Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-13
Poznań: Dostawa materiałów chirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 3860 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ , ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6654310, faks 061 6631088.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpit.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów chirurgicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów chirurgicznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 pakietów, w zakresie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrany pakiet/pakiety. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający wymaga, by oferowany towar został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie ich do stosowania na terenie Polski..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.69.71.10 - Cementy do rekonstrukcji kości 33.14.11.12 - Plastry 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt. VI niniejszej specyfikacji i przedstawionych w ofercie, z zastosowaniem metody - spełnia - nie spełnia . Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie będzie rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu - załącznik nr 3). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a) i b) Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wcchpig.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum
Pulmonologii i Torakochirurgii
w Poznaniu SP ZOZ
ul. Szamarzewskiego 62
60-569 Poznań
tel/fax 061 66 54 336
tel. 061 66 54 310
fax. 061 66 31 088.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Poznaniu SP ZOZ ul. Szamarzewskiego 62 60-569 Poznań tel/fax 061 66 54 336 Sekretariat Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 MATERIAŁ CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza hemostatyczna, jałowa, wchłaniająca się(utleniona regenerowana celuloza) : 5cm x 7,5cm -500 szt.; 10cm x 20cm - 800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 MATERIAŁ CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wosk kostny: 1,5 g - 3 g -40 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 MATERIAŁ CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klips do zaciskania naczyń krwionośnych tytanowy z wewnętrznym i zewnętrznym żebrowaniem do aplikatorów PL500 Aesculap: średnio duży- 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 MATERIAŁ CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klips do zaciskania naczyń krwionośnych tytanowy z wewnętrznym i zewnętrznym żebrowaniem do aplikatorów EL214 Ethicon: średni-100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 MATERIAŁ CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka chirurgiczna monofilament., niewchł., polipropylenowa: 10 x 16-2 szt 20 x 25-8szt 30 x 30-3szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 MATERIAŁ CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement kostny chirurgiczny, sterylny:40g-5szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.71.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 MATERIAŁ CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialny, hemostatyczny opatr. chirurg. z klejem fibrynowym:9,5 x 4,8 x 0,5-160szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 MATERIAŁ CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plaster do sklejania brzegów rany typu Steri-Strip: 6 x 75mm-700szt 12 x 100mm-100szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 MATERIAŁ CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trokar do zabiegów torakoskopowych: 10,5mm -1000szt 11,5mm - 400szt 7mm - 200 szt Dopuszcza się tylko oferty obejmujące cały pakiet..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 MATERIAŁ CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łata goretex na przeponę BARD PTFE Felt :15,2 x 15,2 cm - 5szt Łata na osierdzie polyester BARD de Bake: 15,2 x 15,2 cm - 5szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 MATERIAŁ CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Talk sterylny w aerozolu, medyczny, nie zawierający azbestu do obliteracji opłucnej z aplikatorem 15 cm: 3 g - 50szt Aplikator długości 25 cm do talku w aerozolu: 5szt Talk pudrowy sterylny w aplikatorze, nie zawierający azbestu do obliteracji opłucnej: 4 g - 15szt Dopuszcza się tylko oferty obejmujące cały pakiet..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa odczynników (powtórka 9 części)
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania w Warszawie w terminie 25- 26.6.2024
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa narzędzi do zabiegów chirurgicznych.
- Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych wraz z materiałami medycznymi dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa płynów infuzyjnych i produktów do żywienia dzieci dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach Programu lekowego
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.