eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Wymiana podłogi sportowej w Sali gimnastycznej w gimnazjum nr 2 w Kępnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Kępno: Wymiana podłogi sportowej w Sali gimnastycznej w gimnazjum nr 2 w Kępnie
Numer ogłoszenia: 385704 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828806, faks 062 7828801, 7826801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana podłogi sportowej w Sali gimnastycznej w gimnazjum nr 2 w Kępnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana podłogi sportowej na ruszcie drewnianym z nawierzchnią z poliuretanu w sali gimnastycznej o powierzchni 281,55 m2. Zakres robót obejmuje: - demontaż drabinek i sprzętu sportowego trwale przymocowanego do podłogi wraz z tulejami i mocowaniami. - demontaż i utylizacja istniejącej podłogi wraz konstrukcją wsporczą i izolacją. - wywiezienie gruzu i zdemontowanych elementów podłogi - osadzenie tulei słupków do siatkówki i stojaków do bramek piłki ręcznej. - wylanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomujące. - montaż podkładek elastycznych. - montaż izolacji przeciwwilgociowej, cieplnej i przeciw dźwiękowej. - montaż konstrukcji wsporczej podłogi. - wykonanie nawiewu przypodłogowego z osadzeniem kratek wentylacyjnych - montaż podłogi z płyt OSB - montaż posadzki z tworzyw sztucznych PCW - NP. - malowanie linii boisk do koszykówki, siatkówki i piłki ręcznej - montaż i malowanie listew przypodłogowych Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót, a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2 500zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 Pzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto o zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) udokumentują wykonanie, tj. zakończenie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej położenia systemów podłóg sportowych na ruszcie; wykaz robót musi zawierać: nazwę, adres, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót; Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie według reguły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę wykonawcy według załącznika nr 1 do nin. SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie III. 2 a niniejszej siwz, zawierający następujące dane: nazwę, adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. 5) Dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 6) Oświadczenia z art.22 i 24 Pzp (załączniki nr 2 i 3) 7) potwierdzenie wniesienia wadium 8) raport badań uprawnionej jednostki laboratoryjnej (np. Instytut IST lub inny) lub też Rekomendację ITB potwierdzające parametry techniczne nawierzchni 9) próbkę nawierzchni sportowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kepno.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie Wydział Unwestycji i Funduszy Europejskich pok.13 ul. Kościuszki 5 63-600 Kępno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie Punkt Obsługi Interesanta ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.