eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › sukcesywna dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem dla niektórych typów



Ogłoszenie z dnia 2005-08-02

POZYCJA 38582

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Opole: sukcesywna dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem dla niektórych typów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: EnergiaPro Koncern Energetyczny SA Oddział w Opolu, do kontaktów: Lidia Marcińska, ul. Waryńskiego 1, 45-047 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4545471, fax 077 4556451, e-mail: sekretariat@op.energiapro.pl, www.op.energiapro.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: EnergiaPro Koncern Energetyczny SA Oddział w Opolu, Lidia Marcińska, ul. M. Konopnickiej 3, 45-004 Opole, tel. +48 77 4529273, fax +48 77 4528262, e-mail: marcinska@op.energiapro.pl, www.op.energiapro.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: EnergiaPro Koncern Energetyczny SA Oddział w Opolu, Tadeusz Szajer, ul. M. Konopnickiej 3, 45-004 Opole, woj. opolskie, tel. +48 77 4529273, fax +48 77 4529345, e-mail: tszajer@op.energiapro.pl, www.op.energiapro.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem dla niektórych typów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sukcesywna dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem dla niektórych typów w okresie do 16.12.2005 r. dla potrzeb EnergiiPro Koncern Energetyczny Oddział w Opolu, wymienionych w SIWZ wg zadań: 1. Zadanie A: Liczniki indukcyjne bezpośrednie 1 i 3 fazowe. 1) Grupa I - Liczniki indukcyjne bezpośrednie energii czynnej kl. 2,1-faz, 1 taryfowe, na napięcie 230V i prąd znamionowy 5A w ilości 2280 szt. 2) Grupa II - Liczniki indukcyjne bezpośrednie energii czynnej kl. 2,3-faz, 1 taryfowe na napięcie 230/400V i prąd 10/60A w ilości 1500 szt. 2. Zadanie B: Liczniki statyczne (elektroniczne) bezpośrednie 1 i 3 - fazowe, 1) Grupa I - liczniki statyczne (elektroniczne), 1-faz., 1-tar., bezpośrednie energii czynnej, prąd znamionowy 5A, napięcie znamionowe 230V, klasa nie gorsza niż 2 w ilości 5 000 szt. 2) Grupa II - liczniki statyczne (elektroniczne), 1-faz., wielostrefowe bezpośrednie energii czynnej, prąd znamionowy 5A, napięcie znamionowe 230V, klasa nie gorsza niż 2 w ilości 1000 szt. 3) Grupa III - liczniki statyczne (elektroniczne), 3-faz., 1-tar. bezpośrednie energii czynnej, prąd znamionowy 5A, napięcie znamionowe 3x230/400V, klasa nie gorsza niż 2 w ilości 3000 szt. 4) Grupa IV - liczniki statyczne (elektroniczne), 3-faz., wielostrefowe, bezpośrednie energii czynnej, prąd znamionowy 5A, napięcie znamionowe 3x230/400V, klasa nie gorsza niż 2 w ilości 2000 szt. 3. Zadanie C: Liczniki elektroniczne dla odbiorców grup taryfowych Cxx, Bxx 1) Grupa I - liczniki statyczne (elektroniczne), czterokwadrantowe (pomiar energii czynnej P+, P-, biernej w kwadrantach Q1, Q2, Q3, Q4), 3-faz., transformatorowe do pomiaru pośredniego, wielostrefowe, Pmax, klasa 0,5S dla pomiaru energii czynnej, klasa 1 dla pomiaru energii biernej, prąd znamionowy 1A napięcie odniesienia 3x58/100 V w ilości 40 szt. 2) Grupa II - liczniki statyczne (elektroniczne), czterokwadrantowe (pomiar energii czynnej P+, P- , biernej w kwadrantach Q1,Q2,Q3,Q4), 3-faz., transformatorowe do pomiaru pośredniego, wielostrefowe, Pmax, klasa 0,5S dla pomiaru energii czynnej, klasa 1dla pomiaru energii biernej, prąd znamionowy 5A napięcie Odniesienia 3x58/100V w ilości 30 szt. 3) Grupa III - liczniki statyczne (elektroniczne), czterokwadrantowe (pomiar energii czynnej P+, P-, biernej w kwadrantach Ql, Q2, Q3, Q4), 3-faz., transformatorowe do pomiaru półpośredniego, wielostrefowe, Pmax, klasa 0,5S dla pomiaru energii czynnej, klasa 1dla pomiaru energii biernej, prąd znamionowy 5A napięcie odniesienia 