eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawę i wykonanie materiałów promocyjnych, jako wsparcie kampanii promocyjnej Projektu Opolskie w Internecie - system informacji przestrzennej i portal informacyjno - promocyjny Województwa Opolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Opole: Dostawę i wykonanie materiałów promocyjnych, jako wsparcie kampanii promocyjnej Projektu Opolskie w Internecie - system informacji przestrzennej i portal informacyjno - promocyjny Województwa Opolskiego
Numer ogłoszenia: 385606 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i wykonanie materiałów promocyjnych, jako wsparcie kampanii promocyjnej Projektu Opolskie w Internecie - system informacji przestrzennej i portal informacyjno - promocyjny Województwa Opolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych, jako wsparcie kampanii promocyjnej Projektu Opolskie w Internecie- system informacji przestrzennej i portal informacyjno - promocyjny Województwa Opolskiego. Celem zamówienia jest dostawa oraz wykonanie elektronicznych i analogowych materiałów promocyjnych Projektu Opolskie w Internecie - system informacji przestrzennej i portal informacyjno - promocyjny Województwa Opolskiego. Realizacja tych zadań powinna zapewnić gruntowne wsparcie techniczne dla prowadzonej polityki informacyjno- promocyjnej Projektu. Zakres tematyczny Opracowaniu podlega: A.Wykonanie elektronicznych materiałów promocyjnych: logo, prezentacji multimedialnej flash oraz banerów internetowych. B.Uzupełnienie przedłożonych przez Zamawiającego projektów graficznych o wykonane logo oraz wykonanie materiałów promocyjnych C.Dostawa wykonanych materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego. D.Przeprowadzenie promocji w Internecie. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i stanowi integralną część siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie: co najmniej jednej realizacji działań promocyjnych obejmujących wykonanie materiałów promocyjnych w formie elektronicznej oraz druk materiałów promocyjnych, obejmujących materiały poligraficzne oraz gadżety, a także dostawę gadżetów i materiałów promocyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usługi lub dostawy materiałów promocyjnych o wartości co najmniej 10 000zł brutto, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie zostało wykonane należycie, np. referencje

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować tj.: posiadania licencji na oprogramowanie komputerowe umożliwiające przetwarzanie, edycję i zapis grafiki wektorowej i rastrowej w formacie cdr; posiadania co najmniej jednej stacji roboczej (stanowiska komputerowego) z niezbędnym oprogramowaniem do przetwarzania, edycji i zapisu grafiki wektorowej i rastrowej w formacie cdr

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować że do realizacji zadania będzie dysponował osobą, która posiada doświadczenie przy przetwarzaniu, edycji i zapisie grafiki wektorowej i rastrowej w formacie cdr, udokumentowane jedną zrealizowaną pracą w zakresie pracy z projektami graficznymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu spełniania warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminów wykonania poszczególnych zadań określonych w harmonogramie w przypadku zaistnienia okoliczności po stronie Zamawiającego polegających na trudnościach związanych z przygotowaniem materiałów przez Wykonawcę z winy Zamawiającego lub nieobecnością osób po stronie Zamawiającego od których zależy wykonanie zamówienia (okres zawieszenia realizacji umowy). 2) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji poszczególnych zadań umowy w przypadku zaistnienia okoliczności podanych w pkt 1 bez przekroczenia terminu końcowego umowy (termin ten zawiera okresy ewentualnych opóźnień). 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian co do zmniejszenia ilości zadań lub ich zamiany w ramach łącznej ceny umownej, określonych w Załączniku pod nazwą Opis przedmiotu zamówienia; w szczególności: a) w przypadku wycofania przez wydawcę z rynku gazety lokalnej i niemożliwe będzie emitowanie reklam w danym powiecie przez tygodniki/dwutygodniki/miesięczniki lokalne przewiduje się rezygnację z emitowania reklam w danym powiecie z jednoczesnym zmniejszeniem łącznej ceny umownej, b) w przypadku braku dostępu do portalu strony internetowej serwisu lub jego likwidacji - przewiduje się zamianę działania internetowego wskazanego w załączniku do SIWZ pod nazwą Opis przedmiotu zamówienia na inne zapewniające taki sam zasięg lub rezygnację z jednoczesnym zmniejszeniem łącznej ceny umownej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwo.opole.pl/bip/index.php?id=1077
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-082 Opole ul. Piastowska 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejsce składania i otwarcia ofert : Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-082 Opole ul. Piastowska 14 Kancelaria Urzędu lub Ip. - pok. 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: udział tych środków w wartości zamówienia wynosi: 85 % w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Osi priorytetowej RPOP.02.00.00 Społeczeństwo Informacyjne, Działanie RPOP.02.02.00 Moduły Informacyjne, platformy e-usług i bazy danych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.