eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › dokończenie prac związanych z realizacją inwestycji pn. Budowa Tarnowskich Term w zakresie robót budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Tarnowo Podgórne: dokończenie prac związanych z realizacją inwestycji pn. Budowa Tarnowskich Term w zakresie robót budowlanych
Numer ogłoszenia: 385528 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowskie Termy Sp. z o.o. , ul. Poznańska 104, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 61 8164705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowskie-termy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokończenie prac związanych z realizacją inwestycji pn. Budowa Tarnowskich Term w zakresie robót budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie prac związanych z realizacją inwestycji pn. Budowa Tarnowskich Term wg poniższych zakresów: Część 1. Dostawa i montaż sufitu podwieszanego w hali basenowej. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sufitu podwieszanego w hali basenu sportowego, nauki pływania i hali rekreacyjnej - systemowy sufit podwieszany, dźwiękochłonny, z prasowanej wełny szklanej, kolor biały, zielony, żółty, zgodnie z rysunkiem sufitu. Płyty mocowane do deskowania równolegle do płaszczyzny dachu w sposób odzwierciedlający krzywiznę dachu, system mocowania w klasie C3 dodatkowo zabezpieczony antykorozyjnie np. przez natrysk FLUIDOL ML np. ECOPHON SOLO RECTANGLE (płyty docinane do projektowanego wymiaru). Dopuszcza się zastosowanie płyt o parametrach technicznych lepszych niż podane: - format: 600x600, 600x1200, - grubość płyt: 40 mm - materiał: rdzeń płyty wykonany jest z wełny szklanej o wysokiej gęstości, w technologii 3RD płyta jest pokryta powłoką Akutex TM FT z obydwu stron. - krawędź: krawędzie są prosto przycięte i malowane. - konstrukcja: trzy opcje montażu: przy użyciu Connect Regulowanych wieszaków cięgnowych, Connect sztywnego wieszaka lub mocowań bezpośrednich. - masa: w formacie 2400x1200x40 mm o wadze 11,5 kg - dostęp: łatwodemontowalne, - odporność na wilgoć: wilgotność względna 95% przy temp. 30°C, - współcz. odbicia światła: 85% (NCS: S 0500-N) z czego ponad 99% to światło rozproszone, - odporność ogniowa: niepalne, nie kapiące i nie odpadające pod wpływem ognia. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac zobowiązany jest do bezwzględnego zabezpieczenia podłóg i niecek przed uszkodzeniem w miejscu wykonywanych prac za pomocą płyt osb. Część 2. Wykonanie izolacji zbiorników przelewowych folią. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej w zbiornikach o numerach: R1, Z1, S2, S3, SS1, WR1, B1, ZR, P1, P1(2) wraz z obróbką elementów wchodzących przez ściany zbiornika. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do wykonania rur przelewowych i spustowych ze zbiorników i sprowadzenie ich do najbliższego wpustu kanalizacji sanitarnej. Rury spustowe wychodzące ze zbiorników obowiązkowo muszą być wyposażone w zasuwy odcinające. Wiercenia w żelbecie po stronie Wykonawcy. W zakres wchodzi również wykonanie stałych, sztywnych przegród w zbiorniku Z1 i SS1 na pełną wysokość w sposób uniemożliwiający mieszanie się wody. Wykonawca zobowiązany będzie przed wykonaniem przegrody do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu projektu wykonawczego z obliczeniami konstrukcyjnymi, potwierdzającymi spełnienie parametrów wytrzymałościowych przegrody wynikających z naporu wody na przegrodę. Część 3. Dostawa i montaż zielonych ścian ZS1, ZS5, ZS6. