To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-07
Ogłoszenie nr 38625 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.
Goworowo: Modernizacja stacji uzdatniania wody w msc. Brzeźno i Ponikiew Mała
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 4503
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8892, 11222, 12585, 18198
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goworowo, krajowy numer identyfikacyjny
53899800000, ul.
ul. Ostrołęcka
21,
07440
Goworowo, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 614 066, faks
297 614 043, e-mail
goworowo@ostroleka.home.pl
Adres strony internetowej (URL): www.goworowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja stacji uzdatniania wody w msc. Brzeźno i Ponikiew Mała
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.1.2017.MR
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejących stacji uzdatniania wody w Brzeźnie (zlokalizowana na działce nr 72/10 obręb ewid. PGR Brzeźno) i Ponikwi Małej (zlokalizowana na działce 6/28 obręb ewid. PGR Ponikiew Mała). W ramach robót budowlanych należy wykonać m.in.: SUW Brzeźno - wymianę pompy głębinowej; - wymianę urządzeń układu technologicznego uzdatniania wody o wydajności 45 m^2/h; - montaż nowego zestawu hydroforowego; - nowy rurociąg wody surowej; - neutralizator ścieków z chlorowni; - zbiornik retencyjny o wielkości 100 m^3 na wodę pitną; - remont budynku SUW. Szczegółowy zakres prac ujęty został w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik do SIWZ. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia istnieje możliwość całkowitego wyłączenia SUW z użytkowania na okres do 24 godzin. Każdorazowe wyłączenie SUW zostanie zgłoszone na min. 3 dni wcześniej do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Goworowie. SUW Ponikiew Mała - wymianę pomp głębinowych; - montaż aeratora i filtrów ciśnieniowych; - nowe rurociągi między obiektowe; - zbiornik retencyjny o wielkości 300 m^3 (3 x 100 m^3). Szczegółowy zakres prac ujęty został w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik do SIWZ. Z przetargu wyłącza się wykonanie nawierzchni dróg i placów z kostki betonowej oraz ogrodzenia (pozycje wykreślone z przedmiaru robót). W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie ma możliwości całkowitego wyłączenia SUW z użytkowania - ciągłość dostaw ma gwarantować pobór wody jednocześnie z dwóch studni głębinowych w czasie prac przy trzeciej studni. Analogicznie należy wykonywać prace przy zbiornikach retencyjnych. W ramach dokumentacji odbiorowej, przedstawianej Zamawiającemu przed odbiorem końcowym prac, Wykonawca dostarczy wyniki 3-krotnych badań wody z ujęć obu Stacji. Badania muszą być przeprowadzone przez homologowane laboratorium, a próbki do badań pobrane nie częściej niż raz na dwa dni. Na podstawie niezależnych badań Wykonawca ma udowodnić, że uzdatniona woda z modernizowanych Stacji spełnia wymogi, określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2015 r., poz. 1989). Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót. Jest to dokument, który stanowić będzie podstawę do umów i rozliczeń robót pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, a także rozliczenia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Wykonawcę obowiązuje cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedstawiona w formularzu ofertowym. Wartość robót budowlanych jest niższa od kwoty określonej w przepisach, wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami oraz projekty budowlane. Projekty budowlane w wersji papierowej dostępne są w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 20.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45252126-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1628486.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1569480,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.