eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W GWIAZDOWIE GMINA KOSTRZYN WLKP.



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38614

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kostrzyn: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W GWIAZDOWIE GMINA KOSTRZYN WLKP. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Komunalny, do kontaktów: Aleksandra Włodarczak, ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, fax 061 8970908, e-mail: zakladkomunalny@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kostrzyn.wlkp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W GWIAZDOWIE GMINA KOSTRZYN WLKP. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wieś Gwiazdowo, gmina Kostrzyn Wlkp., powiat poznański, woj.wielkopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Gwiazdowie gm.Kostrzyn, zamówienie obejmuje następujacy zakres robót: a/budowa rurociagu z rur PVC-U średnica 315-50 m b/budowa rurociągu z rur PVC-U średnica 250-858 m c/budowa rurociagu z rur PVC-U średnica 200-105 m d/budowa rurociągu z rur PVC-U średnica 160-13 m e/budowa rurociagu tłocznego PEHD 90-1913 m f/budowa przykanalików PVC-U średnica 160-139 m g/budowa przykanalików PVC-U srednica 250-7 m h/budowa studni z kręgów betonowych B 45 średnica 1000 z włazem żeliwnym typu cieżkiego-21 szt. i/przepompownia ścieków z betonu prefabrykowana, np.FLYGT typuPS 120-D-250 o średnicy 1200 i dł. technologicznej L=2500 mm,pompy np.FLYGT DP 3068 180 HT-2 szt ze złączkami kablowymi i przyłączami lini napoiwtrznej lub innego typu o parametrach równych lub lepszych. j/przyłącze energetyczne - 1 szt. k/wykonanie przewiertów l/odtworzenie nawierzchni betonowej z płyt chodnikowych,mas bitumicznych 2.Obsługa geodezyjna budowy. 3.Dokumentacja powykonawcza-5egz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na etapie składania ofert nie są wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro i poniżej 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi dysponować: a/pracownikami posiadajacymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe. b/osobą/osobami wyznaczona na kierownika budowy/robót/ posiadaja uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót kanalizacyjnych drogowych i elektrycznych i przynależą /p1zynależnymi/ do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (z okresu pieciu lat) wykonał co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złozoności porównywalnej z zakresem zamówienia(wartość zamówienia min.80% ceny ofertowej brutto), o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ.(doświadczenie podwykonawcy nie bedzie brane pod uwagę). 3.Wykonawca posiada na swoim koncie co najmniej 50% ceny ofertowej brutto i moze to udokumentować odpowiednim zaświadczeniem z banku lub innej instytucji kredytujacej. 4.Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, zwiazanej z przedmiotem zamówienia. 5.Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców: a/w przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców wykonawca musi załączyć do oferty: -szczegółowy wykaz robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. przy czym zamawiajacy zastrzega, że przez podwykonawców mogą być wykonane wyłącznie roboty związane z wykonaniem przewiertu, odtworzenia nawierzchni, obsługi geodezyjnej, -uprawnienia posiadane przez wyznaczonych przez podwykonawce pracowników i odpowiednie zaświadczenia, wzór umowy pomiedzy Wykonawcą i Podwykonawcą, b/zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji robót bedzie mogła nastąpić wyłącznie za pisemną zgoda Zamawiajacego, c/całkowitą odpowiedzialność za realizacje zamówienia ponosić będzie Wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie przedłożonych dokumentów, informacji i zaświadczeń Zamawiajacy oceni, czy Wykonawca spełnia wymagane warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 21.02.2006 r.) 2.dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujacych ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawalub innych dokumentów rejestrowych, 3.aktualne zaśwaidczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawione po dniu 21.05.2006 r.) 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem składania ofert (tj.wystawione po dniu 21.02.2006 r.) 5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art.24 ust.1 pkt9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem składania ofert tj.wystawiony po dniu 21.02.2006 r.) 6.oswiadczenie do postepowania o udzielenie zamówienia publicznego z art.22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 7.wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 8.wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFEROWY - zał. nr5 do SIWZ. 9.szczególowy kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawce w oparciu o niniejsza SIWA z załącznikami do niej.W przypadku dysponowania przez Wykonawce innymi katalogami kosztorysowymi. Zamawiający wyeraża zgode na zastosowanie do sporządzenia oferty analogicznych pozycji kosztorysowych. 10.zaparafowany wzór umowy-każda zapisana strona (zał.Nr 2 do SIWZ), jako akceptacja warunków w niej zawartych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność następuje w przypadku odbioru SIWZ w wersji papierowej: a/po dokonaniu wpłaty 10,00 zł. na konto 21 105050 1520 1000 0022 1566 1063 w ING Bank Sląski S.A. oddział Kostrzyn- na pisemny wniosek Wykonawcy można odebrać w siedzibie Zakładu Komunalnego,Sekretariat, b/na pisemny wniosek Wykonawcy (po wysłaniu na wskazany przez Wykonawcę adres) przy odbiorze przesyłki za pobraniem uwzględniającym dodatkowo koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 20.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2006, godzina 10:00, Zakład Komunalny,62-025 Kostrzyn,ul.Poznańska 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.