eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krępsko › Dostawa przenośnego zestawu narzędzi hydraulicznych ratownictwa drogowego dla OSP w Krępsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Krępsko: Dostawa przenośnego zestawu narzędzi hydraulicznych ratownictwa drogowego dla OSP w Krępsku
Numer ogłoszenia: 385474 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Krępsku , ul. Szkolna 4, 72-113 Krępsko, woj. zachodniopomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przenośnego zestawu narzędzi hydraulicznych ratownictwa drogowego dla OSP w Krępsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, przenośnego zestawu narzędzi hydraulicznych ratownictwa drogowego dla OSP w Krępsku, składającego się z następującego sprzętu: a) Pompa hydrauliczna (agregat) - 1 szt, b) Węże hydrauliczne przedłużające, obustronnie z szybkozłączami, napełniane olejem, system jednowężowy, koaksialny (wąż w wężu) - 2 szt x 10 metrów każdy c) Nożyce hydrauliczne - 1 szt d) Rozpieracz ramieniowy hydrauliczny z adapterami i łańcuchami 1 kpl. e) Osłona stała na poduszkę kierownicy - 1 szt. f) Wspornik progowy do rozpieracza kolumnowego - 1 szt. g) Blok podsuwny ( stabilizujący) - 2 szt. h) Rozpieracz hydrauliczny kolumnowy - 1 szt. i) Zestaw do wyważania drzwi + obcinacz pedałów - 1 kpl. 2. W skład zestawu wchodzą urządzenia o minimalnych niżej podanych parametrach. a) Pompa hydrauliczna przenośna (agregat) - 1 kpl. . napędzana silnikiem spalinowym czterosuwowym o mocy min. 1,9 kW . pojemność zbiornika oleju min. 3,5 litra (efektywna), . możliwość pracy dwóch narzędzi jednocześnie, . wymagana przestrzenna rama ochronna, . waga pompy do 27 kg, . system ECO, . system Turbo. b) Węże hydrauliczne . przedłużające, obustronnie z szybkozłączami, napełniane olejem, system jednowężowy, koaksialny (wąż w wężu) - 2 szt x 10 metrów każdy c) Rozpieracz ramieniowy hydrauliczny z adapterami i łańcuchami - 1 kpl. . rozwarcie ramion min. 650 mm, . siła rozpierania przy zamkniętych ramionach min. 4 ton, . siła ciągnięcia min. 4 ton, . maksymalna waga do 20 kg, . system połączeń szybkozłączami kompatybilny z pompą (agregatem) wymienioną w pkt 3.3 lit. a). . w skład kompletu łańcuchów wchodzi: dwa zamki łańcucha, dwa łańcuchy ciągnące o długości około 1,8 m, z hakiem d) Nożyce hydrauliczne - 1 szt. . rozwarcie ostrzy min. 190 mm., . ostrza o kształcie zapewniającym wciąganie ciętego materiału w kierunku sworznia : nie dopuszcza się ostrzy prostych . siła cięcia min. 90 ton, . średnica przecinanego pręta min. 40 mm., . maksymalna waga 20 kg. . system połączeń szybkozłączami kompatybilny z pompą wymienioną w w pkt 2 lit. a), . klasa zdolności cięcia zgodnie z PN EN13204-min G. e) Rozpieracz hydrauliczny kolumnowy - 1 szt. . skok roboczy min. 600 . długość w stanie złożonym maks. 550 mm. . siła rozpierania min. I tłok 18 ton / II tłok 8 ton, . maksymalna waga 20 kg., . system połączeń szybkozłączami kompatybilny z pompą wymienioną w w pkt 2 lit. a). f) Wspornik progowy do rozpieracza kolumnowego . maksymalne obciążenie wspornika progowego nie mniejsze niż maksymalna siła rozpierania urządzenia hydraulicznego. . maksymalna waga do 10 kg g) Zestaw do wyważania drzwi + obcinacz pedałów - 1 kpl h) Blok podsuwny ( stabilizujący) - 2 szt. . blok podsuwny (system podkładów), . maksymalna waga do 10 kg i) Osłona stała na poduszkę kierownicy samochodu osobowego- 1 szt. . szczelne zabezpieczenie całej powierzchni koła kierownicy, 3. Urządzenia muszą spełniać wymagania eksploatacyjne i bezpieczeństwa dla hydraulicznych narzędzi ratowniczych w Polsce - norma PN-EN 13204 oraz wymagania szczegółowe określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku (Dz. U. 143, poz. 1002 z późn. zm.) w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. Spełnienie wymagań musi być potwierdzone stosownym dokumentem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje doświadczeniem polegającym na wykonaniu co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie narzędzi hydraulicznych ratownictwa drogowego o wartości minimum 50.000,00 złotych każda.Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy; 2. jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z cudzych zasobów w zakresie dysponowania wiedzą i doświadczeniem to ma załączyć do oferty zobowiązanie innego podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy wiedzę i doświadczenie na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia 3.dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 4. informacja o podwykonawcach -jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. . Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana warunkami atmosferycznymi, w szczególności: klęski żywiołowe: warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie dostaw, . Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie usługi przez Zamawiającego, . Zmiana miejsca dostawy, . Zmniejszenie ilości dostaw z określeniem maksymalnej wielkości tego zmniejszenia, . Przedłużenie terminu lub poprawienie warunków gwarancji, . Zmiany parametrów dostawy w przypadku obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwację, serwis, . Poprawienie sprawności, wydajności lub innego zwiększenia wartości dostawy dla zamawiającego . Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów . Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw, . Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, . Pozostałe zmiany: . Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; . Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę, . Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy . Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.): a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.