eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Lęborska › Modernizacja boiska w Garczegorzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Nowa Wieś Lęborska: Modernizacja boiska w Garczegorzu
Numer ogłoszenia: 385510 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164105 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 059 8612428 w. 34, faks 059 8612164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska w Garczegorzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska w Garczegorzu, Gmina Nowa Wieś Lęborska. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, która składa się z: - planów, rysunków, opisów robót i innych dokumentów, - przedmiaru robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik Nr 6 do SIWZ) stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Modernizacja boiska w Garczegorzu obejmuje budowę: 2.1. Boiska trawiastego, 2.2. Boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej: Należy wykonać nawierzchnie typu EPDM. Nawierzchnia poliuretanowa, bez spoinowa, przepuszczalna dla wody, nawierzchnia syntetyczna. Łączna grubość nawierzchni nie mniej niż 13mm. Nawierzchnia ma się składać w całości z granulatu EPDM, połączonego klejem poliuretanowym. Nawierzchnia w kolorze czerwonym. 2.3. Bieżni z mączki ceglanej 2.4. Skoczni do skoku w dal z mączki ceglanej 2.5. Remont i konserwację istniejącego drenażu w zakresie spełniania celu, któremu ma służyć. 3. W ramach realizacji zadania np. Modernizacja boiska w Garczegorzu nie przewidziano budowy Infrastruktury towarzyszącej: chodników, ławek, parkingu dla rowerów. Tej części robót budowlanych nie należy uwzględniać w cenie ryczałtowej oferty. 4. Do przedmiotu zamówienia należą również wszystkie czynności pomocnicze związane z realizacją przedsięwzięcia budowlanego. 5. Wykonawca jest zobowiązany również do: 5.1. Zapewnienia dozoru mienia na terenie robót na własny koszt, 5.2. Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mającego związek z prowadzonymi robotami, 5.3. Pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich. 5.4. Koszt wykonania niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych; 5.5. Właściwego oznakowania robót i zabezpieczenia terenu budowy, geodezyjnego wytyczenia obiektów w terenie, właściwej organizacji robót (bariery, przejścia tymczasowe, pomosty) , uprzątnięcia terenu robót. 5.6. Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty w taki sposób, by nie zakłócić funkcjonowania Szkoły. Roboty prowadzone będą przy czynnym obiekcie 5.7. Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich składowania, dalszego oczyszczenia lub utylizacji łącznie z kosztami ich oczyszczenia lub utylizacji. Jako wytwarzający odpady jest zobowiązany do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz.U.z 2008 Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz Ustawy o odpadach (Dz.U. z 2013 poz. 21 z późn. zm.) 5.8. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm branżowych, przepisów prawa budowlanego, dozoru technicznego oraz sztuki inżynierskiej. 5.9. Usuwania wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu sie z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 5.10. Podjęcia pełnej odpowiedzialności za wyrządzone szkody podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ponadto materiały winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN, lub norm innych państw członkowskich europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: - europejskie aprobaty techniczne, - wspólne specyfikacje techniczne, - normy międzynarodowe, - inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 5.12. Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 5.13. Sporządzenia dokumentacji powykonawczej: 2 egz. 5.14. Sporządzenia kosztorysu powykonawczego: 2 egz. 5.15. Prowadzenia dokumentacji fotograficznej realizacji inwestycji w formie elektronicznej - 2 egz. na płycie CD. 5.16. Zapewnienia zaplecza budowy we własnym zakresie. 5.17. Pokrycia kosztów zasilenia budowy w niezbędne media. 5.18. W przypadku zniszczenia punktów osnowy geodezyjnej Wykonawca jest zobowiązany odtworzyć je na swój koszt. 6. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia celem uzyskania wszystkich koniecznych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia oraz niedoszacowanie ceny ryczałtowej oferty. 7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i estetycznych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć i spełniać minimalne wymogi określone w projekcie - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2013 poz. 907 ) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 10. Wymagany okres rękojmi za wady wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych oraz uznaniu je za należycie wykonane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.61.00 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja pn. Modernizacja boiska w Garczegorzu jest objęta PROW na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo ELWOZ Kazimierz Woźniak, ul. Szklana 44, 83-334 Miechucino, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180735,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174392,23

  • Oferta z najniższą ceną: 174392,23 / Oferta z najwyższą ceną: 250293,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.