 9.2- Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.