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie roślinności w postaci zielonych ścian wg następujących wytycznych: - Zielona ściana z mchem o wymiarach 5640 / 2000(h) mm zlokalizowana na kondygnacji 0 w holu głównym, złożona z paneli o wymiarach: 1000/600 mm - 18 szt. oraz 1000/235 mm - 2szt. Panele z mchem wykonane na podłożu z płyty z pienionego pcv w kolorze białym o grubości 10 mm, pokryte spreparowanym materiałem roślinnym (chrobotek alpejski). Materiał roślinny o nieregularnej strukturze powierzchni, przytwierdzony do podłoża na stałe. Grubość materiału roślinnego od 40-60mm. Materiał roślinny barwiony barwnikami naturalnymi na kolor jasno oraz ciemno zielony - w układzie jasno zielone: tło, ciemno zielone: logo. Logotyp o wymiarach 3200/1200(h) mm umieszczony centralnie na powierzchni zielonej ściany, powinien zawierać się w 12 panelach o wymiarze 1000/600mm. - Zielona ściana z roślinnością żywą na kondygnacji 0 Systemowe rozwiązanie zielonej ściany zapewnia utrzymanie roślin na pionowej powierzchni przy pokryciu roślinnością 25 szt./m2. System składa się z rusztu z profili stalowych, płyty montażowej z PCV zamontowanych na profilach stalowych, trójwarstwowej kurtyny z filcu wypełnionej specjalistycznym substratem glebowym, stanowiącym środowisko rozwoju korzeni roślin. W kanałach kurtyny rozprowadzone są przewody z kroplownikami zaopatrującymi rośliny w wodę i roztwór pożywki. Integralnym elementem systemu, dostarczanym przez producenta są urządzenia sterujące: skrzynki zawierające w sobie regulator ciśnienia, sterownik zintegrowany z elektrozaworem oraz zasobnik pożywki i dozownik proporcjonalny. Urządzenie sterujące zapewnia właściwe nawadnianie roślinom oraz dostarcza we właściwym stężeniu składniki mineralne. Systemowe urządzenie zapewnia odpowiednią ilości wody, wzbogaconej o składniki mineralne niezbędne dla właściwego funkcjonowania roślin, w ilości ok. 2,5l/m2 zielonej ściany raz na 48h. Woda wymieszana z dawkowanym nawozem jest doprowadzana od skrzynki sterującej do kurtyny stanowiącej podłoże zielonej ściany rurą polipropylenową średnicy 16 mm. Równomierne rozprowadzenie wody na powierzchni Zielonej ściany zapewnia zintegrowany z podłożem dla roślin układ kroplowników. Zamawiający zapewnia dostarczenie do skrzynki zarządzającej następujące przyłącza: - przyłącze wodne ciepłej i zimnej wody- fi32. - doprowadzić przyłącze elektryczne 230V (gniazdko elektryczne) - odpływem do kanalizacji min. fi50 - ciśnienie w sieci wodociągowej 3-3,5 bara. Część 4. Dostawa i montaż mebli i wyposażenia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w meble wg następującej specyfikacji materiałowej: a) mebel kasowy wykonany zgodnie z dokumentacją projektową - blacha perforowana o oczkach kwadratowych o wymiarach 10x10 i odstępach 5 mm, malowana na kolor zgodny z kolorem ślusarki (RAL 7022). Pod blachą perforowaną płyty HPL z powycinanymi literami, wycięcia wypełnione szkłem akrylowym (pleksiglasem) w kolorze białym mlecznym. Litery podświetlone. Blaty robocze z konglomeratu w kolorze czarnym. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną np. firmy ABET LAMINATTI, seria COLORPACT S822(421), fronty z listwami z blachy w kolorze RAL 7022 oraz wypełnienie z szyby mlecznej - emalitu, kolor RAL 9016 - 1 sztuka b) mebel lady informacji/sklepu/administracji wykonany zgodnie z dokuemnatcją projektową - blacha perforowana gr. 1,5 mm, o oczkach kwadratowych o wymiarach 10x10 mm i odstępach 5 mm, malowana na kolor zgodny z kolorem ślusarki (RAL 7022). Pod blachą perforowaną płyty HPL z powycinanymi literami, wycięcia wypełnione szkłem akrylowym (pleksiglasem) w kolorze białym mlecznym. Litery podświetlone. Blaty robocze z konglomeratu kamiennego gr. 4 cm w kolorze RAL 7022. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną np. firmy ABET LAMINATTI, seria COLORPACT S822(421), fronty z listwami z blachy w kolorze RAL 7022 oraz wypełnienie z szyby mlecznej - emalitu, kolor RAL 9016 - 1 szt c) mebel lady informacji/sklepu/administracji wykonany zgodnie z dokuemnatcją projektową - blacha perforowana gr. 1,5 mm, o oczkach kwadratowych o wymiarach 10x10 mm i odstępach 5 mm, malowana na kolor zgodny z kolorem ślusarki (RAL 7022). Pod blachą perforowaną płyty HPL z powycinanymi literami, wycięcia wypełnione szkłem akrylowym (pleksiglasem) w kolorze białym mlecznym. Litery podświetlone. Blaty robocze z konglomeratu kamiennego gr. 4 cm w kolorze RAL 7022. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną np. firmy ABET LAMINATTI, seria COLORPACT S822(421), fronty z listwami z blachy w kolorze RAL 7022 oraz wypełnienie z szyby mlecznej - emalitu, kolor RAL 9016 - 1 szt d) mebel baru w pomieszczeniu z kominkiem wykonany zgodnie z dokuemnatcją projektową - blaty robocze z konglomeratu gr. 1,2 cm w kolorze wenge. