eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Serwis cyfrowej kopiarki laserowej czarno-białej z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego Xerox WorkCentre 5687 o numerze seryjnym 3634214789 w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Ciecierzyn: Serwis cyfrowej kopiarki laserowej czarno-białej z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego Xerox WorkCentre 5687 o numerze seryjnym 3634214789 w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR
Numer ogłoszenia: 385816 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334730 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna- agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis cyfrowej kopiarki laserowej czarno-białej z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego Xerox WorkCentre 5687 o numerze seryjnym 3634214789 w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się utrzymywanie przez Wykonawcę Sprzętu w stanie przydatnym do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta, oraz wydruku (za wyjątkiem dostaw papieru i zszywek) od dnia podpisania umowy do dnia 31/12/2012r. lub do czasu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zamówienia. Na przedmiot zamówienia składa się zadanie I i II: Zadanie I W okresie trwania gwarancji, to jest do 02-07-2010r. do obowiązków Wykonawcy w ramach Serwisu należy: a) dostarczanie i instalacja niezbędnych materiałów eksploatacyjnych ( czarny toner, moduł drukujący, fuser) oraz innych niezbędnych części eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami i wymaganiami producenta. b) Wykonawca w ramach Serwisu objętego zadaniem I nie jest zobowiązany do usuwania awarii sprzętu wynikających z gwarancji, w szczególności: - elektronicznych elementów kontrolnych, sterujących i komunikacyjnych, - silników napędowych, - oprogramowania zainstalowanego bezpośrednio w urządzeniu, - napędów dyskowych, - elementów optyki laserowej, - przetworników optycznych Obsługę gwarancyjną przejmuje gwarant. Zadanie II Po zakończeniu okresu gwarancji, czyli od 03-07-2010r. do 31-12-2012r. do obowiązków Wykonawcy w ramach Serwisu należy: a) usuwanie wszelkich usterek Sprzętu wyliczając te wynikające z naturalnego zużycia, b) dostarczenie niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (czarny toner, moduł drukujący, fuser) oraz innych niezbędnych części eksploatacyjnych. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca lokalizacji Sprzętu objętego obsługą serwisową w jego lokalach w obrębie województwa lubelskiego w trakcie trwania usługi Serwisu. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie lokalizacji Sprzętu. Zmiana lokalizacji urządzeń w obrębie woj. lubelskiego nie stanowi podstawy do podwyższenia stawki opłaty miesięcznej. 3. Do obowiązków Serwisu nie należy dostarczanie papieru oraz zszywek. Zamawiający używa papieru o następującej jakości: od 60 do 216 g/m2 białość 161 CIE. Wykonawca nie będzie podnosił, że jest to papier niewłaściwy do objętych usługą urządzeń. 4. Zgłoszenia serwisowe mogą być dokonywane drogą telefoniczną, faksem lub pocztą elektroniczną. 5. Wykonawca w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia awarii Sprzętu podejmie czynności w celu usunięcia zaistniałej awarii Sprzętu. 6. Zamawiający obowiązany jest zapewnić Wykonawcy dostęp do Sprzętu w godzinach od 08:30 do 16:00 każdego dnia roboczego do Sprzętu w celu realizacji czynności objętych Serwisem. Zamawiający dopuszcza przedłużenie godzin realizacji czynności Serwisu lub realizacji czynności Serwisu w innych godzinach pod warunkiem każdorazowego uzgodnienia. 7. Obsługa serwisowa Sprzętu może być dokonywana wyłącznie przez Wykonawcę, który ma autoryzację na obsługę urządzeń Xerox. 8. W razie nie usunięcia usterki urządzenia w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia Wykonawca dostarczy zastępcze urządzenie o zbliżonych parametrach technicznych na czas wykonywania naprawy najpóźniej czwartego dnia po dniu zgłoszenia. 9. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w postaci opłaty miesięcznej. Opłata ta obliczana będzie jako iloczyn liczby wykonanych w danym okresie rozliczeniowym kopii przy użyciu urządzenia oraz stawki za jedną kopię, określoną w formularzu ofertowym. 10. W celu ustalenia opłaty miesięcznej będzie odczytywany stan licznika urządzenia najpóźniej w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca w obecności lub przez pracownika Zamawiającego. Odczyt będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. 11. Pierwszy odczyt licznika urządzenia zostanie dokonany w dniu podpisania umowy, celem ustalenia stanu początkowego Sprzętu. 12. Wykonawca udzieli co najmniej (6) sześciomiesięcznej gwarancji na dokonywane naprawy, wymienione części i dostarczone materiały eksploatacyjne. Termin gwarancji biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 13. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 340319.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Docu System Sp. z o.o., ul. Krochmalna 32A lok.34, 00-864 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 0,0355 za stronę
  • Oferta z najniższą ceną: 0,0355 za stronę oferta z najwyższą ceną: 0.0355 za stronę
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.