eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Białystok: DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Numer ogłoszenia: 386106 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK , ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6545797, faks 085 6648519.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpck.bialystok.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego fabrycznie nowej nieużywanej aparatury i sprzętu medycznego wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników w zakresie praktycznej obsługi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 33.16.81.00 - Endoskopy 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zrealizowali z należytą starannością, w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, min. 3 zamówienia na dostawy aparatury i sprzętu medycznego odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w przypadku, gdy zapłata nastąpi w ciągu 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta: 1) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 ); 2) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowana aparatura i sprzęt medyczny, dopuszczony jest do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.); deklaracja zgodności lub certyfikat CE dla oferowanego sprzętu. 3) Oświadczenie o udzielonym okresie gwarancji na aparaturę i sprzęt medyczny. 4) Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, Tel/fax) rozmieszczonych na terenie Polski. 5) Szczegółowe informacje o oferowanym sprzęcie: prospekty, foldery, instrukcję w języku polskim oraz prospekt z danymi technicznymi dla oferowanego sprzętu. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 4); 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy : a) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców (wg Załącznika nr 5) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 2 SIWZ lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub oferta podlega odrzuceniu Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń, mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie, zagrożone jest kara pozbawienia wolności do lat 3 (art.. 233 § 1 KK) i zgodnie z przepisami art.24. ust.2 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK ul. Sienkiewicza 79 15-003 Białystok sekretariat pok.302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK ul. Sienkiewicza 79 15-003 Białystok sekretariat pok.302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: analizator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analizator hematologiczny 5 diff 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wirówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wirówka laboratoryjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: aparatura do terapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do elektroterapii - 2szt aparat do terapii przeciwbólowych -1szt aparat do magnetoterapii - 1szt stymulator do terapii porażeń -1szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przyrządy do fizykoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zespolony rotor kończun górnych i dolnych - 1szt fotel do ćwiczeń oporowych -1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: popmy infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompa infuzyjna jednostrzykawkowa -2szt pompa infuzyjna objętosciowa perystaltyczna -4szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: videokolonoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Videokolonoskop współpracujący z procesorem cv 165 -1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: durządzenia medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator dwufazowy -2szt rejestrator EKG -3szt współpracujące z systemem World Holter.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0, 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ssaki chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssak chirurgiczny 2 szt ssak chirurgiczny o dużej sile ssania 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wózek do mycia chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek do mycia chorych 3 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: monitor kompaktowy stacjonarno - przenośny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monitor kompaktowy stacjonarno - przenośny - 4 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nebulizator, respirator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalator pneumatyczny przystosowany do pracy ciągłej - 1 szt respirator transportowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Urządzenie myjące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do mycia i dezynfekcji naczyn sanitarnych 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.