3x230/400V w ilości 300 szt. 4) Grupa IV - liczniki statyczne (elektroniczne), czterokwadrantowe (pomiar energii czynnej P+, P-, biernej w kwadrantach Ql, Q2, Q3, Q4), 3-faz., transformatorowe do pomiaru bezpośredniego, wielostrefowe, wskaźnik mocy Pmax, dla pomiaru energii czynnej i biernej, klasa 1, prąd znamionowy 5A, prąd maksymalny 100A, napięcie odniesienia 3x230/400V w ilości 55 szt. 5) Grupa V - liczniki statyczne (elektroniczne), czterokwadrantowe (pomiar energii czynnej P+, P-, biernej w kwadrantach Ql, Q2, Q3, Q4), 3-faz., dwuukładowe (układ Arona) do pomiaru pośredniego, wielostrefowe, Pmax, klasa 0,5S dla pomiaru energii czynnej, klasa 1dla pomiaru energii biernej, prąd znamionowy 5A, napięcie odniesienia 3x100V w ilości 10 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Licznikownia w Nysie, ul. Bramy Grodkowskiej 2. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.31.00 - Liczniki energii Kod CPV wg słownika 2008: 38.55.10.00 - Liczniki energii 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej kwoty 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 16.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości: dla Zadania A - 5 000,00 PLN dla Zadania B - 35 000,00 PLN dla Zadania C - 15 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie z art. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), 5. wykonali w okresie ostatnich trzech lat dostawy materiałów stanowiących przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż: a) 150 000,00 PLN dla Zadania A z jednoczesnym potwierdzeniem, iż dostawy te zostały wykonane należycie a) 1 000 000,00 PLN dla Zadania B z jednoczesnym potwierdzeniem, iż dostawy te zostały wykonane należycie, b) 400 000,00 PLN dla Zadania C z jednoczesnym potwierdzeniem, iż dostawy te zostały wykonane należycie. 6. w ofercie zaoferowali udział towarów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, w wysokości przekraczającej 50%. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 3. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz (osobno dla każdej części zamówienia) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia winni dostarczyć pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika, że wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, o ile taka sytuacja występuje. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: O3/ZZ3/45/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.09.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ może być przesłana na wniosek wykonawcy pocztą lub za zaliczeniem pocztowym lub wydana w siedzibie zamawiającego po wniesieniu opłaty. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 12.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.09.2005, godzina 11:00, siedziba EnergiiPro Koncern Energetyczny S.A. Oddział w Opolu przy ul. M. Konopnickiej 3 (świetlica).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie A - Liczniki indukcyjne bezpośrednie 1 i 3 fazowe sukcesywna dostawa liczników indukcyjnych, bezpośrednich 1 i 3 fazowych do dnia 16.12.2005 r., szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: tak jak w pkt. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie B - Liczniki statyczne (elektroniczne) bezpośrednie 1 i 3 fazowe sukcesywna dostawa liczników statycznych (elektronicznych), bezpośrednich 1 i 3 fazowych do dnia 16.12.2005 r., szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: tak jak w pkt. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie C - Liczniki elektroniczne dla odbiorców grup taryfowych Cxx, Bxx sukcesywna dostawa liczników elektronicznych dla odbiorców grup taryfowych Cxx, Bxx do dnia 16.12.2005 r., szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3) Zakres lub wartość: tak jak w pkt. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.