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną w kolorze wenge, zbliżonym do koloru płytek, ściany mebla wykończone płytkami gresowymi firmy ATLAS CONCORDE, seria ETIC EBANO o wymiarze 15x90 - 1szt e) mebel recepcji SPA wykonany zgodnie z dokumentacją projektową - blaty robocze z konglomeratu gr. 1,2 cm w kolorze wenge. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną w kolorze wenge, zbliżonym do koloru płytek, ściany mebla wykończone płytkami gresowymi firmy ATLAS CONCORDE, seria ETIC EBANO o wymiarze 15x90 - 1 szt f) mebel blatu z suszarkami w wykonany zgodnie z dokumentacją projektową - z płyt laminatu HPL np. Abet Laminati w kolorze czarnym z zaokrągloną krawędzią gr. 20 mm, mocowane do ścian na konstrukcji stalowej - ocynkowanej i malowanej proszkowo. Dla zamontowania suszarek nablatowych przewidzieć otworowania na kable - 1 szt g) mebel lady sekretariatu w wykonany zgodnie z dokumentacją projektową - blacha perforowana gr. 1,5 mm, o oczkach kwadratowych o wymiarach 10x10 mm i odstępach 5 mm, malowana na kolor zgodny z kolorem ślusarki (RAL 7022). Pod blachą perforowaną płyty HPL np. Abet Laminati z powycinanymi literami, wycięcia wypełnione szkłem akrylowym (pleksiglasem) w kolorze białym mlecznym. Litery podświetlone. Blaty robocze z konglomeratu kamiennego gr. 4 cm w kolorze RAL 7022. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną w kolorze czarnym wypełnienie z szyby mlecznej - emalitu, kolor RAL 9016 - 1 szt h) siedzisko MS 1 - obicie siedzisk skóra naturalna w kolorze zielonym, obudowa siedzisk z płyty HPL np. Abet Laminati w kolorze czarnym, cokół ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo w kolorze czarnym - 11 szt i) siedzisko MS 2 - obicie siedzisk skóra naturalna w kolorze zielonym, obudowa siedzisk z płyty HPL np. Abet Laminati w kolorze czarnym, cokół ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo w kolorze czarnym - 5 szt j) siedzisko MS 3 - obicie siedzisk skóra naturalna w kolorze zielonym, obudowa siedzisk z płyty HPL np. Abet Laminati w kolorze czarnym, cokół ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo w kolorze czarnym - 3 szt k) mebel regał krata nr 2- deski z drewna egzotycznego w kolorze wenge, szkło ESG z sitodrukiem, kolor NCS S 1040-G50Y, mocowane punktowo do elementów drewnianych - 1 szt l) mebel regał krata nr 3- deski z drewna egzotycznego w kolorze wenge, szkło ESG z sitodrukiem, kolor NCS S 1040-G50Y, mocowane punktowo do elementów drewnianych - 1 szt m) mebel regał krata nr 4 - deski z drewna egzotycznego w kolorze wenge, szkło ESG z sitodrukiem, kolor NCS S 1040-G50Y, mocowane punktowo do elementów drewnianych - 4 szt n) szafa ubraniowa, zamek na kłódke z ryglowaniem w 1. punkcie, zamek na klucz z mechanizmem ryglujacym drzwi w 3. punktach, konstrukcja monolityczna, drzwi osadzone na zawiasach schowanych w obudowie, komory posiadaja dodatkowa przegrode oddzielajaca czesc czysta od brudnej, komory wyposaone w draek wraz z haczykami do zawieszania odziezy oraz lusterko, wym. 500/350/1800mm,kolor RAL 1013 - 45 szt o) szafka ze schowkami, HPL, 2 kolumny (12 schowków), z zamkiem, szerokosc schowka 300 mm, wymiary (SxGxW) 600x550x1740mm, cokół 150 mm, w kolorze czarnym, obudowa biała, drzwi kol. Szary, firmy OJEGA lub równoważne - 8 szt p) krata rolowana BASIC HG-L 7000 mm x 3300 mm, z napedem nasadowym wraz z niezbędną podkonstrucją i podłączeniem zasilania elektrycznego -1 szt (zamknięcie lady informacji). Część 5. Budowa placu zabaw wraz z tężnią. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw wraz z tężnią. Szczegółowy opis znajduje się w projekcie. 3.2. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach i SIWZ w załączniku do dokumentacji projektowej. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót i dokumentacja projektowa stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.3. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i posiadaną wiedzą budowlaną, przepisami bhp, ppoż oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i projekcie. Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć wykaz oferowanych równoważnych wyrobów budowlanych i urządzeń oraz odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - wszystkie użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem i uzyskać akceptację właściwego inspektora nadzoru, Projektanta i Zamawiającego. 3.4. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji dla wszystkich części: Dla roślin żywych - min. 6 m-cy - dla części 3 Dla robót budowlanych - min. 36 m-cy dla pozostałych części Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń technicznych (łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiającemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru. 3.5. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach. 3.6. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 3.7. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: część 1: CPV 45421146, część 2: CPV 45320000-6, część 3: CPV 4500000-7, część 4: CPV 45420000, część 5: CPV 45421153-1, 37500000-3 3.8. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: - zabezpieczenie właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP i p. poż., - pokrycie wszystkich kosztów związanych z uzyskaniem świadectw na materiały, wyroby i urządzenia, oraz badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów i wykonanych robót, - partycypacja w kosztach ogólnych budowy (dotyczy firm wykonujących prace budowlano-montażowe), - przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora Nadzoru w trakcie trwania i odbioru robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, konieczny do ich usunięcia, - likwidacja skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy. 3.9. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju robót budowlanych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.46-0, 45.32.00.00-6, 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-0, 45.42.11.53-1, 37.50.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium o wartości: Część 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część 4: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) Część 5: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 - wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu sufitu podwieszanego montowanego w pomieszczeniu basenowym lub strefie Spa, saun o wartości minimum 100 000,00 zł brutto), Część 2 - wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robót polegających na wykonaniu izolacji zbiornika o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, Część 3 - wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu ściany z roślin o wartości minimum 100 000,00 zł brutto), Część 4 - wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót polegających na wykonaniu mebli pod zabudowę o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda, Część 5 - wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu placów zabaw o wartości minimum 40 000,00 zł brutto oraz co najmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu tężni o wartości minimum 40 000,00 zł brutto),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie robót, o którym mowa powyżej i złożenia poświadczeń dotyczy tylko robót budowlanych, które potwierdzają spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. 9b SIWZ.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wg załącznika do SIWZ. W przypadku nie zastosowania rozwiązań równoważnych należy wpisać w załączniku adnotację nie dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - okres gwarancji - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiana terminu realizacji może nastąpić tylko za zgodą zamawiającego w przypadku gdy: - wystąpią opóźnienia w wykonaniu robót budowlanych w obiekcie, - warunki pogodowe uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy, - wystąpią roboty dodatkowe, od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy - wystąpią roboty uzupełniające, - wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy - wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy - wystąpią nieprzewidziane okoliczności formalno- prawne - stwierdzone zostaną w czasie wykonywania prac błędy w dokumentacji, których poprawienie uzależnia prawidłowe zakończenie inwestycji. 