Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-26
Kazimierza Wielka: Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych w Odonowie
Numer ogłoszenia: 385884 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych w Odonowie, Odonów 54, 28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3521173, faks 41 3521173 , strona internetowa www.zszodonow.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych w Odonowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie istniejących okien na nowe wykonane z PCV wraz z pomontażową obróbką ościeży w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych w Odonowie, Odonów 54 28-500 Kazimierza Wielka. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie faktyczne: zamówienie uzupełniające zostało określone na etapie przygotowania zamówienia podstawowego i przewidziane w pkt II.1.4) ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (BZP 336266-2010 dnia 19 października 2010 r.), jest zgodne z jego przedmiotem zamówienia tj. realizacją tego samego zadania. Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 23 853,00 zł netto i nie przekracza 27% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie uzupełniające polega na realizacji tego samego rodzaju czynności jak w zamówieniu podstawowym, udzielonym 16 listopada 2010 r. i wynika z zaleceń i decyzji wydanych przez Sanepid. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ZEGPOL, 27-200 Starachowice Al. Wyzwolenia 70, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Braniewo, budynek urzędu miasta (1878 r.): wymiana dachu, instalacji odgromowej wraz z renowacją i konserwacją elewacji sterczyn i okienek dachowych"
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.