eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa leków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Szczecin: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 386008 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245676 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, których szczegółowy opis oraz wymagane ilości zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty. 2. Zamawiający wymaga aby oferowane leki był wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne, (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zmianami); 3. Zamawiający wymaga aby oferowane leki posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy leków do siedziby Zamawiającego. 4. W przypadku gdy produkt leczniczy objęty zamówieniem został wycofany z produkcji bądź jest tymczasowo niedostępny i nie jest znany termin wznowienia produkcji, wycenę pozycji podaje tylko ten Wykonawca, który posiada zapas wystarczający na cały okres realizacji umowy. Pozostali Wykonawcy w formularzu cen jednostkowych w pozycji, w której widnieje produkt wycofany z produkcji bądź produkt tymczasowo niedostępny podają adnotację o wycofaniu produktu z produkcji bądź jego czasowej niedostępności. Do porównania ofert Zamawiający nie będzie uwzględniał wartości pozycji produktów wycofanych lub czasowo niedostępnych, tj. ograniczy przedmiot zamówienia o produkty wycofane z produkcji bądź czasowo niedostępne, chyba, że zostaną wycenione przez wszystkich uczestników postępowania na danym zadaniu. 5. Zamawiający wymaga, aby leki refundowane znajdowały się na liście leków refundowanych stanowiącej załącznik do Obwieszczenia Ministra Zdrowia obowiązującego w dniu składania ofert i posiadały kod EAN lub inny kod odpowiadający kodowi EAN. Lek określony w zadaniu nr 3 musi ponadto znajdować się w katalogu leków refundowanych stosowanych w chemioterapii zgodnie z Zarządzeniem nr 26/2012/DGL Prezesa NFZ z dnia 10.05.2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju leczenie szpitalne w zakresie chemioterapia, w brzmieniu obowiązującym w dniu składania ofert. Brak spełnienia powyższego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia złożenia zapotrzebowania faksem. Termin realizacji zamówienia liczy się od następnego dnia po dniu przekazania zapotrzebowania. 7. Ilość leku podana w załączniku nr 4 do formularza oferty jest maksymalna, z tym że ma charakter orientacyjny. Zamawiający ma prawo zamówić ich mniejszą ilość, z tym że nie mniej niż 50 % ilości podanej w załączniku nr 4 do formularza oferty. 8. Zamówienie składa się z 6 zadań. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących poszczególne zadania. 10. Wykonawcy mogą składać ofertę obejmującą jedno zadanie, kilka zadań bądź wszystkie zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert obejmujących tylko część zadania. 11. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 33.62.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia 33.65.20.00 - Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne 33.65.12.00 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego 33.65.23.00 - Środki immunosupresyjne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEK S. A., Ul. Podlipie 16, 95-010 Stryków, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9396,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9396,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10108,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM: - PGF URTICA Sp. z o. o. - PGF HURT Sp. z o. o., Ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35535,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28783,19

  • Oferta z najniższą ceną: 28783,19 / Oferta z najwyższą ceną: 28783,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salus International Sp. z o. o., Ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12113,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5121,47

  • Oferta z najniższą ceną: 5121,47 / Oferta z najwyższą ceną: 5987,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salus International Sp. z o. o., Ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36636,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27279,91

  • Oferta z najniższą ceną: 27279,91 / Oferta z najwyższą ceną: 34617,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM: - PGF URTICA Sp. z o. o. - PGF HURT Sp. z o. o., Ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47064,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47136,04

  • Oferta z najniższą ceną: 47136,04 / Oferta z najwyższą ceną: 47136,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASCLEPIOS S. A., Ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20445,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26392,92

  • Oferta z najniższą ceną: 26392,92 / Oferta z najwyższą ceną: 26392,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.