eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › roboty remontowe, polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania i zabudowy podokiennej w budynku Domu Studenta BULIONIK w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38606

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kalisz: roboty remontowe, polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania i zabudowy podokiennej w budynku Domu Studenta BULIONIK w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, do kontaktów: Bugzel Zofia, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, fax 062 7679506, e-mail: z.bugzel@pwsz.kalisz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwsz.kalisz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowe, polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania i zabudowy podokiennej w budynku Domu Studenta BULIONIK w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kalisz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych polegajacych głównie na wymianie instalacji centralnego ogrzewania i zabudowy podokiennej zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, projektem technicznym i przedmiarem robót , a w szczególności : a) demontaż istniejacej instalacji c.o., b) rozbiórka ścianek podokiennych z dwóch płyt osłaniajacych i ocieplenia z wełny mineralnej oraz rozebranie parapetów i zabudowy grzejników z płyt gipsowo-kartonowych i drewnianej, c) wyburzenia ścianek i zamurowania ścian, d) wykonaie nowej instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych, e) wykonanie nowych ścianek podokiennych i parapetów - wypełnienie obramowania podokiennego płyta cementowo-włóknową, izolacja z folii paroizolacyjnej na sucho, izolacja z wełny mineralnej, obudowa w ścianie osłonowej płytami karton -gips na rusztach metalowych, f) wymiana okien w przyziemiu , g0 inne niezbędne prace związane z przygotowaniem i likwidacją placu budowy, sprzatanie pomieszczen i terenu po prowadzonych robotach , wywiezienie gruzu- w tym płyt z azbestu na wyznaczone wysypisko. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zamawiajacy nie wymaga 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: całkowita wartość zamówienia wynosi powyżej 60 000 euro i poniżej 5.278.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 56

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3.000,00 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, określonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a w szczególności : a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadajace swoim rodzajem tj. roboty remontowe - sanitarne (wymiana instalacji centralnego ogrzewania) oraz budowlane wewnętrzne i wartością tj. min. 300.000,00 złotych brutto, robót budowlanych stanowiacych przedmiot niniejszego zamówienia poparte dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 3) dysonuja osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponuja osobami posiadajacymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności ; instalacji sanitarnych i konstrukcyjno-budowlanej, które przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego ( zaświadczenie ważne na okres minimum zwiazania ofertą); 4) znajdują się w sytuacji ekonomiczej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępownia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujace dokumenty: a) oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu, okreslone w art. 22 ust.1 ustawy ( na formularzu ofertowym); b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej( wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy ( wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy ( wystawioną j.w.), e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwiedzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wczesniej niż 3 m-ące przed upływem terminu składania ofert); f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub j.w. ( wystawione j.w.); g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest któtszy - w tym okresie, robót remontowych - sanitarnych i budowlanych odpowiadajacych swoim rodzajem ( wymiana instalacji c.o.i roboty budowlane wewn.) i wartością ( min.300 tys. złotych brutto) robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i zamawiajacych; h) dokumenty potwierdzajace ( referencje) , że roboty wyszczególnione w ppkt.g zostały wykonane należycie- min.1 szt.; i) dokumenty - uprawnienia budowlane w branży instalacji sanitarnych i konstrukcyjno-budowlanej, potwierdzajace posiadanie uprawnień niezbędnych do kierowania robotami ( w przypadku kierownika robót nie bedącego pracownikiem wykonawcy należy w druku oferty wpisać jako podwykonawcę); j)aktualne zaświadczenia dla kierowników robót o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego ( ważne na okres związania ofertą - minimum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena wykonania zamówienia 80 2. Termin wykonania zamówienia 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w kasie - budynek główny przy ul. Nowy Świat 4, pokój 18, po złożeniu wniosku o wydanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przed jej pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 11:15, siedziba zamawiającego , budynek Collegium Novum przy ul. Nowy Świat 4, II piętro, pokój 211.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.