eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w ilości 1029,39 m 2 stolarki okiennej, 604,91 mb parapetów zewnętrznych, 402 sztuk nawiewników w podziale na 10 części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38618

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w ilości 1029,39 m 2 stolarki okiennej, 604,91 mb parapetów zewnętrznych, 402 sztuk nawiewników w podziale na 10 części zamówienia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Komunalnych, do kontaktów: Barbara Batko, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186, e-mail: barbara.batko@zbk.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zbk.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, Edyta Jońska 0-12 616-62-25 Barbara Batko, os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 616-61-84. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych Punk Obsługi Mieszkańców - parter, os. Zlotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w ilości 1029,39 m 2 stolarki okiennej, 604,91 mb parapetów zewnętrznych, 402 sztuk nawiewników w podziale na 10 części zamówienia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych polegająca na: § dostawie na miejsce montażu (do lokalu) nowej stolarki okiennej i parapetów, § wykuciu starych okien i demontażu parapetów zewnętrznych, § wstawieniu nowych okien drewnianych lub z PCV z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem, z zawieszeniem skrzydeł wraz z regulacją, wykonaniem i uzupełnieniem tynku do lica ściany, § oczyszczeniu stolarki po jej montażu, § montażu nowych parapetów zewnętrznych - blach powlekana, § doprowadzeniu miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed rozpoczęciem prac - niezwłocznie po ich zakończeniu, tj. uporządkowanie i wywiezienie starych okien, parapetów i ewentualnego gruzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 i Nr 2 do wzoru umowy. W przypadku uzyskania dodatkowych środków finansowych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości niniejszego zamówienia w trybie art. 67 ust. 1, pkt 6 Ustawy, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i dotyczących przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający nie dopuszcza zlecenia wykonania całości ani części prac podwykonawcom. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji wynosił minimum 36 m-cy - oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 m-cy będą odrzucone. 2. Warunkiem dokonania odbioru wymiany stolarki okiennej będzie dostarczenie przez Kierownika Budowy w dniu odbioru następujących dokumentów: a) aprobaty techniczne (deklaracje zgodności), b) certyfikaty na znak bezpieczeństwa \B\ dla wyrobów, pkt a) i b) dotyczy wymiany stolarki okiennej na stolarkę z PCV c) krajowa deklaracja zgodności dla wymiany stolarki na stolarkę drewnianą, d) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, e) karty gwarancyjne z warunkami gwarancji, f)oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku lokalu. 3. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna), których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedłożą przed zawarciem umowy umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza złoży przed podpisaniem umowy oświadczenie kierownika budowy podpisane przez osobę wskazaną do pełnienia tej funkcji w Formularzu oferty, wzór którego stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wywiązanie się Wykonawcy z obowiązków wymienionych w pkt 3 i 4 będzie uznane przez Zamawiającego za uchylenie się od zawarcia umowy. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo z przyczyn od niego niezależnych możliwość zmniejszenia zakresów ilościowych w poszczególnych częściach zamówienia. Zmniejszenie zakresów będzie podstawą do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Stosowane do realizacji zamówienia wyroby budowlane będą posiadały aprobaty techniczne, certyfikaty i inne dokumenty, potwierdzające spełnianie przez te materiały wymagań zamawiającego określonych w Załączniku nr 2 do Wzoru Umowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w ilości 1029,39 m 2 stolarki okiennej, 604,91 mb parapetów zewnętrznych, 402 sztuk nawiewników w podziale na 10 części zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 8250,00 zł Wartość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część 1 - 700,00 zł Część 2 - 300,00 zł Część 3 - 1300,00 zł Część 4 - 1400,00 zł Część 5 - 1900,00 zł Część 6 - 140,00 zł Część 7 - 200,00 zł Część 8 - 740,00 zł Część 9 - 1150,00 zł Część 10 - 420,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr. 173, poz. 1807 z 2004 r., z póź. zm.)., b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: § - osoba przewidziana na kierownika robót ma posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane, § - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (od lipca 2001 r. do lipca 2006 r.) co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze i skali trudności do robót stanowiących przedmiot zamówienia, tj. zamówienia polegające na wymianie stolarki okiennej, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru dla Wykonawcy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3.Zaświadczenie właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, opłatami, lub właściwe zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (od lipca 2001 r. do lipca 2006r.) co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze i skali trudności do robót stanowiących przedmiot zamówienia, tj. zamówienia polegające na wymianie stolarki okiennej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę - na podstawie Załącznika Nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl. Opłata: 16 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 11:00, Zarząd Budynków Komunalnych III p. Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: stolarka drewniana, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 54,51 m2, długość parapetów zewnętrznych 28,48 mb, 25 sztuk nawiewników, 25 sztuk okien;. 1) Krótki opis: stolarka drewniana, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 54,51 m2, długość parapetów zewnętrznych 28,48 mb, 25 sztuk nawiewników, 25 sztuk okien;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: stolarka drewniana, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 54,51 m2, długość parapetów zewnętrznych 28,48 mb, 25 sztuk nawiewników, 25 sztuk okien;. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 38,93 m2, długość parapetów zewnętrznych 23,68 mb, 19 sztuk nawiewników, 21 sztuk okien. 1) Krótki opis: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 38,93 m2, długość parapetów zewnętrznych 23,68 mb, 19 sztuk nawiewników, 21 sztuk okien. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 38,93 m2, długość parapetów zewnętrznych 23,68 mb, 19 sztuk nawiewników, 21 sztuk okien. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 168,22 m2, długość parapetów zewnętrznych 103,05 mb, 66 sztuk nawiewników, 83 sztuk okien;. 1) Krótki opis: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 168,22 m2, długość parapetów zewnętrznych 103,05 mb, 66 sztuk nawiewników, 83 sztuk okien;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 168,22 m2, długość parapetów zewnętrznych 103,05 mb, 66 sztuk nawiewników, 83 sztuk okien;. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 180,16 m2, długość parapetów zewnętrznych 118,55 mb, 69 sztuk nawiewników, 80 sztuk okien;. 1) Krótki opis: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 180,16 m2, długość parapetów zewnętrznych 118,55 mb, 69 sztuk nawiewników, 80 sztuk okien;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 180,16 m2, długość parapetów zewnętrznych 118,55 mb, 69 sztuk nawiewników, 80 sztuk okien;. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 246,60 m2, długość parapetów zewnętrznych 135,06 mb, 89 sztuk nawiewników, 111 sztuk okien. 1) Krótki opis: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 246,60 m2, długość parapetów zewnętrznych 135,06 mb, 89 sztuk nawiewników, 111 sztuk okien. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 246,60 m2, długość parapetów zewnętrznych 135,06 mb, 89 sztuk nawiewników, 111 sztuk okien. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 18,13 m2, długość parapetów zewnętrznych 8,11 mb, 8 sztuk nawiewników, 8 sztuk okien;. 1) Krótki opis: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 18,13 m2, długość parapetów zewnętrznych 8,11 mb, 8 sztuk nawiewników, 8 sztuk okien;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 18,13 m2, długość parapetów zewnętrznych 8,11 mb, 8 sztuk nawiewników, 8 sztuk okien;. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 26,18 m2, długość parapetów zewnętrznych 16,02 mb, 10 sztuk nawiewników, 11 sztuk okien;. 1) Krótki opis: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 26,18 m2, długość parapetów zewnętrznych 16,02 mb, 10 sztuk nawiewników, 11 sztuk okien;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 26,18 m2, długość parapetów zewnętrznych 16,02 mb, 10 sztuk nawiewników, 11 sztuk okien;. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 95,15 m2, długość parapetów zewnętrznych 57,59 mb, 38 sztuk nawiewników, 41 sztuk okien. 1) Krótki opis: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 95,15 m2, długość parapetów zewnętrznych 57,59 mb, 38 sztuk nawiewników, 41 sztuk okien. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 95,15 m2, długość parapetów zewnętrznych 57,59 mb, 38 sztuk nawiewników, 41 sztuk okien. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 146,83 m2, długość parapetów zewnętrznych 85,76 mb, 56 sztuk nawiewników, 60 sztuk okien. 1) Krótki opis: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 146,83 m2, długość parapetów zewnętrznych 85,76 mb, 56 sztuk nawiewników, 60 sztuk okien. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 146,83 m2, długość parapetów zewnętrznych 85,76 mb, 56 sztuk nawiewników, 60 sztuk okien. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 54,70 m2, długość parapetów zewnętrznych 28,61 mb, 22 sztuk nawiewników, 24 sztuk okien. 1) Krótki opis: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 54,70 m2, długość parapetów zewnętrznych 28,61 mb, 22 sztuk nawiewników, 24 sztuk okien. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35, 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: stolarka PCV, lokale mieszkalne - powierzchnia okien 54,70 m2, długość parapetów zewnętrznych 28,61 mb, 22 sztuk nawiewników, 24 sztuk okien. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.