eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › przetarg nieograniczony na wykonanie prac budowlano-konserwatorskich remontu więźby i wymiany pokrycia dachowego Kościoła św. Barbary w Krakowie, Mały Rynek 8



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38617

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: przetarg nieograniczony na wykonanie prac budowlano-konserwatorskich remontu więźby i wymiany pokrycia dachowego Kościoła św. Barbary w Krakowie, Mały Rynek 8 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Jezusowe Prowincja Polski Południowej z siedzibą w Krakowie, do kontaktów: Robert Laskowski, ul. Mały Rynek 8, 31-041 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0 501436279, fax 012 6335814, e-mail: laskwoski@idea.net.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jezuici.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Jezusowe Prowincja Polski Południowej z siedzibą w Krakowie, Jerzy Siwek, ul. Mały Rynek 8, 31-041 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0 601212363, fax 012 4230312, e-mail: jerzy.siewk@vp.pl, www.jezuici.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: kościelna osoba prawna; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na wykonanie prac budowlano-konserwatorskich remontu więźby i wymiany pokrycia dachowego Kościoła św. Barbary w Krakowie, Mały Rynek 8. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie prac budowlano-konserwatorskich remontu więźby i wymiany pokrycia dachowego Kościoła św. Barbary w Krakowie, Mały Rynek 8 polegające na wymianie zniszczonych elementów więźby dachowej, wykonaniu konstrukcji wzmacniającej wieży, wymianie pokrycia dachowego i wymianie rynien oraz rur spustowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenia wykonawcy, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2. Oświadczenia wykonawcy, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy zakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Oświadczenia wykonawcy, że dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia; 4. Oświadczenia wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykaz co najmniej 3 (trzech) wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wykonanych w obiektach wpisanych do Rejestru Zabytków, o wartości co najmniej 200.000,00 (dwieście tysięcy) złotych każda, z podaniem daty i miejsca wykonania (w tym numeru Rejestru Zabytków danego obiektu) oraz wartości wykonanych prac, jak też z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością. 12. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 13. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zaświadczenie wystawione przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla osoby, która będzie Kierownikiem Budowy o uprawnieniach do kierowania robotami w obiektach zabytkowych lub dokument(y) potwierdzający(ce) co najmniej dwuletnią tej osoby praktykę w prowadzeniu prac budowlanych w obiektach wpisanych do Rejestru Zabytków zakończonych przed datą składania ofert w niniejszym przetargu. 14. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 15. Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej do kwoty stanowiącej wartość przedmiotu zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wymiana zniszczonych elementów więźby dachowej, wykonanie konstrukcji wzmacniającej wieży, wymiana pokrycia dachowego, wymiana rynien i rur spustowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wpłaty wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer 24 1240 2294 1111 0000 3708 8934 umiejscowiony w Banku PKO SA Oddział III w Krakowie 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Według kryteriów oceny ofert Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz co najmniej 3 (trzech) wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wykonanych w obiektach wpisanych do Rejestru Zabytków, o wartości co najmniej 200.000,00 (dwieście tysięcy) złotych każda, z podaniem daty i miejsca wykonania (w tym numeru Rejestru Zabytków danego obiektu) oraz wartości wykonanych prac, jak też z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zaświadczenie wystawione przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla osoby, która będzie Kierownikiem Budowy o uprawnieniach do kierowania robotami w obiektach zabytkowych lub dokument(y) potwierdzający(ce) co najmniej dwuletnią tej osoby praktykę w prowadzeniu prac budowlanych w obiektach wpisanych do Rejestru Zabytków zakończonych przed datą składania ofert w niniejszym przetargu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 65 2. okres gwarancji (%) 10 3. warunki płatności (%) 10 4. dośwaidczenie (%) 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezuici.pl. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką przy odbiorze SIWZ lub za uprzednim przelewem na rachunek numer 24 1240 2294 1111 0000 3708 8934 umiejscowiony w Banku PKO SA Oddział III w Krakowie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 09:15, Kraków, Mały Rynek 8, pokój nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.