3. Zmiany umowy w formie aneksu do umowy są również możliwe w przypadkach, w których nastąpiła: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W takiej sytuacji do rozliczenia przyjęta zostanie kwota netto i naliczony podatek VAT wg obowiązujących przepisów. Jeżeli wzrost stawki VAT nastąpi po terminie realizacji przewidzianym w pkt. 7 ppkt. 1 SIWZ, a wykonawca w wyniku zawinionego opóźnienia zobowiązany będzie naliczyć wyższą stawkę VAT koszty wzrostu wartości umowy obciążają Wykonawcę. - zmiana podwykonawcy za zgodą Zamawiającego, - zmiana kierowników budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowskie-termy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa i montaż sufitu podwieszanego w hali basenowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sufitu podwieszanego w hali basenu sportowego, nauki pływania i hali rekreacyjnej - systemowy sufit podwieszany, dźwiękochłonny, z prasowanej wełny szklanej, kolor biały, zielony, żółty, zgodnie z rysunkiem sufitu. Płyty mocowane do deskowania równolegle do płaszczyzny dachu w sposób odzwierciedlający krzywiznę dachu, system mocowania w klasie C3 dodatkowo zabezpieczony antykorozyjnie np. przez natrysk FLUIDOL ML np. ECOPHON SOLO RECTANGLE (płyty docinane do projektowanego wymiaru). Dopuszcza się zastosowanie płyt o parametrach technicznych lepszych niż podane: - format: 600x600, 600x1200, - grubość płyt: 40 mm - materiał: rdzeń płyty wykonany jest z wełny szklanej o wysokiej gęstości, w technologii 3RD płyta jest pokryta powłoką Akutex TM FT z obydwu stron. - krawędź: krawędzie są prosto przycięte i malowane. - konstrukcja: trzy opcje montażu: przy użyciu Connect Regulowanych wieszaków cięgnowych, Connect sztywnego wieszaka lub mocowań bezpośrednich. - masa: w formacie 2400x1200x40 mm o wadze 11,5 kg - dostęp: łatwodemontowalne, - odporność na wilgoć: wilgotność względna 95% przy temp. 30°C, - współcz. odbicia światła: 85% (NCS: S 0500-N) z czego ponad 99% to światło rozproszone, - odporność ogniowa: niepalne, nie kapiące i nie odpadające pod wpływem ognia. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac zobowiązany jest do bezwzględnego zabezpieczenia podłóg i niecek przed uszkodzeniem w miejscu wykonywanych prac za pomocą płyt osb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.46-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. okres gwarancji - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie izolacji zbiorników przelewowych folią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej w zbiornikach o numerach: R1, Z1, S2, S3, SS1, WR1, B1, ZR, P1, P1(2) wraz z obróbką elementów wchodzących przez ściany zbiornika. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do wykonania rur przelewowych i spustowych ze zbiorników i sprowadzenie ich do najbliższego wpustu kanalizacji sanitarnej. Rury spustowe wychodzące ze zbiorników obowiązkowo muszą być wyposażone w zasuwy odcinające. Wiercenia w żelbecie po stronie Wykonawcy. W zakres wchodzi również wykonanie stałych, sztywnych przegród w zbiorniku Z1 i SS1 na pełną wysokość w sposób uniemożliwiający mieszanie się wody. Wykonawca zobowiązany będzie przed wykonaniem przegrody do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu projektu wykonawczego z obliczeniami konstrukcyjnymi, potwierdzającymi spełnienie parametrów wytrzymałościowych przegrody wynikających z naporu wody na przegrodę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. okres gwarancji - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż zielonych ścian ZS1, ZS5, ZS6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie roślinności w postaci zielonych ścian wg następujących wytycznych: - Zielona ściana z mchem o wymiarach 5640 / 2000(h) mm zlokalizowana na kondygnacji 0 w holu głównym, złożona z paneli o wymiarach: 1000/600 mm - 18 szt. oraz 1000/235 mm - 2szt. Panele z mchem wykonane na podłożu z płyty z pienionego pcv w kolorze białym o grubości 10 mm, pokryte spreparowanym materiałem