Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Ośno Lubuskie: Zaprojektowanie, budowa i montaż zestawu hydroforowego na istniejącej sieci wodociągowej dla zach.-pn części Ośna Lubuskiego (realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj).
Numer ogłoszenia: 38602 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571330, fax 095 7575080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, budowa i montaż zestawu hydroforowego na istniejącej sieci wodociągowej dla zach.-pn części Ośna Lubuskiego (realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - zaprojektowanie zestawu podnoszenia ciśnienia tj. sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego, - uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji (w tym pozwolenia na budowę), - wykonanie specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu - w wyniku których ma powstać zestaw hydroforowy strefowy - podnoszący ciśnienie dla ulic Słubicka, Grunwaldzka, Gronowska, Wodna, Górna, Cicha, Piaskowa, Widok, Chabrowa, Dojazdowa, Zacisze i Podgórna oraz teren perspektywicznej zabudowy osiedla Gronowskiego ( okolice Piaskowej, Zachodniej i Słubickiej) - sterowany automatycznie. W ramach zadania należy uwzględnić zaprojektowanie zasilania pompowni, doprowadzenia instalacji wodociągowej ssawnej i tłocznej, zagospodarowanie terenu poprzez uporządkowanie i ukształtowanie zieleni, ogrodzenie terenu, wykonania dojścia do obiektu chodnikiem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium w postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. posiadają doświadczenie w postaci zrealizowanych co najmniej 2 robót budowlanych o wartości minimum 200 000,00 PLN netto wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- posiadają środki finansowe lub limit kredytowy w wysokości 200 000,00 PLN; 2.Dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie pełnym oraz osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do projektowania; 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 usta. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie weryfikacji złożonych w postępowaniu oświadczeń i dokumentów przez Wykonawców, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Za spełnienie warunków: doświadczenie (ilość zrealizowanych robót), wiarygodność ekonomiczna (wielkość posiadanych środków i górna granica limitu kredytowego) Wykonawca otrzyma punkty, które zadecydują o późniejszym zaproszeniu do składania ofert. Sposób w jaki zamawiający oceni punktowane kryteria jest następujący: - kryterium doświadczenie: ilość robót badanego wniosku:największa liczba robót x 100 x 80% = - kryterium wielkość posiadanych środków lub limit kredytowy : wielkość posiadanych środków lub limit kredytowy:największa wielkość posiadanych środków lub limit kredytowy x 100 x 20% = Punkty za oceniane kryteria zostaną zliczone i do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców spełniających w najwyższym stopniu postawione kryteria. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać Wykonawca- 100 pkt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są: a)do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)spełniać warunki udziału w postępowaniu, c)do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia, d)do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 - załącznik nr 1 do ogłoszenia; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3)wykaz wykonanych robót budowlanych oraz robót budowlanych w zakresie projektowania w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie- załącznik nr 2 ogłoszenia; 4)wykaz osób z wymaganymi uprawnieniami - dot. kierownika budowy i projektanta - wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia i przynależność do izby samorządu zawodowego. 5)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisania wniosku z dopiskiem za zgodność z oryginałem z wyjątkiem oświadczenia o spełnianiu warunków (załącznik nr 1), które należy przedłożyć w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca otrzyma wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Budowa budynku biurowego z zapleczem socjalno-sanitarnym, infrastrukturą techniczną oraz łącznikiem, przebudowa budynku istniejącego wraz z prawem opcji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.