eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Dzierżawa fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Przemków: Dzierżawa fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie
Numer ogłoszenia: 38572 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: przemkow.plugimprzemkow@lg.medianet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się: 1)dzierżawa 1 szt. fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie. 2)dzierżawa licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja w siedzibie Straży Miejskiej w Przemkowie; 3)asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów; 4)asysta informatyczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania ; 3.2. W zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych fotoradar musi: 1)posiadać decyzję Prezesa GUM o zatwierdzeniu typu, z której wynika że fotoradar umożliwia wykonywanie pomiarów prędkości pojazdów w ruchu drogowym ze statywu ustawionego na poboczu drogi; 2)być wyposażony w profesjonalny system pozwalający zarejestrować min. 56.000 zdarzeń bez ingerencji z zewnątrz po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej dokumentować zdarzenie w sposób umożliwiający odtworzenie; 3)posiadać zasięg pomiarowy pozwalający na wykonanie prawidłowego pomiaru powodującego automatyczną rejestrację zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości; 4)rejestrować w pamięci wykonane pomiary z możliwością ich natychmiastowego otworzenia na miejscu lub w dowolnym czasie; 5)umieszczać w tle zdjęcia: nr urządzenia, zmierzoną prędkość, datę i czas pomiaru oraz dokumentować dane uzupełniające pod zdjęciem: nr rejestracyjny pojazdu, data i czas pomiaru, stanowisko, miejsce pomiaru, prędkość dozwolona i stwierdzona; 6)umożliwiać przenoszenie zawartości pamięci do komputera stacjonarnego; 7)posiadać komendy oprogramowania w języku polskim; 8)posiadać dokładność pomiaru min. (+, -) 3 km/h przy prędkościach do 100 km/h, oraz (+, - ) 3% przy prędkościach powyżej 100 km/h; a)posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie 20 - 250 km/h, ze skokiem co 1 km/h; b)posiadać przystosowanie do pracy w temperaturach od -10 oC do 60 o c)częstotliwość nadajnika od 23 do 25 Ghz d)posiadać przystosowanie do pracy przez całą dobę; e)posiadać pulpit sterowniczy oraz instrukcję obsługi w języku polskim; f)posiadać podświetlone pole odczytowe czytelne w nocy i w słoneczny dzień; 9)posiadać zatwierdzenie typu urządzenia wydane przez Główny Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636); 10)posiadać orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy PIT w Warszawie. 3.3. Specjalistyczne oprogramowanie do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć musi zapewnić: 1)wszystkie komendy oraz opisy programu muszą być w języku polskim; 2)program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w postępowaniu mandatowym; 3)program musi posiadać funkcję automatycznego tworzenia listy zapytań o dane osobowe zarejestrowanych pojazdów bezpośrednio do SI CEPIK poprzez łącze internetowe; 4)program musi posiadać funkcję automatycznego druku wzorów pism oraz innej korespondencji w celu ustalenia właściciela pojazdu, kierowcy oraz innych druków stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego; 5)program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych zdarzeń, generowania pism oraz innych dokumentów stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego; 6)program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); 7)program musi posiadać moduł automatycznego tworzenia tzw. książki nadawczej dla wygenerowanych przez program pism; 8)program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie zestawień dotyczących: 9)listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń; 10)listy spraw, dla których brak jest danych osobowych sprawców wykroczeń; 11)listy wystawionych mandatów; 12)listy opłaconych mandatów, udzielonych pouczeń, itp; 13)rejestru pism wychodzących (wygenerowanych przez program); 14)innych zestawień zaproponowanych przez Dostawcę; 15)program musi dawać możliwość pracy w sieci na dwóch stanowiskach. 3.4. W ramach asysty technicznej Wykonawca musi zapewnić: 1)pomoc w dowozie, instalacji oraz technicznych czynnościach pomiarowych w czasie dokonywania czynności kontrolnych przez Zamawiającego; 2)diagnostykę oraz serwis w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych. 3.5. W ramach asysty informatycznej Wykonawca musi zapewnić: 1)zapewnienia Zamawiającemu możliwości prawidłowego korzystania z programu; 2)nieodpłatne dostarczanie aktualizacji oraz nowych opcji dodanych do programu; 3)świadczenie usług doradczych w zakresie rozwoju infrastruktury komputerowej; 4)bieżącą pomoc w zakresie wykorzystania właściwości dostarczonego programu. 5)inne czynności niezbędne dla właściwego wykorzystania specjalistycznego oprogramowani.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.00.00 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie za zasadzie pełnia/nie spełnia* na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, pok. 37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: w Urzędzie Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, w punkcie informacyjnym na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.