roślinnym (chrobotek alpejski). Materiał roślinny o nieregularnej strukturze powierzchni, przytwierdzony do podłoża na stałe. Grubość materiału roślinnego od 40-60mm. Materiał roślinny barwiony barwnikami naturalnymi na kolor jasno oraz ciemno zielony - w układzie jasno zielone: tło, ciemno zielone: logo. Logotyp o wymiarach 3200/1200(h) mm umieszczony centralnie na powierzchni zielonej ściany, powinien zawierać się w 12 panelach o wymiarze 1000/600mm. - Zielona ściana z roślinnością żywą na kondygnacji 0 Systemowe rozwiązanie zielonej ściany zapewnia utrzymanie roślin na pionowej powierzchni przy pokryciu roślinnością 25 szt./m2. System składa się z rusztu z profili stalowych, płyty montażowej z PCV zamontowanych na profilach stalowych, trójwarstwowej kurtyny z filcu wypełnionej specjalistycznym substratem glebowym, stanowiącym środowisko rozwoju korzeni roślin. W kanałach kurtyny rozprowadzone są przewody z kroplownikami zaopatrującymi rośliny w wodę i roztwór pożywki. Integralnym elementem systemu, dostarczanym przez producenta są urządzenia sterujące: skrzynki zawierające w sobie regulator ciśnienia, sterownik zintegrowany z elektrozaworem oraz zasobnik pożywki i dozownik proporcjonalny. Urządzenie sterujące zapewnia właściwe nawadnianie roślinom oraz dostarcza we właściwym stężeniu składniki mineralne. Systemowe urządzenie zapewnia odpowiednią ilości wody, wzbogaconej o składniki mineralne niezbędne dla właściwego funkcjonowania roślin, w ilości ok. 2,5l/m2 zielonej ściany raz na 48h. Woda wymieszana z dawkowanym nawozem jest doprowadzana od skrzynki sterującej do kurtyny stanowiącej podłoże zielonej ściany rurą polipropylenową średnicy 16 mm. Równomierne rozprowadzenie wody na powierzchni Zielonej ściany zapewnia zintegrowany z podłożem dla roślin układ kroplowników. Zamawiający zapewnia dostarczenie do skrzynki zarządzającej następujące przyłącza: - przyłącze wodne ciepłej i zimnej wody- fi32. - doprowadzić przyłącze elektryczne 230V (gniazdko elektryczne) - odpływem do kanalizacji min. fi50 - ciśnienie w sieci wodociągowej 3-3,5 bara..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. okres gwarancji - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż mebli i wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w meble wg następującej specyfikacji materiałowej: a) mebel kasowy wykonany zgodnie z dokumentacją projektową - blacha perforowana o oczkach kwadratowych o wymiarach 10x10 i odstępach 5 mm, malowana na kolor zgodny z kolorem ślusarki (RAL 7022). Pod blachą perforowaną płyty HPL z powycinanymi literami, wycięcia wypełnione szkłem akrylowym (pleksiglasem) w kolorze białym mlecznym. Litery podświetlone. Blaty robocze z konglomeratu w kolorze czarnym. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną np. firmy ABET LAMINATTI, seria COLORPACT S822(421), fronty z listwami z blachy w kolorze RAL 7022 oraz wypełnienie z szyby mlecznej - emalitu, kolor RAL 9016 - 1 sztuka b) mebel lady informacji/sklepu/administracji wykonany zgodnie z dokuemnatcją projektową - blacha perforowana gr. 1,5 mm, o oczkach kwadratowych o wymiarach 10x10 mm i odstępach 5 mm, malowana na kolor zgodny z kolorem ślusarki (RAL 7022). Pod blachą perforowaną płyty HPL z powycinanymi literami, wycięcia wypełnione szkłem akrylowym (pleksiglasem) w kolorze białym mlecznym. Litery podświetlone. Blaty robocze z konglomeratu kamiennego gr. 4 cm w kolorze RAL 7022. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną np. firmy ABET LAMINATTI, seria COLORPACT S822(421), fronty z listwami z blachy w kolorze RAL 7022 oraz wypełnienie z szyby mlecznej - emalitu, kolor RAL 9016 - 1 szt c) mebel lady informacji/sklepu/administracji wykonany zgodnie z dokuemnatcją projektową - blacha perforowana gr. 1,5 mm, o oczkach kwadratowych o wymiarach 10x10 mm i odstępach 5 mm, malowana na kolor zgodny z kolorem ślusarki (RAL 7022). Pod blachą perforowaną płyty HPL z powycinanymi literami, wycięcia wypełnione szkłem akrylowym (pleksiglasem) w kolorze białym mlecznym. Litery podświetlone. Blaty robocze z konglomeratu kamiennego gr. 4 cm w kolorze RAL 7022. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną np. firmy ABET LAMINATTI, seria COLORPACT S822(421), fronty z listwami z blachy w kolorze RAL 7022 oraz wypełnienie z szyby mlecznej - emalitu, kolor RAL 9016 - 1 szt d) mebel baru w pomieszczeniu z kominkiem wykonany zgodnie z dokuemnatcją projektową - blaty robocze z konglomeratu gr. 1,2 cm w kolorze wenge. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną w kolorze wenge, zbliżonym do koloru płytek, ściany mebla wykończone płytkami gresowymi firmy ATLAS CONCORDE, seria ETIC EBANO o wymiarze 15x90 - 1szt e) mebel recepcji SPA wykonany zgodnie z dokumentacją projektową - blaty robocze z konglomeratu gr. 1,2 cm w kolorze wenge. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną w kolorze wenge, zbliżonym do koloru płytek, ściany mebla wykończone płytkami gresowymi firmy ATLAS CONCORDE, seria ETIC EBANO o wymiarze 15x90 - 1 szt f) mebel blatu z suszarkami w wykonany zgodnie z dokumentacją projektową - z płyt laminatu HPL np. Abet Laminati w kolorze czarnym z zaokrągloną krawędzią gr. 20 mm, mocowane do ścian na konstrukcji stalowej - ocynkowanej i malowanej proszkowo. Dla zamontowania suszarek nablatowych przewidzieć otworowania na kable - 1 szt g) mebel lady sekretariatu w wykonany zgodnie z dokumentacją projektową - blacha perforowana gr. 1,5 mm, o oczkach kwadratowych o wymiarach 10x10 mm i odstępach 5 mm, malowana na kolor zgodny z kolorem ślusarki (RAL 7022). Pod blachą perforowaną płyty HPL np. Abet Laminati z powycinanymi literami, wycięcia wypełnione szkłem akrylowym (pleksiglasem) w kolorze białym mlecznym. Litery podświetlone. Blaty robocze z konglomeratu kamiennego gr. 4 cm w kolorze RAL 7022. Meble i szafki z płyty MDF z okleiną w kolorze czarnym wypełnienie z szyby mlecznej - emalitu, kolor RAL 9016 - 1 szt h) siedzisko MS 1 - obicie siedzisk skóra naturalna w kolorze zielonym, obudowa siedzisk z płyty HPL np. Abet Laminati w kolorze czarnym, cokół ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo w kolorze czarnym - 11 szt i) siedzisko MS 2 - obicie siedzisk skóra naturalna w kolorze zielonym, obudowa siedzisk z płyty HPL np. Abet Laminati w kolorze czarnym, cokół ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo w kolorze czarnym - 5 szt j) siedzisko MS 3 - obicie siedzisk skóra naturalna w kolorze zielonym, obudowa siedzisk z płyty HPL np. Abet Laminati w kolorze czarnym, cokół ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo w kolorze czarnym - 3 szt k) mebel regał krata nr 2- deski z drewna egzotycznego w kolorze wenge, szkło ESG z sitodrukiem, kolor NCS S 1040-G50Y, mocowane punktowo do elementów drewnianych - 1 szt l) mebel regał krata nr 3- deski z drewna egzotycznego w kolorze wenge, szkło ESG z sitodrukiem, kolor NCS S 1040-G50Y, mocowane punktowo do elementów drewnianych - 1 szt m) mebel regał krata nr 4 - deski z drewna egzotycznego w kolorze wenge, szkło ESG z sitodrukiem, kolor NCS S 1040-G50Y, mocowane punktowo do elementów drewnianych - 4 szt n) szafa ubraniowa, zamek na kłódke z ryglowaniem w 1. punkcie, zamek na klucz z mechanizmem ryglujacym drzwi w 3. punktach, konstrukcja monolityczna, drzwi osadzone na zawiasach schowanych w obudowie, komory posiadaja dodatkowa przegrode oddzielajaca czesc czysta od brudnej, komory wyposaone w draek wraz z haczykami do zawieszania odziezy oraz lusterko, wym. 500/350/1800mm,kolor RAL 1013 - 45 szt o) szafka ze schowkami, HPL, 2 kolumny (12 schowków), z zamkiem, szerokosc schowka 300 mm, wymiary (SxGxW) 600x550x1740mm, cokół 150 mm, w kolorze czarnym, obudowa biała, drzwi kol. Szary, firmy OJEGA lub równoważne - 8 szt p) krata rolowana BASIC HG-L 7000 mm x 3300 mm, z napedem nasadowym wraz z niezbędną podkonstrucją i podłączeniem zasilania elektrycznego -1 szt (zamknięcie lady informacji)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa placu zabaw wraz z tężnią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw wraz z tężnią. Szczegółowy opis znajduje się w projekcie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. okres gwarancji - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.